eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaświadczenie pomocy prawnej w trybie postępowania administracyjnego w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości zabudowanych przy ul. Senatorskiej 6 / Miodowej 5 oraz Senatorskiej 8 i 10 w Warszawie w I Oddziale ZUS Warszawa ul. Senatorska 6/8



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Warszawa: świadczenie pomocy prawnej w trybie postępowania administracyjnego w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości zabudowanych przy ul. Senatorskiej 6 / Miodowej 5 oraz Senatorskiej 8 i 10 w Warszawie w I Oddziale ZUS Warszawa ul. Senatorska 6/8
Numer ogłoszenia: 176733 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5382245, faks 022 8281645.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie pomocy prawnej w trybie postępowania administracyjnego w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości zabudowanych przy ul. Senatorskiej 6 / Miodowej 5 oraz Senatorskiej 8 i 10 w Warszawie w I Oddziale ZUS Warszawa ul. Senatorska 6/8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie pomocy prawnej w trybie postępowania administracyjnego w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości zabudowanych przy ul. Senatorskiej 6 / Miodowej 5 oraz Senatorskiej 8 i 10 w Warszawie w I Oddziale ZUS Warszawa ul. Senatorska 6/8.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.10.00.00 - Usługi administracji publicznej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 97200.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • T. Abramowicz i Wspólnicy sp. komandytowa, al. Krakowska 110/114 lok. 236, 02-256 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 97200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 97200.00 oferta z najwyższą ceną: 97200.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.