eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryRemont dachu budynku Pałacu Myśliwskiego zlokalizowanego przy ul. Zamkowej 7w Miedarach, gmina Zbrosławice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Tarnowskie Góry: Remont dachu budynku Pałacu Myśliwskiego zlokalizowanego przy ul. Zamkowej 7w Miedarach, gmina Zbrosławice
Numer ogłoszenia: 176748 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, fax 032 3813727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku Pałacu Myśliwskiego zlokalizowanego przy ul. Zamkowej 7w Miedarach, gmina Zbrosławice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Pałacu Myśliwskiego zlokalizowanego przy ul. Zamkowej 7 w Miedarach, gmina Zbrosławice. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: całkowitą wymianę pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki, wymianę zniszczonych elementów więźby drewnianej dachu, wymianę okien w połaci dachowej i w lukarnach, wymianę zewnętrznych przegród dachowych przy lukarnach na poddaszu, przemurowanie kominów, wymianę odwodnienia dachu z przynależnymi obróbkami blacharskimi w zakresie naprawy dachu, odtworzenie instalacji odgromowej, uprzątnięcie i uporządkowanie rejonu robót poddasza, strychu i wokół budynku. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentacje przetargową i projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Dokumentacja projektowa, przedmiar oraz STWiOR stanowią załączniki nr 6, 7 i 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pok. 104).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 2) zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3) określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) którzy udzielą 10 letniej gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane wyroby i materiały będące przedmiotem niniejszego postępowania, 5) którzy w ciągu ostatnich 5 lat wykonali dwie lub więcej robót budowlanych o wartości co najmniej 300.000 zł brutto każda z robót, 6) którzy spełniają warunek sytuacji finansowej, zgodny z art.3, ust.1, pkt 29 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (Dz.U. z 2002r.,Nr 76, poz.694 z późn. zm.) tzn. kapitał własny (aktywa jednostki pomniejszone o zobowiązania) musi zamykać się kwotą przynajmniej 6-cyfrową w każdym roku obrotowym. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a.Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). b.Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. c.Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d.Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej. e.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy). f.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oświadczenia, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). g.Umowa spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki). h.Wykaz, co najmniej dwóch wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych o wartości co najmniej 300.000 zł brutto każda z robót, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych z niniejszym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (wg zał. nr 4 do SIWZ). i.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat posiadanych uprawnień, ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 5 do SIWZ), ze szczególnym wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia do prowadzenia robót przy zabytkach nieruchomych (imię i nazwisko, uprawnienia budowlane, aktualny wpis do rejestru Inżynierów i Techników Izby Budownictwa, zaświadczenie wojewódzkiego konserwatora zabytków lub opis, co najmniej 2-letniej praktyki przy zabytkach nieruchomych) j. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k.kosztorys ofertowy z podziałem na elementy na podstawie załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 6 do SIWZ). l.Oświadczenie, że wykonawca jest lub nie jest zobligowany do sporządzania sprawozdania finansowego zgodnie z warunkami ujętymi w art. 50 ust.2 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (Dz. U. z 2002r., Nr 76, poz.694 z późn. zm.) - wg zał. nr 8 do SIWZ. W przypadku kiedy wykonawca jest zobligowany do sporządzania sprawozdania finansowego przedstawia przedmiotowe sprawozdanie albo jego część oraz opinię biegłego rewidenta jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta, za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku kiedy wykonawca nie jest zobligowany do sporządzania sprawozdania finansowego przedstawia oświadczenie, w którym podaje: stan aktywów z podziałem na majątek trwały i obrotowy, stan zobowiązań w tym zobowiązań krótko i długoterminowych, stan kapitału własnego w tym wysokość osiągniętego zysku za ostatnie dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres m.oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 8 do SIWZ). n.harmonogram wykonania robót budowlanych wg załącznika nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach,ul.Karłuszowiec 5 (W. Organizacyjny-Zam.Publiczne,pok.101),lub za pośrednictwem poczty,po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie.SIWZ jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień przekazania placu budowy jednak nie później niż 7 dni od zawarcia umowy. Termin zakończenia prac ustala się do 90 dni licząc od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: w kwestiach technicznych: Jan Ochman, podinspektor w Biurze ds. Inwestycji tel. + 48 32 381-37-80, w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Katarzyna Atamaniec, podinspektor w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 17 października 2007 roku o godzinie 11:00.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.