To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-09
Opole Lubelskie: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie
Numer ogłoszenia: 176767 - 2016; data zamieszczenia: 09.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133042 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 1 w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 827 21 77, faks 81 827 21 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół nr 1 w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5. Zamawiający wyszczególnił sześć części zamówienia, opisanych w Części XVIII SIWZ, w następujących asortymentach: 1) Różne artykuły spożywcze 2) Mięso, wyroby wędliniarskie i drób 3) Warzywa, owoce 4) Mrożonki 5) Pieczywo 6) Nabiał 2. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) pod rygorem ich odrzucenia. 3. UWAGA: Oferty na poszczególne części zamówienia należy składać w oddzielnych kopertach. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z szacunkową ilością poszczególnych produktów dla wyszczególnionych części stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ. 5. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego produkty spożywcze własnym transportem, na własny koszt, w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie szczegółowego zamówienia złożonego w jednej z form (pisemnie, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną) przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem. 6. Zamawiający zastrzega, że ilości towarów określone w załącznikach 2a-2f są ilościami uśrednionymi i służą przede wszystkim do prawidłowej wyceny oferty. Ilości faktycznie zamawiane będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na które wpływ będzie mieć przede wszystkim liczba osób faktycznie korzystających ze stołówki. 7. Dostawa odbywa się w opakowaniu dostawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny zgodne są z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego rodzaju transportu. 10. Dostarczane produkty winny spełniać wszystkie wymogi określone w charakterystycznych dla nich obowiązujących normach Polskiego Komitetu Normalizacyjnego - między innymi powinny być dokładnie oznakowane, posiadać dokładną nazwę, termin przydatności do spożycia. 11. Towary powinny być dostarczane zgodnie z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia dostawy produktu o nienależytej jakości Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru w ciągu 1 godziny od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiającego. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli wykonawca nie wskaże w ofercie zamówienia części, której wykonanie powierzy podwykonawcom, Zamawiający uzna, że nie powierzy podwykonawcom żadnych prac objętych niniejszym postępowaniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie 15.11.20.00 - Drób 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.81.10.00 - Pieczywo .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KARO Sp. z o.o., ul. Kraczewicka 180, 24-320 Poniatowa, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47144,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38047,40
Oferta z najniższą ceną: 38047,40 / Oferta z najwyższą ceną: 43297,20
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Zaopatrzenia i Zbytu Samopomoc Chłopska, ul. Przemysłowa 23, 24-300 Opole Lubelskie, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85529,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83020,00
Oferta z najniższą ceną: 83020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88545,45
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Część 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOMIK Tomasz Depta, ul. Składowa 10, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58932,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60230,40
Oferta z najniższą ceną: 60230,40 / Oferta z najwyższą ceną: 60230,40
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Część 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLARIS Sp. j. Hurtownia Lodów i Mrożonek Piotr Surowiecki i synowie, ul. Wojska Polskiego 28, 23-300 Janów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26128,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24859,00
Oferta z najniższą ceną: 24859,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27878,10
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Część 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Zaopatrzenia i Zbytu Samopomoc Chłopska, ul. Przemysłowa 23, 24-300 Opole Lubelskie, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6707,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6459,50
Oferta z najniższą ceną: 6459,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6459,50
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Część 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA KRAŚNIK
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA KRAŚNIK
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Przemysłowa 16, 24-300 Opole Lubelskie, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21868,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18753,00
Oferta z najniższą ceną: 18753,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18753,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- "Przebudowa ul. Ogrodowej w Opolu Lubelskim"
- Dostawa oraz montaż konstrukcji sadowniczej wraz z instalacją nawadniania i instalacją antyprzymrozkową
- "Zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej Opolskiego Centrum Kultury w Opolu Lubelskim - System nagłośnienia estradowego".
- Zakup maszyn i urządzeń w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie ogrodnictwa
- Remont części wygrodzenia wewnętrznego przy pawilonie mieszkalnym F w Zakładzie Karnym w Opolu Lubelskim
- "DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI "
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE"
- zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.