Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-13
Kościerzyna: świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie .
Numer ogłoszenia: 176873 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Drogowców 2, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6862513, faks 058 6862513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2009-2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie w wybranej przez Oferenta dowolnej części zamówienia (przetargu) Zamówienie obejmuje świadczenie wyżej określonych usług w sezonie zimowym 2009/2010 w zakresie uwidocznionym w Formularzu cenowym. Wielkości podane w formularzu cenowym mogą ulec zwiększeniu względnie zmniejszeniu w zależności od zaistniałych warunków pogodowych lub zmniejszeniu w przypadku ograniczenia środków finansowych w planie budżetowym na rok 2009. W ramach zimowego utrzymania dróg Zamawiający wykonuje czynności i zadania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która wyznacza zakres czynności związanych ze świadczeniem usług przez oferenta przy zimowym utrzymaniu dróg tj. - odśnieżanie i likwidacja gołoledzi przy użyciu pługów i piaskarek użyczonych Oferentowi przez Zamawiającego, - wytwarzanie przy pomocy sprzętu Oferenta (ładowarki, koparko - ładowarki, spycharki) mieszanek piasku z środkami chemicznymi (mieszanki uszorstniające) z ewentualnym ich pryzmowaniem oraz załadunek ładowarkami Oferenta czystych środków chemicznych i mieszanek piasku z środkami chemicznymi na piaskarki z możliwością użycia najmowanego sprzętu do załadunku śniegu na podstawione przez Zamawiającego środki transportowe. - Zrywanie naboju śniegowego i poszerzanie odśnieżanych dróg Oferent przy sporządzaniu oferty uwzględni, że: - potrzeby Zamawiającego określane w poszczególnych dniach w okresie trwania umowy nie będą jednakowe, jak również to, że Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania przerw w wykonaniu umowy w zależności od warunków atmosferycznych i warunków ruchowych na administrowanej sieci drogowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta musi być zgodna z ustawą Pzp. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszej SIWZ.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt.6 SIWZ, na zasadzie spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia 1.Formularz oferty na załączonym druku.Uwaga! Jeżeli Oferent dysponuje więcej niż jednym nośnikiem (nośnikiem i sprzętem) wyszczególnionym w ogłoszeniu to przypadku udziału w kilku częściach przetargu Oferent składa Formularz oferty oddzielnie dla każdej określonej Nr części przetargu. 2.Wypełniony Formularz cenowy(złożony na załączniku Nr 1 do oferty) zawierający cenę ofertową jednej godziny najmu nośnika , oraz ogólną wartość usługi przewidzianej dla wybranej części przetargu.Uwaga! Jeżeli Oferent dysponuje więcej niż jednym nośnikiem (nośnikiem i sprzętem) wyszczególnionym w ogłoszeniu to przypadku udziału w kilku częściach przetargu Oferent składa Formularz cenowy oddzielnie dla każdej określonej Nr części przetargu. 3.Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2007 Nr 223 , poz. 1655 z późniejszymi zmianami ).Do oświadczenia o którym mowa wyżej Oferent dodatkowo dołączy:(1)Poświadczoną przez siebie kserokopię wypisu z rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji potwierdzające, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia Uwaga! Jeżeli Oferent dysponuje więcej niż jednym nośnikiem (nośnikiem i sprzętem) wyszczególnionym w ogłoszeniu to przypadku udziału w kilku częściach przetargu Oferent składa jedno Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień wspólne dla każdej określonej Nr części przetargu. 4.Oświadczenie Oferenta złożone na załączniku Nr 3 dotyczące danych technicznych oferowanego nośnika lub sprzętu;Uwaga! Jeżeli Oferent dysponuje więcej niż jednym nośnikiem ( nośnikiem i sprzętem) wyszczególnionym w ogłoszeniu to przypadku udziału w kilku częściach przetargu Oferent składa Oświadczenie dotyczące danych technicznych oferowanego pojazdu lub sprzętu oddzielnie dla każdej określonej Nr części przetargu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-koscierzyna.eurzad.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 83-400 Kościerzyna, ul. Drogowców 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 83-400 Kościerzyna, ul. Drogowców 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcom i innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Pzp..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik o ładowności min. 7.5 Mg, długość skrzyni ładunkowej min. 4, 5 m do pracy ze sprzętem Zamawiającego: piaskarką mechaniczną P1 Nr inwent. 1867/ 582 i pługiem jednostronnym . W ofercie oczekuje się nośników których konstrukcja umożliwia zainstalowanie piaskarki o ciężarze z ładunkiem do 9, 0 Mg oraz pługa jednostronnego do odśnieżania patrolowego. Pożądanym jest wyposażenie w telefon komórkowy . Usługodawca powinien zapewnić w Liniewie lub okolicy: a) tymczasowe składowisko mieszanki o pojemności 50 - 80 ton , b) załadunek mieszanki na piaskarkę Usługi a) i b) będą przedmiotem odrębnego zlecenia i zapłaty. Zakres usługi: usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie jezdni w wyznaczonych miejscach środkami uszorstniającymi ( sól drogowa, mieszanki piasku z solą), odśnieżanie dróg lub usuwanie śliskości zimowej z jednoczesnym odśnieżaniem. Przewidywane godziny pracy -450.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik o ładowności 10 - 15 Mg do pracy z pługiem dwustronnym Zamawiającego . W ofercie wyszczególnionej w pozycji 4 oczekuje się nośników (wskazany napęd na dwie osie z ewentualną blokadą kół), których konstrukcja umożliwia zainstalowanie pługa dwustronnego. Pożądanym jest wyposażenie w telefon komórkowy. Zakres usługi: odśnieżanie dróg- przwidywana ilość godzin pracy - 80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowarka samobieżna kołowa o pojemności łyżki min 0, 15 m3 o wysięgu min. 2, 60 m w górę licząc od poziomu kół.W ofercie oczekuje się sprzętu do pracy na składowisku mieszanki w Kościerzynie ul. Drogowców 2 , oraz przy poszerzaniu dróg. Praca ładowarki odbywać się będzie wg harmonogramu sporządzonego przez ZDP uwzględniającego ładowarkę będącą w posiadaniu Zamawiającego . Operator musi dysponować telefonem i stawić się na wezwanie w ciągu 1 godziny. Zakres prac: załądunek materiałów uszorstniających do usuwania śliskości zimowej, załadunek śniegu, rozpychanie zasp śnieżnych lub przygotowanie mieszanki piasku z solą - przewidywana ilość godzin pracy - 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Równiarka samojezdna o mocy nie mniejszej niż 100 KM W ofercie oczekuje się sprzętu z okolic o promieniu 20 km od Kościerzyny . Usługodawca powinien dysponować telefonem komórkowym . Zakres prac: zrywanie naboju śniegowego, poszerzanie odśniezonych dróg - przewidywana ilośc godzin pracy: 80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Modernizacja przedszkola przy ZSP nr 2 - Aktywny Maluch
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa poprzez zakup niezbędnego sprzętu i oprogramowania - dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd
- Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie powiatu kościerskiego
- DZP/12/25 DOSTAWA WĘŻYKÓW DO WSTRZYKIWACZA AUTOMATYCZNEGO URLICH
- Budowa kładki nad rzeką Wdą wraz z przebudową dróg dojazdowych i rowu w ramach zadania: "Scalenie gruntów na obszarze wsi Płocice i Lipuska Huta w gminie Lipusz"
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.