eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Rozbudowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy przy ul. Ratajczaka 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Słupca: Rozbudowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy przy ul. Ratajczaka 1
Numer ogłoszenia: 176751 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy, ul. Franciszka Ratajczaka 1, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 277 16 98, fax 0-63 277 16 98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupca.psp.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy przy ul. Ratajczaka 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych związanych z prowadzeniem inwestycji pod nazwą Rozbudowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy przy ul. Ratajczaka 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy przy ul. Ratajczaka 1, na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 3014, dla której utworzono księgę wieczystą KW 33702. Obiekt został zaprojektowany z podziałem na dwa etapy rozbudowy zawierające w swoim zakresie: 1. Etap I (budynek główny): - rozbiórka dwóch boksów garażowych, wieży, kanału najazdowego, stacji paliw, - dobudowanie czterech boksów garażowych, - wykonanie nadbudowy nad nowymi garażami, kondygnacja oraz poddasze użytkowe, - wymiana bram garażowych, wykonanie automatyki do otwierania bram z sygnalizacją i monitoringiem bezpośrednio z pomieszczenia PSK, - wykonanie wyciągu spalin w boksach garażowych, - przebudowa funkcjonalno - użytkowa istniejącego budynku, w tym pomieszczenie PSK z klimatyzacją i węzłem socjalnym dla służby dyżurnej, - podwyższenie ścian w istniejącej części obiektu, w celu ujednolicenia wysokości i dostosowania do nowo zaprojektowanego dwuspadowego dachu, - przebudowa istniejących ciągów komunikacyjnych wewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej na nową, - wymiana stolarki drzwiowej na nową, - wymiana posadzek, - termoizolacja ścian, - wymiana istniejącego stropodachu na ocieplony dach dwuspadowy z poddaszem użytkowym, - wymiana instalacji CO oraz instalacji wodno - kanalizacyjnej, - założeniu nowej instalacji elektrycznej z możliwością zasilania awaryjnego, odgromowej i teletechnicznej (w tym sieci komputerowej), - wykonanie nowego masztu antenowego do łączności radiowej o wysokości 25 m, - wykonanie nawierzchni przed budynkiem w kierunku ul. Ratajczaka oraz nowy układ ogrodzenia i bramy wjazdowej na plac, - modernizacja kanalizacji deszczowej i ściekowej wokół obiektu. 2. Etap II (budynek boczny): - wykonanie nadbudowy z zewnętrzną klatką schodową do wysokości istniejącego obiektu OSP z przeznaczeniem na magazyny, - przekształcenie jednego boksu garażowego na pomieszczenie do badania i konserwacji masek, aparatów powietrznych i ubrań gazoszczelnych oraz pomieszczenia do ładowania butli na sprężone powietrze, - wykonanie utwardzenia placu komendy z kostki betonowej, - zagospodarowanie terenów zielonych wokół obiektu. Wykonanie dokumentacji powykonawczej robót dla całej inwestycji. Projekt przewiduje następujący bilans terenu: - powierzchnia zabudowy budynek główny 764,7400 m2 - powierzchnia zabudowy budynek boczny 251,8200 m2 - powierzchnia terenów zabudowanych razem 1016,5600 m2 - powierzchnia terenu utwardzonego razem 2400,0000 m2 - powierzchnia zieleni wysokiej i niskiej 458,4400 m2 - powierzchnia działki 0,3875 ha 3. Informacje dodatkowe: Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach do niniejszej specyfikacji i stanowią jej integralną część. Załącznik Nr 3: Specyfikacja wykonania i odbioru robót. Załącznik Nr 4: Przedmiar robót. Załącznik Nr 5: Dokumentacja projektowa składająca się z: - Konstrukcja. - Architektura. - Instalacja wodno-kanalizacyjnych. - Instalacja C.O. z węzłem cieplika miejskiego. - Przyłącza wodno-kanalizacyjnego. - Wentylacja i klimatyzacja. - Instalacje elektryczne wewnętrzne, Instalacja zasilania komputerów. - Instalacja alarmowania DWA, Instalacja telewizyjna, Instalacja telewizji przemysłowej. - Okablowanie strukturalne, Instalacja Telefoniczna. Załącznik Nr 6: Formularz Doświadczenie zawodowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 PLN. Wadium może być wniesione w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 1.2. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 1.3. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2. pkt.4 ustawy pzp, a jego oferta zgodnie z art.24 ust.4. zostanie uznana za odrzuconą. 1.4. W przypadku gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia instytucji kredytowych lub gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej ( nieodwołalnej, bezwarunkowej ) musi zawierać zapis: Kwota wadium zostanie wypłacona na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego tj. Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy, gdy: - wykonawca, po wyborze jego oferty, odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesiono wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie winy wykonawcy, 1.5. Termin ważności poręczeń i gwarancji winien wynosić 30 dni licząc od daty składania ofert. 1.6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy w banku: Bank Zachodni WBK Oddział Słupca nr rachunku 56 1090 1216 0000 0000 2100 7853 przed terminem składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego. 1.7. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego u Głównego Księgowego w pok.13, a uwierzytelnioną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 1.8. Oferta, która nie będzie zabezpieczona jedną ze wskazanych wyżej form wadium zostanie odrzucona. 1.9. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 1.10. Wadium niezwłocznie zostanie zwrócone Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków oraz spełnienia wymagań dla robót budowlanych 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, c) nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy pzp 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (obiekt użyteczności publicznej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. Nr 75 poz. 690 ze zm. o kubaturze min. 9000 m3) i wartością min 3.000.000 PLN (netto) stanowiącą przedmiot zamówienia. b) osoba uczestnicząca w wykonaniu zamówienia musi posiadać uprawnienia budowlane kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej i kierowników robót w branżach sanitarnej i elektrycznej oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2.000.000 PLN, b) posiadają polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę szkody minimum 100.000 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4 Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia wymagań dla robót budowlanych 1.1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej reprezentacja spółki winna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, które to dokumenty należy załączyć. Zaświadczenie lub odpisy mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniu lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie uznaje się za ważne jeżeli jest wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. W przypadku podmiotów zbiorowych, informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust.1 pkt 9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości określonej w pkt V 1.3. SIWZ, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 1.8. Jeżeli wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w pkt. 1.2, 1.3, 1.4, i 1.6 , składa dokument lub dokumenty potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 1.9. Zamiast dokumentu określonego w pkt 1.5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 1.10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1.8 i 1.9 , zastępuje je się dokumentem oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy złożenia oświadczeń obowiązują odpowiednio. 1.11. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, tj. wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - załącznik nr 6 Wykonanie powyższych robót należy udokumentować także poprzez protokoły odbioru lub referencje, z których jednoznacznie będzie wynikać wartość wykonanych prac i kubatura obiektów na których były realizowane 1.12. Dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej i kierowników robót w branżach sanitarnej i elektrycznej oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa. Oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu tej funkcji w przypadku wyboru oferty. 1.13. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę szkody minimum 100.000 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.14. Kosztorysy ofertowe sporządzone w formie szczegółowej na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji wykonania i odbioru robót, przy zachowaniu tej samej kolejności pozycji i ilości przyjętych robót. 1.15 Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-slupca.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 62-400 Słupca, ul. Ratajczaka 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 62-400 Słupca, ul. Ratajczaka 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.