eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiDOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W STAROSTWIE POWIATOWYM W OSTROWCU ŚW.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Ostrowiec Świętokrzyski: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W STAROSTWIE POWIATOWYM W OSTROWCU ŚW.
Numer ogłoszenia: 176753 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu, ul. Iłżecka 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2476965, fax 041 2476610.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W STAROSTWIE POWIATOWYM W OSTROWCU ŚW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Starostwie Powiatowym w Ostrowcu Świętokrzyskim Wykaz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla potrzeb Starostwa Powiatowego: Lp. Nazwa Symbol Ilość 1. HP Desk Jet 960c - kolor 2 szt. 2. HP Desk Jet 990cxi - kolor 2 szt. 3. HP Desk Jet 9800d - czarny 339 3 szt. 4. HP Desk Jet 9800d - kolor 344 2 szt. 5. HP DJ 970/1220 - czarny 51645ae 2 szt. 6. HP DJ 970/1220 - kolor C6578de 2 szt. 7. HP Desk Jet 5440 - czarny 336 2 szt. 8. HP Office Jet Pro K 8600, K 5400 C9396AE 88 XL (55 ml) 22 szt. 9. HP Office Jet Pro K 8600, K 5400 C9391AE 88XL (17ml) 16 szt. 10. HP Office Jet Pro K 8600, K 5400 C9392AE 88XL (17 ml) 16 szt. 11. HP Office Jet Pro K 8600, K 5400 C9393AE 88 XL (17 ml) 16 szt. 12. HP Laser Jet 1320 49X 12 szt. 13. HP Laser Jet P2015 53X 12 szt. 14. HP Laser Jet 1300 Q2613A 5 szt. 15. HP Laser Jet 1200 15X 15 szt. 16. HP Laser Jet M1120 36 A 5 szt. 17. HP Laser Jet 3020, 3052 12 A 15 szt. 18. HP Office Jet d125xi - czarny Nr 14 7 szt. 19. HP Office Jet d125xi - kolor Nr 14 7 szt. 20. HP Laser Jet Color 2600 N - czarny Q6000A 5 szt. 21. HP Laser Jet Color 2600 N - błękitny Q6001A 5 szt. 22. HP Laser Jet Color 2600 N - żółty Q6002A 5 szt. 23. HP Laser Jet Color 2600 N - purpurowy Q6003A 5 szt. 24. HP Color Laser Jet 2820 Q3964A 2 szt. 25. HP Color Laser Jet 2820 Q3972A 2 szt. 26. HP Color Laser Jet 2820 Q3971A 2 szt. 27. HP Color Laser Jet 2820 Q3973A 2 szt. 28. HP Color Laser Jet 2820 Q3960A 2 szt. 29. Cannon NP 6216 4 szt. 30. Cannon BJC 4400 BC 20 2 szt. 31. Toshiba E-studio 160 10 szt. 32. Toshiba E-studio 25s 5 szt. 33. Toshiba E-studio 161 5 szt. 34. SAMSUNG ML-3561ND 2 szt. 35. SAMSUNG SCX-4720FN 1 szt. 36. Tasiemki do streamera HP DAT 72 data cartridge C8010A 10 szt. 37. OKI C8600N yellow, magenta, cyan, black 1 kpl. 38. Rolki do faksu Panasonic KX-FP121 5 szt. 39. LEXMARK E 120 45 szt. 40. LEXMARK E 340 4 szt. UWAGA! Oferowane artykuły muszą być markowe w oryginalnych opakowaniach (nie będą brane pod uwagę artykuły zastępcze).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona w oparciu o analizę dokumentów określonych w punkcie 7 niniejszej SIWZ i w związku z tym Zamawiający uzna za ważne TYLKO te oferty które zawierać będą WSZYSTKIE w/w dokumenty i zostaną sporządzone zgodnie z wymaganiami dotyczącymi oferty (patrz punkt 1 SIWZ) - w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 UST.1 PKT 2 przywołanej wyżej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Kwestionariusza Ofertowego opisanego w pkt 1 SIWZ Dostawca lub Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. oświadczenie o braku zaległości podatkowych 4. oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne UWAGA !!! W przypadku składania kserokopii musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych i Przetargów, Starostwo Ostrowieckie, ul. Iłżecka 37, 27-400 Ostrowiec Św., pokój 15, parter budynku..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 09:45, miejsce: Referat Zamówień Publicznych i Przetargów, Starostwo Ostrowieckie, ul. Iłżecka 37, 27-400 Ostrowiec Św., pokój 15, parter budynku..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.