Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Polkowice: Projekt budynków wraz z infrastrukturą techniczną w rejonie ul. Jana Pawła II w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 176817 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Rynek 6, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 749 33 74, fax 076 749 33 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ptbs.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z 100% własnością Gminy Polkowice.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budynków wraz z infrastrukturą techniczną w rejonie ul. Jana Pawła II w Polkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół budynków wielorodzinnych o łącznej liczbie 100 mieszkań w rejonie ul. Jana Pawła II w Polkowicach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) w przypadku, o którym mowa w pkt. a, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. a d) jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. a, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5) posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ust.7 i art. 88a ust. 1 pkt.3 lit.a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie, (przywołanych na wstępie III rozdziału specyfikacji). 6) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat min. 1 projekt na budynek mieszkalny wielorodzinny o 30 lub więcej lokalach mieszkalnych w systemie TBS i przedłożą referencje wydane przez TBS, określającą wielkość obiektu i jego lokalizację, 7) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 ustawy Pzp, 8) udzielą gwarancji jakości na okres 1 roku, licząc od zakończenia i oddania obiektu zrealizowanego na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, do użytkowania, 9) wykonają prace projektowo-kosztorysowe zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10) zamówienie wykonają w terminie, jak określono w rozdz. IV, 11) złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń, Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Wykonawca zobowiązany jest załączyć, do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz OFERTA 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Dodatkowo: 1) - spółki cywilne i spółki jawne - umowę spółki, 2) - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja - umowę o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem) zawierającą: - zakres solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy, - wyznaczenie lidera, - nazwę Zamawiającego, - przedmiot zamówienia 4. Oświadczenia o: - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - wykonaniu prac projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami - dotrzymaniu terminów wykonania zamówienia określonych w rozdz.IV - dokonaniu wizji lokalnej na terenie lokalizacji obiektów objętych zamówieniem (tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej). Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI ppkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5. Wypełnione następujące załączniki formularza ofertowego: nr 1 - oświadczenie w trybie art. 24 uPzp nr 2 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp, nr 3 - wykaz zrealizowanych podobnych robót, nr 4 - informację o składzie zespołu projektowego, 6. Informacje o wykonawcy określające doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, główne wykonane prace projektowe, wyróżnienia nagrody, inne informacje oraz co najmniej jedna referencja wystawiona przez inwestora potwierdzająca wykonanie w okresie ostatnich trzech lat projektu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego (o co najmniej 30 lokalach mieszkalnych), jego wielkość i lokalizację. 7. Wycenę prac projektowych i kosztorysowych. 8. Kopię dowodu wniesienia wadium. 9. Uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby architektów lub inżynierów budownictwa 10. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży następujące dokumenty : 1) zaświadczenie uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załączniki Nr: 2, 3, 4, 5. 3) zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS), Ważność ww. dokumentów: Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rynek 6, 59-100 Polkowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Polkowickie TBS Sp. z o.o., Rynek 6, 59-100 Polkowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Dostawa artykułów żywnościowych do placówek socjalizacyjnych i socjalizacyjno - interwencyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach "- Część I, II, IV
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- " Budowa odcinków sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej na terenie Osiedla Polkowice Dolne w podziale na zadania."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Skłodowskiej Curie w Polkowicach na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 5 w Polkowicach na rok 2025
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na przebudowę, rozbudowę i projekt wnętrz części noclegowej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- Wykonanie zadaszenia oraz podłoża dla agregatu prądotwórczego oraz podłączenie go do istniejącej instalacji elektrycznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.