eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłotoryjaPRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 133 000 EURO na dostawę materiałów biurowych i wkładów barwiących nr sprawy OG 2512-22/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Złotoryja: PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 133 000 EURO na dostawę materiałów biurowych i wkładów barwiących nr sprawy OG 2512-22/2009
Numer ogłoszenia: 176820 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Złotoryi , ul. Rynek 42, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 87 83 509, faks 076 87 83 228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-zlotoryja.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 133 000 EURO na dostawę materiałów biurowych i wkładów barwiących nr sprawy OG 2512-22/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i wkładów barwiących, oryginalnych i fabrycznie nowych, zgodnie z załączonym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 4. Załącznik 4 FORMULARZ CENOWY na materiały biurowe L.p. Asortyment Jedn. miary Ilość 1 Papier kserograficzny A4 o gramaturze 80 gr m2 ryza 1 500 2 Papier kserograficzny A3 o gramaturze 80 gr m2 ryza 10 3 Papier z perforacją 375 x 12 x 1 składanka 2000 szt. pudełko 12 4 Koperta biała C6 samoprzylepna z prawym okienkiem op.=1000szt. op. 15 5 Koperta biała C6 samoprzylepna op.=1000szt. op. 5 6 Koperta biała A4 samoprzylepna szt 100 7 Skoroszyt wykonany z białej tektury powlekanej A4, z fałdą szt 5 500 8 Blok listowy - 50 kartek szt 50 9 Koszulka krystaliczna A4 z dziurkowanym marginesem op.=100szt. op. 75 10 Zszywki 24 6 1 op.= 1 000szt. op 200 11 Tusz do stempli wodny z dozownikiem czerwony - 30 ml. szt 20 12 Długopis z wkładem w kolorze niebieskim w plastikowej oprawie Typu REYNOLDS szt 250 13 Kostka papierowa samoprzylepna blok 50 mm x 50mm - 400 kartkowy w rożnych kolorach szt 50 14 Spinacze małe okrągłe 1 op. = 100 szt. op 50 15 Worki na śmieci 240 litrów - rulon zwijany - 15 szt. rulon 2 16 Druk kwitariusz przychodowy A5 samokopiujący, kopie w różnych kolorach szt 100 17 Druk Polecenie wyjazdu służbowego szt. 10 18 Kalendarz na ścianę, trójdzielny z przesuwanym okienkiem szt. 18 19 Kalendarz biurowy stojący na biurko szt. 50 20 Taśma samoklejąca przeźroczysta 1,5cm. szerokości szt. 50 FORMULARZ CENOWY na wkłady barwiące Lp. Nazwa artykułu Wydajność Moel Jedn. miary Ilość 21 Toner OKI B6200/B6250 10 000 09004078 szt. 55 22 Toner OKI B4400 3 000 43502302 szt. 3 23 Toner Xerox Phaser 3420 10 000 106R01034 szt. 1 24 Toner OKI B4100/B4200 2 500 1103402 szt. 3 25 Toner OKI C5800 8 000 K 60006000 26 Toner OKI C5950 8 000 K 6 000 C 43324421-4 szt. 2 komplety (3 kolory i 1 czarny) 27 Toner Lexmark E322 6 000 08A0478 szt. 3 28 Toner Lexmark T620 30 000 12A6765 szt. 5 29 Toner Kyocera FS 1800 20 000 TK60 szt. 2 30 Toner HP 4050 10 000 C4127X szt. 15 31 Toner HP 4014 10 000 CC364A szt. 5 32 Toner HP 1150 2 500 Q624A szt. 5 33 Toner do kserokopiarki 11 000 Konica Minolta BIZHUB 162 szt. 2 34 Toner do kserokopiarki 30 000 KONICA Minolta 7022 szt. 3 35 Toner do kserokopiarki 30 000 KONICA Minolta 7235 szt. 4 36 Toner do faxu 5 000 Panasonic DP 180 szt. 2 37 Toner do faxu 5 000 Panasonic KX-FL613PD szt. 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4. zaakceptują ogólne postanowienia przyszłej umowy, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Dotyczy wykonawców, którzy maja siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a i b Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii oraz muszą być tłumaczone na język polski oraz poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 2. Do oferty Wykonawca dołącza oprócz dokumentów wymienionych w punkcie 1: a) wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 1) b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( stanowiący zał. nr 2) c) zaparafowany wzór umowy ( stanowiący załącznik nr 3) d) wypełniony formularz cenowy (stanowiący załącznik nr 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-zlotoryja.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Złotoryi ul. Rynek 42, 59-500 Złotoryja , II piętro pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pok. 2 II piętro ( Sekretariat) do dnia 10-06-2009r., do godz. 10:00, osobiście lub przesłać pocztą..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.