To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-14
Gdańsk: Wykonanie usługi serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 176754 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143374 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50700000-2; 50710000-5. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV) zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. 4. Zamówienie musi być wykonywane przez osoby: - wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydanego przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gdańsku (dawna licencja), - które w ramach umowy będą realizowały zadania z dostępem do informacji niejawnych muszą posiadać: poświadczenie bezpieczeństwa osobowego wydane na podstawie art. 28 pkt. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r. nr 182, poz. 1228) albo upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone wydane w trybie art. 21 ust. 4 pkt. 1 w/w ustawy. 5. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie serwisów i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji przemysłowej (CCTV) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego. 6. Zakres usług obejmuje serwis i konserwacje systemów SSWiN, SKD, CCTV, oraz utrzymywanie ich w ciągłej sprawności technicznej. Przeglądy konserwacyjne muszą być przeprowadzane raz na kwartał zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z należytą starannością. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia serwisu awaryjnego całodobowego, a koszty robocizny związane z naprawami awaryjnymi muszą być ujęte w cenie. Koszty wymiany niesprawnych części, (nie będących na gwarancji) będą rozliczane na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego ofert Wykonawcy sporządzonych w oparciu o średnie ceny wg cennika SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający montaż lub udokumentowane koszty zakupu np. fakturę (w przypadku braku takiej pozycji w cenniku), na podstawie odrębnych zleceń. Koszty robocizny należy ująć w cenie serwisu i konserwacji. Zakres prac obejmuje również instruktaż obsługi użytkowników ww. systemów. 7. Specyfikacja podstawowego zakresu czynności serwisu i konserwacji została opisana szczegółowo w niniejszym załączniku nr 2 do SIWZ. 8. Wykaz systemów i urządzeń wraz z adresami obiektów UG jest zawarty w załączniku nr 1a do SIWZ. 9. Wykonawca musi zastosować się do wytycznych zawartych w załączniku nr 11 do SIWZ, które będą wymagane przez Centrum Inwestycji i Remontów UG. 10.Czas reakcji serwisu, jaki wymaga Zamawiający, od momentu zgłoszenia awarii do podjęcia czynności naprawczych - zgodnie z przedstawioną ofertą Wykonawcy. 11. Część systemów jest na gwarancji, (wyszczególnione w załączniku nr 1a do SIWZ poz.35,36,57,58,83) i serwisowane będą przez Wykonawcę od dat wyszczególnionych czerwoną czcionką w wymienionych pozycjach załącznika 1a do SIWZ. 12. Prace muszą być wykonywane zgodnie z DTR urządzeń i obowiązującymi przepisami. Szczegółowe dane dotyczące w/w systemów zostaną przekazane Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa. 13. Wysokość wynagrodzenia zawierać będzie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w zestawieniu kosztów serwisu i konserwacji stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia, ponadto cena serwisu i konserwacji zawiera również koszty dojazdu oraz koszty materiałów eksploatacyjnych takich jak np.: bezpieczniki, smary, oleje, środki czyszczące, papier do drukarek, okresowo wymieniane bateryjki pilotów i czujek bezprzewodowych, oraz szybki przycisków ewakuacyjnych, typu zbij szybkę. 14. Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w całości (w ramach prawa opcji) tj. rezygnację do 20% wartości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 2 umowy, np. w przypadku wyłączenia części systemów, a Wykonawcy w tym przypadku nie będą przysługiwać roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części (do 20%) realizacji kwoty umowy, określonej w § 5 ust. 2. 15. Zamawiający będzie płacił kwartalnie Wykonawcy wynagrodzenie za usługę, zgodnie z ceną oferty wyrażoną szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ, na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę na adres Zamawiającego: Uniwersytet Gdański, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, NIP 584-020-32-39. Podstawą wystawienia faktury będą protokoły z serwisu i konserwacji potwierdzone przez Użytkownika i osobę odpowiedzialną za realizację umowy (§ 10 ust. 1 umowy). Specyfikacja czynności serwisowych i konserwacyjnych: I. Wykonawca serwisu i konserwacji systemów SSWiN, SKD, CCTV zobowiązany jest do : 1. Zapewnienia całodobowego serwisu, oraz utrzymania w/w instalacji w ciągłej sprawności technicznej, usuwania na bieżąco zgłaszanych awarii. 2. Przeprowadzenia raz na kwartał przeglądu konserwacyjnego obejmującego n/w czynności: II. Podstawowy zakres czynności przeglądu konserwacyjnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN ) Zakres czynności konserwacyjnych obejmuje co najmniej: 1. Pomiary parametrów technicznych centrali alarmowej. 2. Odczyt z pamięci zdarzeń wszystkich zarejestrowanych w ostatnim kwartale usterek, alarmów i nieprawidłowości w pracy systemu alarmowego, zdiagnozowanie przyczyny ich wystąpienia oraz usunięcie wykrytych usterek. 3. Przegląd linii dozorowych systemu i aktywności dołączonych czujek alarmowych, sprawdzenie strefy chronienia i ewentualna korekta parametrów. 4. Cykliczne, wyrywkowe sprawdzenie poprawności działania sabotaży 20% czujek, w każdej kolejnej konserwacji sprawdzenie następnych 20% czujek, podając numery sprawdzonych linii. 5. Przetestowanie systemu poprzez wykonanie wszystkich dozwolonych programem instalacyjnym czynności manipulacyjnych dla różnych stanów pracy. 6. Sprawdzenie urządzeń zasilających system, pomiar parametrów zasilaczy oraz zasilania awaryjnego baterii akumulatorowych. 7. Sprawdzenie działania wszystkich sygnalizatorów akustycznych i optyczno akustycznych wewnętrznych i zewnętrznych. 8. Sprawdzenie i przetestowanie sprawności przesyłu sygnałów alarmowych do służb ochrony poprzez nadajniki, dialery tel. , moduły GSM itp. 9. Przeprowadzenie testów urządzeń radiowych współpracujących z systemem t.j: czujki bezprzewodowe, radiolinie, piloty, wymiana zużytych baterii. 10. Kontrola działania drukarek systemowych, dostawa i wymiana zużytego papieru. 11. Kontrola i sprawdzenie działania komputera i UPSa, oraz oprogramowania do współpracy z systemem alarmowym. 12. Sprawdzenie i usunięcie nieprawidłowości odnotowanych i zgłaszanych przez obsługę systemu lub dozór techniczny. III. Podstawowy zakres czynności serwisowania i konserwacji systemu kontroli dostępu (SKD) Zakres czynności konserwacyjnych obejmuje co najmniej: 1. Kontrolę poprawności działania czytników kart magnetycznych. 2. Testowanie i kontrolę oprogramowania systemu, usunięcie zgłaszanych nieprawidłowości. 3. Kontrolę poprawności działania komputera obsługującego SKD. 4. Kontrolę poprawności działania kontrolerów i interfejsów. 5. Sprawdzenie i regulację elektrozaczepów zgłoszonych przez administratora. 6. Sprawdzenie zasilaczy lokalnych kontrola i korekta napięć zasilających i doładowania akumulatorów. IV. Podstawowy zakres czynności serwisowania i konserwacji systemu CCTV Zakres czynności konserwacyjnych obejmuje co najmniej: 1. Sprawdzenie rejestratorów cyfrowych poprawności zapisu i odtwarzania obrazów, korektę ustawień parametrów mających wpływ na poprawę jakości rejestracji na twardym dysku. 2. Sprawdzenie czystości wnętrza rejestratorów i stanu wentylatorów, czyszczenie, odkurzenie, wymiana niesprawnych wentylatorów. 3. Sprawdzenie poprawności działania klawiatury wynośnej do obsługi systemu CCTV. 4. Sprawdzenie i utrzymanie w czystości monitorów LCD. 5. Sprawdzenie poprawności działania i jakości obrazu wszystkich kamer, korekta ustawień i parametrów, czyszczenie obiektywów i szybek obudów zewnętrznych, sprawdzenie i pomiar napięć zasilających, sprawdzenie zamocowań, poprawa mocowań naruszonych. 6. Sprawdzenie i usunięcie nieprawidłowości odnotowanych i zgłaszanych przez obsługę systemów lub dozór techniczny. 7. Sprawdzenie dostępności do systemów CCTV poprzez Internet dla ochrony Straży Uniwersyteckiej tam gdzie jest to dopuszczone. Czynności serwisowe, konserwacyjne Wykonawca winien wykonywać nie rzadziej niż raz na kwartał w terminach uzgodnionych z Zamawiającym a czynności naprawcze niezwłocznie po wykryciu usterki w uzgodnieniu z Zamawiającym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ISES Spółka z o.o., ul. Legnicka 7, 80-150 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 287974,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 274248,75
Oferta z najniższą ceną: 274248,75 / Oferta z najwyższą ceną: 315750,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Wykonanie czynności konserwatora urządzeń technicznych oraz drobnych prac budowlanych i instalacji sanitarnych
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.