eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku przy ul Ogrodowa 28 d w Łodzi na potrzeby Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi w zakresie dotyczącym przebudowy oraz zagospodarowania terenu przyległego do niego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Łódź: Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku przy ul Ogrodowa 28 d w Łodzi na potrzeby Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi w zakresie dotyczącym przebudowy oraz zagospodarowania terenu przyległego do niego
Numer ogłoszenia: 176868 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi , ul. Ludwika Zamenhofa 10, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 637 75 32, faks 42 636 74 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.rio.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy organ nadzoru i kontroli finansowej jednostek samorządu terytorialneg.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku przy ul Ogrodowa 28 d w Łodzi na potrzeby Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi w zakresie dotyczącym przebudowy oraz zagospodarowania terenu przyległego do niego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku przy ul. Ogrodowa 28 d w Łodzi na potrzeby RIO w Łodzi w zakresie dotyczącym przebudowy oraz zagospodarowania terenu przyległego do niego (teren działki nr 26/4 obręb nr P-09 w Łodzi. Budynek wpisany jest do ewidencji miejskiego konserwatora zabytków w Łodzi. Na prośbę Wykonawcy (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym) Zamawiający udostępni budynek do obejrzenia). W ramach zadania przewidziano wykonanie, projektów budowlanych, wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego, przedmiarów robót, zbiorczego zestawienia kosztów, przygotowanie wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę w zakresie dotyczącym budynku przy ul. Ogrodowa 28d w Łodzi wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego do niego, tj. terenu działki nr 26/4 obręb P-09 w Łodzi. Część I. ETAP I 1. Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego - 6 egz., w tym: 1.1) projekt budowlany wielobranżowy w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę: a) architektura, c) program prac konserwatorskich, d) konstrukcja, e) instalacja wewnętrzna wod-kan, f) instalacje wewnętrzne co.o. i c.w.u., g) instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, h) instalacje wewnętrzne elektryczne, i) instalacje zewnętrzne elektryczne, j) instalacje wewnętrzne teletechniczne, w tym wewnętrzna sieć komputerowa i instalacja monitoringowo - ochronna pomieszczeń 1.2. Uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, opracowań, opinii i uzgodnień wymaganych do przygotowania i złożenia wniosku w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego. 1.3. Wystąpienie o decyzję o pozwoleniu na budowę. 2. Wykonanie przedmiaru robót w zakresie dociepleń wewnętrznych i budowy windy wraz z Tabelą Robót Rozliczeniowych- 3 egz. 3. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego dotyczący dociepleń wewnętrznych i budowy windy - 3 egz. 4. Wykonanie specyfikacji techniczno-wykonawczej i projektu wykonawczego dotyczącego dociepleń wewnętrznych i budowy windy- 3 egz. ETAP II 1.Wykonanie kosztorysu inwestorskiego (i przeszacowań na potrzeby prowadzonych postępowań- nie więcej niż trzy) w pozostałym zakresie z podziałem na branże - 3egz. 2. Wykonanie projektu wykonawczego dla wszystkich branż (uszczegóławiający projekt budowlany dla wykonawcy robót w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji) - 6 egz. 2.1) architektura, 2.2) konstrukcja, 2.3) instalacje wewnętrzne sanitarne wod-kan, 2.4) instalacje wewnętrzne sanitarne c.o. i c.w.u., 2.5) instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, 2.6) instalacje wewnętrzne elektryczne, 2.7) instalacje zewnętrzne elektryczne, 2.8) instalacje wewnętrzne teletechniczne w tym wewnętrzna sieć komputerowa i instalacja monitoringowo - ochronna pomieszczeń 3. Wykonanie przedmiaru robót z Tabelą Robót Rozliczeniowych - 3 egz. 4. Wykonanie specyfikacji techniczno - wykonawczej i projektu wykonawczego w pozostałym zakresie nie określonym w Etapie I - 3 egz. 5. Wykonanie inwentaryzacji architektonicznej - weryfikacja istniejącej w oparciu o pomiary geodezyjne (pionowe i poziome), 6.Wykonanie projekt zagospodarowania terenu: - plansza zbiorcza, - inwentaryzacja i gospodarka zielenią - wycinka drzew, - drogi i nawierzchnie utwardzone na terenie, - przebudowa instalacji zewnętrznych sanitarnych (wod.-kan.c.o.),podświetlenie budynku na zewnątrz 7. Projekt budowy garażu i śmietnika. 8. Uzyskanie pozostałych ekspertyz, opracowań, opinii i uzgodnień w tym: ekspertyza rzeczoznawcy ds. pożarowych, rzeczoznawcy budowlanego, Sanepidu, inspektoratu ochrony środowiska). 9. Współpraca z zamawiającym na etapie przygotowania i prowadzenia postępowania przetargowego na roboty budowlane objęte projektem, w szczególności udzielanie wyjaśnień na pytania składane przez wykonawców do końca 2017 r. na zasadach określonych w projekcie Umowie. Część II. Sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz zasadami określonymi w projekcie umowy. Szacunkowa liczba wizyt w ramach pełnionego nadzoru autorskiego, wynosi co najmniej 30 (słownie: trzydzieści). Nadzór autorski realizowany będzie pod warunkiem uzyskania środków na ten cel w terminach zgodnych z realizacją robót budowlano-montażowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować posiadanie odpowiedniego doświadczenia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych projektów przebudowy lub budowy budynków (w rozumieniu ustawy prawo budowlane) objętych ewidencją zabytków lub wpisanych do rejestru zabytków o powierzchni powyżej 2500 m2 netto. Wymóg powyżej 2500 m2 netto dotyczy opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej objętej projektem. W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych (zakończonych) usług projektowo - kosztorysowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane wraz z dowodami, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami:a) projektant branży architektonicznej posiadający aktualne uprawnienia budowlane i pięcioletnie doświadczenie zawodowe w tej branży do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.). b) projektant branży konstrukcyjno - budowlanej posiadający aktualne uprawnienia budowlane i pięcioletnie doświadczenie zawodowe w tej branży do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.). c) projektant branży sanitarnej posiadający aktualne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.). d) projektant branży elektrycznej posiadający aktualne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji projektantów wymaganych branż. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy składają: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz oświadczenie o podstawie do dysponowania tymi osobami, b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane w SIWZ uprawnienia budowlane. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, b) zmianę osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ, c) zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, d) zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca., e) zmianę terminu i sposobu zapłaty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia - nadzór autorski (Część II) po przez wprowadzenie płatności za każdą wizytę na budowie uzgodnioną z Wykonawcą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.rio.gov.pl oraz www.bip.lodz.rio.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.lodz.rio.gov.pl oraz www.bip.lodz.rio.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie: Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi ul. Zamenhofa 10 w Łodzi w Biurze podawczym (i piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.