Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koło: wykonanie podłóg sportowych, dostawa wyposażenia sportowego, maszyny czyszcząco - konserwującej oraz mat zabezpieczających dla potrzeb hali sportowo - widowiskowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Kole, ul. Szkolna 1 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Koło, do kontaktów: Maria Bogusława Gaj, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0632722311 w. 312, fax 063 2722984, e-mail: zamowienia.publiczne@kolo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kolo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie podłóg sportowych, dostawa wyposażenia sportowego, maszyny czyszcząco - konserwującej oraz mat zabezpieczających dla potrzeb hali sportowo - widowiskowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Kole, ul. Szkolna 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 62-600 Koło ul. Szkolna 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został według Wspólnego Słownika Zamówień jako: 1) CPV - 45.43.21.00-5 - kładzenie i wykładanie podłóg, 2) CPV - 36.40.00.00-5 - artykuły i sprzęt sportowy, 3) CPV - 29.71.34.10-7 - maszyny do czyszczenia podłóg, 4) CPV - 25.23.10.00-9 - wykładziny podłogowe, okładziny ścienne lub sufitowe z tworzyw sztucznych. Obejmuje on wykonanie podłogi sportowej w obiekcie hali sportowo-widowiskowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Kole wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu sportowego montowanego w podłodze, maszyny czyszcząco - konserwującej odpowiedniej do zastosowanych nawierzchni podłogowych oraz wykładzin zabezpieczających nawierzchnię podłogi sportowej na czas prowadzenia imprez masowych o charakterze nie sportowym. I. W OFERCIE NALEŻY UWZGLĘDNIĆ WYKONANIE PODŁOGI SPORTOWEJ W NASTĘPUJĄCYCH POMIESZCZENIACH I O OKREŚLONYCH PARAMETRACH: 1. PODŁOGA SPORTOWA W SALI GŁÓWNEJ- 1168 m2 1) PODŁOGA SPORTOWA - CHARAKTERYSTYKA: Podłoga sportowa składa się z konstrukcji drewnianej powierzchniowo-elastycznej oraz nawierzchni sportowej poliuretanowej punktowo-elastycznej. Podłoga sportowa jest dodatkowo wentylowana wymuszoną wentylacją mechaniczną. 2) PODŁOGA SPORTOWA - ELEMENTY SKŁADOWE (od dołu): a) folia paroizolacyjna PE o gr. 0,20 mm b) wentylacja mechaniczna - (4 ciągi wentylacyjne wykonane z profili PCV + wentylatory kanałowe o wydajności ok. 100 m3/h) oraz kratki maskujące z filtrem włóknistym . Doprowadzenie instalacji elektrycznej stoi po stronie wykonawcy obiektu hali sportowej c) podkładki elastyczne z maty z czarnego granulatu gumowego SBR o gr. min. 10 mm + element dystansowy dostosowujący wysokość podłogi do progu - w punktach podparcia co 500 mm d) legary dolne z desek (drewno iglaste II kl. zabezpieczone środkami bakterio i grzybobójczymi) o wym. min. 25x100 mm ułożone w rozstawie osiowym co 500 mm e) legary górny z desek (drewno iglaste II kl. zabezpieczone środkami bakterio i grzybobójczymi) o wym. min. 25x100 mm ułożone w rozstawie osiowym co 500 mm f) ślepa podłoga z desek wym. min. 19x100 mm ułożone ażurowo co 50 mm g) folia paroizolacyjna PE o gr. 0,20 mm h) płyty wiórowe wilgociouodpornione typu V o gr. 10 mm i) płyty wiórowe wilgociouodpornione typu V o gr. 10 mm (płyty ułożone na tzw. zakładkę) j) poliuretanowa nawierzchnia sportowa 4+2 o gr. min. 6 mm (wg opisu poniżej) k) linie boisk (specjalistyczna farba poliuretanowa) l) listwy przyścienne z drewna iglastego z wyprofilowanymi otworami wentylacyjnymi, w kolorze zbliżonym do nawierzchni na obrzeżach 3) NAWIERZCHNIA SPORTOWA - OPIS: Nawierzchnia sportowa składająca się z następujących elementów (od dołu): - warstwa elastyczna z prefabrykowanej maty z czarnego granulatu gumowego SBR o gr. min. 4 mm, - wylewka poliuretanowa bezspoinowa o gr. ok. 2 mm, - lakier poliuretanowy tzw. finish matt, Łączna grubość nawierzchni sportowej wynosi min. 6 mm. 4) WYMAGANE MINIMALNE WŁAŚCIWOŚCI TECHNICZNE WYLEWKI POLIURETANOWEJ I NAWIERZCHNI SPORTOWEJ NIE GORSZE NIŻ: - skurcz liniowy <= 0,1 % - wytrzymałość na rozciąganie: >= 7,50 MPa - wydłużenie względne przy zerwaniu: >= 15 % - wytrzymałość na rozdzieranie: >= 130 N - nasiąkliwość wodą: <= 2,0% - zawartość substancji lotnych w temp. 23 ± 1 ºC: w składniku A: 0,00 % w składniku B: 0,00 % - twardość w skali Shorea: 70-90 - ścieralność (określona w aparacie Stuttgart): <= 0,05 mm - przyczepność do podłoża: >= 0,60 MPa - współczynnik tarcia kinetycznego: w stanie suchym: >= 0,35 w stanie mokrym: >= 0,30 - odporność na uderzenie: - powierzchnia odcisku kulki: 190 mm2 ± 5 % - wygląd powierzchni po badaniu: bez zmian - emisja lotnych związków organicznych (VOC) czas niezbędny do osiągnięcia dopuszczalnych stężeń substancji szkodliwych dla zdrowia: <= 7 dni 5) NAWIERZCHNIA MUSI POSIADAĆ: a) Aprobatę Techniczną ITB b) Atest Higieniczny PZH c) Klasyfikację Ogniową (jako produkt trudnozapalny) d) Certyfikat Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej (IHF) e) Certyfikat Międzynarodowej Federacji Koszykówki (FIBA) 6) NAWIERZCHNIA SPORTOWA - KOLORYSTYKA a) Boisko do siatkówki - 18,0 x 9,0 m w kolorze jasnopomarańczowym b) Boisko do koszykówki - 28,0 x 15,0 m w kolorze ciemnozielonym c) Boisko do piłki ręcznej - 40,0 x 20,0 m w kolorze jasnoniebieskim d) Obejścia w kolorze ciemnozielonym Konkretne odcienie kolorów zostaną wybrane z palety barw wybranego wykonawcy 7) LINIE BOISK- a) Szerokości 5 cm: b) Układ centralny: 1 x piłka ręczna 1 x koszykówka 1 x tenis 1 x siatkówka c) Układ poprzeczny z wyznacznikami boisk do siatkówki 2 x siatkówka - 18,0 x 9,0 m 2 x siatkówka - 14,0 x 7,0 m ( boiska niepełnowymiarowe ) 2. NAWIERZCHNIA SPORTOWA w: SALI KOREKCYJNEJ 54,87 m2 SALI DO TENISA STOŁOWEGO 100,31 m2 SIŁOWNII 58,90 m2 1) NAWIERZCHNIA SPORTOWA - OPIS: Nawierzchnia sportowa składająca się z następujących elementów (od dołu): a) warstwa elastyczna z prefabrykowanej maty z czarnego granulatu gumowego SBR o gr. min. 7 mm b) wylewka poliuretanowa bezspoinowa o gr. ok. 2 mm c) lakier poliuretanowy tzw. finish matt Łączna grubość nawierzchni sportowej wynosi min. 9 mm. 2) WYMAGANE MINIMALNE WŁAŚCIWOŚCI TECHNICZNE WYLEWKI POLIURETANOWEJ I NAWIERZCHNI SPORTOWEJ NIE GORSZE NIŻ: a) skurcz liniowy <= 0,1 % b) wytrzymałość na rozciąganie: >= 7,50 MPa c) wydłużenie względne przy zerwaniu: >= 15 % d) wytrzymałość na rozdzieranie: >= 130 N e) nasiąkliwość wodą: <= 2,0% f) zawartość substancji lotnych w temp. 23 ± 1 ºC: w składniku A: 0,00 % w składniku B: 0,00 % g) twardość w skali Shorea: 70-90 h) ścieralność (określona w aparacie Stuttgart): <= 0,05 mm i) przyczepność do podłoża: >= 0,60 MPa j) współczynnik tarcia kinetycznego: w stanie suchym: >= 0,35 w stanie mokrym: >= 0,30 k) odporność na uderzenie: powierzchnia odcisku kulki: 190 mm2 ± 5 % wygląd powierzchni po badaniu: bez zmian l) emisja lotnych związków organicznych (VOC) czas niezbędny do osiągnięcia dopuszczalnych stężeń substancji szkodliwych dla zdrowia: <= 7 dni. 3) NAWIERZCHNIA MUSI POSIADAĆ: a) Aprobatę Techniczną ITB b) Atest Higieniczny PZH c) Klasyfikację Ogniową (jako produkt trudnozapalny) d) Certyfikat Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej (IHF) e) Certyfikat Międzynarodowej Federacji Koszykówki (FIBA) 4) NAWIERZCHNIA SPORTOWA - w kolorze jasnozielonym . Konkretne odcienie kolorów zostaną wybrane z palety barw wybranego wykonawcy. W progach i miejscach zmiany rodzaju posadzki należy umieścić systemowe listwy mosiężne. II. W OFERCIE NALEŻY UWZGLĘDNIĆ DOSTAWĘ I ZAMONTOWANIE W PODŁODZE: 1) DLA BOISKA DO PIŁKI RĘCZNEJ 1 KOMPLET: a) dwie bramki aluminiowe ( 2,00 x 3,00 m) z łukami składanymi, mocowane do posadzki na talerzykach, demontowalne b) tuleje montażowe + rama podłogowa z deklem - komplet dla dwóch bramek, c) siatki do piłki ręcznej z piłkochwytem, grubość splotu min. 4-5 mm. 2) DLA BOISK DO SIATKÓWKI : a) zestaw do siatkówki z regulacją wysokości siatki - 2 komplety, b) słupki aluminiowe owalne do siatkówki z możliwością zawieszania siatki na dowolnej wysokości i pod dowolnym kątem - uniwersalne zestawu siatkówka, tenis, badminton, - 2 komplety ( 4 szt. ) c) osłony na słupki do siatkówki ( gąbka o grubości min. 5 cm pokryta materiałem łatwo zmywalnym na konstrukcji wzmacniającej , zapinane na rzepy - 2 komplety ( 4 szt. ) d) tuleje montażowe + rama podłogowa z deklem - 2 komplety ( 4 szt. ) e) siatka do siatkówki z antenkami, grubość splotu min. 3 mm, linka kevlarowa, boczne wzmocnienie, mocowanie w 6 punktach - 2 szt. f) wieszak na siatkę lub torba - 2 szt. g) jedno stanowisko sędziowskie do siatkówki z regulacją wysokości podestu, oparciem i podstawką do pisania. h) Dodatkowo- tuleje montażowe + rama podłogowa z deklem - 1 komplet dla boisk do siatkówki ( 2 szt. ) 3) DLA BOISKA DO TENISA ZIEMNEGO - 1 KOMPLET a) słupki do tenisa profesjonalne aluminiowe z wewnętrznym naciągiem siatki - (2 szt. ) b) siatka profesjonalna do tenisa ziemnego - 1 komplet c) tuleje montażowe + rama podłogowa z deklem 1 komplet ( 2 szt.). Otwory w podłodze nie mogą w istotny sposób zmieniać właściwości funkcji sportowych i ochronnych oraz wytrzymałości podłogi. Pokrywy otworów muszą być dopasowane i mocowane w taki sposób aby nie wydawały żadnych odgłosów, a woda używana przy konserwacji nie powinna wnikać przez otwory do konstrukcji spodniej podczas normalnego użytkowania podłogi . Wymiar średnicy otworu powinien być nieznacznie większy od średnicy tulei w podłodze lub elementu przyrządu w niej mocowanego Oferowany sprzęt winien posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa - B III. W OFERCIE NALEŻY UWZGLĘDNIĆ DOSTAWĘ MASZYNY CZYSZCZĄCO -KONSERWUJĄCEJ, PRZYSTOSOWANEJ DO PRAWIDŁOWEGO UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI PROPONOWANEJ NAWIERZCHNI SPORTOWEJ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu instrukcji użytkowania podłogi wraz z podaniem metody prawidłowego jej czyszczenia i konserwacji. MASZYNA CZYSZCZĄCO- KONSERWUJĄCA Dostarczana fabrycznie nowa maszyna czyszcząco -konserwująca musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: Pobór mocy 850 W Szerokość pracy 55cm Szerokość odsysania 86 cm Przepływ powietrza 32 l/s Max podciśnienie 110 mbar Zbiornik wody czystej 40 l Zbiornik wody brudnej 40 l Obroty szczotek 150 obr/min Liczba szczotek 1 Napięcie 230 V Wymiary 97×45×81 cm Ciężar roboczy max 165 kg Dysza ssąca 76 cm Zintegrowany prostownik tak Maszyna musi być wyposażona w startowy zestaw środków chemicznych. IV. W OFERCIE NALEŻY UWZGLĘDNIĆ DOSTAWĘ WYKŁADZIN ZABEZPIECZAJĄCYCH NAWIERZCHNIĘ PODŁOGI SPORTOWEJ NA CZAS PROWADZENIA IMPREZ MASOWYCH O CHARAKTERZE NIE SPORTOWYM. 1) Wykładzina powinna zabezpieczać 1000 m2 powierzchni sali głównej. 2) Wykładzina winna być w elementach o wymiarach pozwalających na łatwe ręczne rozkładanie i składanie na istniejącej nawierzchni sportowej. 3) Wykładzina powinna być o grubości min. 1,2 mm wykonana, z dwóch warstw litego wysokozagęszczonego pcv, wzmocnionego siatką z włókna szklanego, która zapobiega rozciąganiu i odkształcaniu wykładziny. Ciężar własny wykładziny powinien pozwalać na idealne dopasowanie się do podłoża bez dodatkowego mocowania. 4) Wykładzina powinna posiadać: a) Aprobatę techniczną lub deklarację zgodności, b) Atest Higieniczny PZH, c) Klasyfikację Ogniową (jako produkt trudnozapalny). V. WYMAGANIA GWARANCYJNE Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 84 miesięcznej gwarancji na wykonaną podłogę sportową oraz gwarancji na sprzęt i urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszej niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego zadania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zachowaniem zasad określonych w Warunkach wymaganych od wykonawców (punkcie I.5.1 ust. 2 pkt 2 SIWZ), na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego), 3) wykaz firm podwykonawców, (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), wraz z danymi na temat części zamówienia publicznego powierzonych im do wykonania,- na Załączniku Nr 3, 4) opis minimalnych parametrów technicznych oferowanych podłóg i nawierzchni sportowych, mat zabezpieczających oraz maszyny czyszcząco- konserwującej - na Załączniku Nr 4. 5) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumen¬tu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpie¬czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 300.000,00zł, 6) parafowany na każdej stronie projekt umowy, 7) pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów uprawniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust., 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 8) pełnomocnictwo/upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Oryginalny kod CPV: 29.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg Oryginalny kod CPV: 25.23.10.00 - Wykładziny podłogowe, okładziny ścienne lub sufitowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie podłogi sportowej w obiekcie hali sportowo-widowiskowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Kole wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu sportowego montowanego w podłodze, maszyny czyszcząco - konserwującej odpowiedniej do zastosowanych nawierzchni podłogowych oraz wykładzin zabezpieczających nawierzchnię podłogi sportowej w hali głownej na czas prowadzenia imprez masowych o charakterze nie sportowym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 16.07.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 10000zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia, określonego w przedmiocie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują poten¬cjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wy¬konanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia, określonego w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) wniosą wadium w jednej lub kilku wymaganych formach, 2) posiadają doświadczenie zawodowe w charakterze Generalnego Wykonawcy lub podwykonawcy zdobyte poprzez wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania) minimum dwóch robót zakresem i wartością porównywalnego (tzn. o wartości minimum 75% ceny zaproponowanej w ofercie), z przedmiotem zamówienia- CPV-45.43.21.00-5- kładzenie i wykładanie podłóg. 3) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w ust. 2 pkt 2, będzie uwzględniane doświadczenie firm, które formalnie działają krócej, lub których ciągłość wykonawcza wynika z przekształceń własnościowych, 4) udzielą co najmniej 84 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia oraz gwarancji producentów na oferowany sprzęt i urządzenia sportowe, nie mniej jednak niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego, 5) do realizacji zamówienia publicznego zatrudnią podwykonawców tylko w ramach dostaw, 6) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w ust. 2 pkt 2, nie będzie uwzględniane doświadczenie wykazanych podwykonawców, 7) jakość oferowanych podłóg i nawierzchni sportowych, sprzętu sportowego, maszyny czyszczaco- konserwującej i mat- wykładzin zabezpieczających spełnia warunki techniczne określone przez zamawiającego, a na potwierdzenie spełnienia tych warunków technicznych załączą dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, 8) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9) złożą przed podpisaniem umowy lub najpóźniej w dniu jej podpisania zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % brutto zaoferowanej ceny, 10) przyjmą szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone w druku \PROJEKT UMOWY\. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków metodą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę. Z załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wszystkie wymagane warunki Wykonawca spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk \OFERTA\ wraz ze wszystkimi załącznikami, 2) wypełniony druk \FORMULARZ CENOWY\, 3) dowód wniesienia wadium, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo ak¬tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione¬ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w wymaganych warunkach (punkt I.5.1 ust. 2 i 3 SIWZ). 2. Ofertę i jej załączniki podpisuje oraz opieczętowuje pieczęciami firmowymi i imiennymi osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru lub upoważ¬niona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielo¬no pełnomocnictwa na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty). 3. Dokumenty przedkładane na formu¬larzach opracowanych przez Zamawiającego powinny być sporządzone przez Wykonawcę z należytą starannością i ści¬śle według wskazań SIWZ, bez dokonywania w nich ja¬kichkolwiek zmian. Jeżeli jakaś informacja nie dotyczy Wykonawcy, powinien w danym miejscu wpisać \nie dotyczy\. 4. Zaświadczenia, oświadczenia itp., których oryginały Wykonawca chce zatrzymać, mogą być kserokopiami poświadczo¬nymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Tylko kopie potwierdzone, załączone do oferty będą uznane za ważne. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarial¬nie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy zło¬żona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytel¬na lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację można zakupić u Zamawiającego w wersji papierowej w cenie 20zł-w Urzędzie Miejskim w Kole ul. Mickiewicza 12 pok. 101 w godz. 9:00 - 14:00 lub w przypadku przesłania pisemnego wniosku o wydanie SIWZ- za zaliczeniem pocztowym ( do ceny SIWZ doliczone zostaną koszty przesyłki). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.04.2007, godzina 12:30, Urząd Miejski w Kole, 62- 600 Koło, ul.Mickiewicza 12, pok. nr 8.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.03.2007.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Zakup mikrobusa dostosowanego do przewodu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
- Dostawy artykułów spożywczych
- Dostawa oleju napędowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
- ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH ORAZ SPRZĘTU POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W KOLE NA ROK 2025
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Mirocinie Dolnym."
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Studzienice"
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
- Zestawy sprzętu sportowego realizowane ze środków budżetu państwa w ramach Programu Wsparcia Aktywności Fizycznej Dzieci i Młodzieży - Projekt Mały Mistrz
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.