eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w czasie szkoleń w Bielsku Białej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Katowice: Świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w czasie szkoleń w Bielsku Białej
Numer ogłoszenia: 176867 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142067 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, faks 032 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w czasie szkoleń w Bielsku Białej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w czasie szkoleń w Bielsku Białej. a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przez świadczenie usług restauracyjnych Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczenia i podania posiłków podczas 2 szkoleń organizowanych w Bielsku-Białej dla 100 uczestników łącznie (50 uczestników podczas jednego szkolenia), zgodnie ze wskazanym menu (na 1 osobę): - kawa z dodatkami 400 ml (mleko i cukier), - herbata z dodatkami 400 ml (cytryna i cukier) - herbata czarna i zielona - po 50%, - wody mineralne gazowane i niegazowane, w butelkach o pojemności 0,5 l - 2 sztuki, - 3 rodzaje ciasta domowego - 3 kawałki (sernik, orzechowiec, jabłecznik) łącznie 170g, - kruche ciastka - 80 gram, W przerwie na poczęstunek (szwedzki stół) - menu na 1 osobę: - koreczki owocowe 4 szt. (na każdym koreczku: banan, winogron, ananas), - 4 rodzaje sałatek (z brokułami, z kurczakiem, grecka, z jajkiem - po 25%) - łącznie 200 gram, - półmiski z wędlinami (salami, szynka drobiowa, szynka wieprzowa, polędwica - po 25%) - łącznie 100 gram, - deski serów (2 rodzaje żółtego, pleśniowe, wędzone - po 25%) - łącznie 50 gram, - jajka faszerowane 2 szt, (pastą z łososia, pastą jajeczną, pastą z szynki, pastą rybną - po 25%), - tymbaliki drobiowe 2 szt., - pieczywo różnego rodzaju (białe, ciemne - po 50%) - łącznie 70 gram, Wskazane w pkt a) gramatury są minimalnymi, jakich żąda Zamawiający. b) Świadczenie usług odbędzie się dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych przez Zamawiającego szkoleń na terenie miasta Bielsko-Biała. c) Wynajęcie miejsca świadczenia usługi i pokrycie kosztów z tym związanych leży po stronie Zamawiającego. d) Usługi restauracyjne będą świadczone przez Wykonawcę zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zlecenie na realizację konkretnej usługi będzie składane w formie elektronicznej (e-mail) lub faksowej najpóźniej na 5 dni kalendarzowych przed jej realizacją, z zastrzeżeniem możliwości skrócenia tego okresu za obustronną zgodą. W zleceniu Zamawiający określi co najmniej termin i miejsce oraz liczbę uczestników. e) Ilość uczestników objętych usługą restauracyjną stanowi maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników objętych usługą restauracyjną do ilości nie mniejszej niż 75% maksymalnej liczby uczestników, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczanie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. f) Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do: i) przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie wskazanym przez Zamawiającego w miejscu, w którym będzie odbywało się spotkanie, ii) świadczenia usług restauracyjnych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, iii) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz. 1125 z późn. zm.)), iv) przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym, v) świadczenia usług restauracyjnych na zastawie ceramicznej, z użyciem sztućców metalowych, serwetek papierowych i materiałowych, obrusów materiałowych, będących własnością Wykonawcy vi) estetycznego podawania posiłków, vii) dostarczenia posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem spotkania, viii) zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min. po zakończeniu spotkania. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. h) W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa realizowana w ramach projektu: Województwo Śląskie 2010: funkcjonowanie RPK, informacja, promocja i udział w ocenie wniosków współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. IWO Iwona Garczarek-Ciekot, Pszczyńska 89A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4651,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6499,13

  • Oferta z najniższą ceną: 4950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6499,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.