eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówLikwidacja skutków powodzi na terenachPark Aktywnego Wypoczynku, Park Kultury i Wypoczynku, Dolina Rzeki Wisłok, Teren nad Zalewem, Olszynki



Ogłoszenie z dnia 2010-07-05

Rzeszów: Likwidacja skutków powodzi na terenach: Park Aktywnego Wypoczynku, Park Kultury i Wypoczynku, Dolina Rzeki Wisłok, Teren nad Zalewem, Olszynki
Numer ogłoszenia: 176631 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 44, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja skutków powodzi na terenach: Park Aktywnego Wypoczynku, Park Kultury i Wypoczynku, Dolina Rzeki Wisłok, Teren nad Zalewem, Olszynki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest likwidacja skutków powodzi na terenach: Park Aktywnego Wypoczynku, Park Kultury i Wypoczynku, Dolina Rzeki Wisłok, Teren nad Zalewem, Olszynki. Zakres prac obejmuje: 1) pługowanie alejek z namułu (pow. 24 238 m2), 2) zbieranie zanieczyszczeń (pow. 28,5 ha), 3) mycie: alejek - 24 238 m2, fontanny, koszy - 48 szt., ławek - 83 szt., pojemników na psie odchody - 17 szt., kładki, urządzeń zabawowych - 35,5 m2, 4) malowanie urządzeń zabawowych - (12 m2 pow. drewniana, 23,5 m2 pow. metalowa), 5) wymianę piasku i żwiru na placach zabaw (pow.: piasek - 85 m3, żwir - 5 m3), 6) zbieranie i wywóz namułu (pow. 13 200 m2), 7) zakładanie trawników (pow. 117 ar)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów sp. z o.o., al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140186,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 150000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Nieprzewidziane wystąpienie powodzi oraz zagrożenie epidemiologiczne spowodowało konieczność natychmiastowego działania mającego na celu oczyszczenie zalanego terenu. Powyższa sytuacja nie pozwoliła na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zachowaniem terminów przewidzianych dla trybów gwarantujących zachowanie zasady konkurencyjności. Zamawiający udzielił zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ze względu na wyjątkową sytuację, jaką jest powódź, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł przewidzieć a wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia. Nie można zachować terminów dla innych trybów udzielenia zamówienia, ponieważ trzeba natychmiast przystąpić do likwidacji skutków powodzi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.