Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-22
Pruszków: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SP ZZOZ w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 17687 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7588002, faks 022 7287138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SP ZZOZ w Pruszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i rękawic medycznych dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie (z podziałem na 13 zadań - części) w następujących rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety nr. 1- 13. Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu jednorazowego użytku składające się na poszczególne pakiety zawierają załączniki 2.1- 2.13..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie całości oferty złożonej przez Wykonawcę, w szczególności dokumentów potwierdzających istnienie po stronie wykonawcy w/w atrybutów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 4 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawrzesinie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie
05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4- budynek administracji, pok. administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4- budynek administracji, Sekretariat SPZZOZ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kaniula do wkłuć obwodowych 24G x 19 mm 3600 szt. 2 Kaniule do wkłuć obwodowych 22G x 25 mm 3000 szt. 3 Kaniule do wkłuć obwodowych 20Gx33 mm 10000 szt. 4 Kaniule do wkłuć obwodowych 18Gx 33 mm 7000 szt. 5 Kaniule do wkłuć obwodowych 17Gx 45 mm 300 szt 6 Kaniule do wkłuć obwodowych 16Gx 50 mm 300 szt 7 Koreczki do kaniul 15000 szt 8 Zastawka bezigłowa 600 szt 9 Przyrząd do przetaczania z regulatorem 150 szt 10 Pojemniki na odpady medyczne, pojemność 0,7 l 1000 szt 11 Pojemniki na odpady medyczne, pojemność 1,0 l 1500 szt 12 Pojemniki na odpady medyczne, pojemność 3,5 l 2500szt 13 Igły Pencil Point 24 G z prowadnicą 250 szt. 14 Igły Pencil Point 25 G z prowadnicą 360 szt. 15 Igły Pencil Point 26 G z prowadnicą 100 szt 16 Igła Pencil Point 27 G z prowadnicą 150 szt 17 Kraniki trójdrożne 800 szt. 18 Cewnik do podawania tlenu przez nos 1500 szt. 19 Przedłużacz do tlenu 2m - 2,1m 500 szt. 20 Kateter do odsysania z pola operacyjnego CH 25 z końcówką Poole zagiętą ,długość drenu 2100 mm 1500 szt. 21 Kateter do odsysania z ran dł. 70cm. Pakowane prosto nie zwijane CH 14 240 szt. 22 Kateter pediatryczny do żyły pępowinowej 4F, 6F, 8F (rozmiar w zależności od potrzeb szpitala) 40 szt. 23 Kateter do karmienia niemowląt, rozmiar 4F, 6F, 8F (w zależności od potrzeb szpitala) 50 szt. 24 Dren PCV średnica wewnętrzna 9 mm 60 mb 25 Zestaw do drenażu klatki piersiowej, 2butlowy,z regulacją 60 szt. 26 Rury karbowane jednorazowe do aparatu do znieczuleń o średnicy 22mm 600 mb 27 Przedłużacz do tlenu z dwiema nasadkami CH 14 dł. 2 mb 500 szt. 28 Krótki kolec przelewowy do przelewania z fiolek w bezpieczny sposób typu Transofix 1000szt 29 Strzykawki do gazometrii poj. 2,3ml. końcówka luer 2000 szt 30 Ostrza chirurgiczne wymienne 10 typu Swann Morton 400 szt. 31 Ostrza chirurgiczne wymienne 11 typu Swann Morton 400 szt. 32 Ostrza chirurgiczne wymienne 15 typu Swann Morton 1 600 szt. 33 Ostrza chirurgiczne wymienne 20 typu Swann Morton 700 szt. 34 Ostrza chirurgiczne wymienne 23 typu Swann Morton 4 000 szt. 35 Ostrza chirurgiczne wymienne 24 typu Swann Morton 6 300 szt. 36 Terrmometr elektroniczny 40 szt. 37 Fartuch ochronny foliowy dł 160cm 13 000 szt. 37 Kieliszki plastikowe do leków ( op. = 75szt.) 600 op. 39 Fartuch fizelinowy z mankietem 6 000 szt. 40 Łącznik do drenów i ssaków o przekroju 10/8 120 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Opis produktu Ilość roczna 1 Cewnik Pezzer 18 40 szt. 2 Cewnik Pezzer 22 50 szt. 3 Cewnik Pezzer 24 120 szt. 4 Cewnik Pezzer 26 200 szt. 5 Cewnik Pezzer 28 500 szt. 6 Cewnik Pezzer 30 260 szt. 7 Cewnik Pezzer 32 40 szt. 8 Cewnik Nelaton 16 200 szt. 9 Cewnik Nelaton 18 200 szt. 10 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 6 dł. 40cm 240 szt 11 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 8 dł. 40cm 240szt 12 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 10dł. 40cm 2 600 szt. 13 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 12 890 szt. 14 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 14 880 szt. 15 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 16 630 szt. 16 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18 510 szt. 17 Sonda żołądkowa CH 14 60 szt. 18 Sonda żołądkowa CH 16 250 szt. 19 Sonda żołądkowa CH 18 250 szt. 20 Sonda żołądkowa CH 20 150 szt. 21 Sonda żołądkowa CH 22 160 szt. 22 Sonda żołądkowa CH 24 230szt. 23 Szpatułki drewniane ( op = 100szt) 100 op. 24 Worki do dobowej zbiórki moczu 2 l -sterylne 8 000 szt. 25 Wieszak do worków na mocz 720 szt. 26 Woreczki na mocz dla dzieci męskie 2 400 szt. 27 Woreczki na mocz dla dzieci damskie 2 400 szt. 28 Opaska identyfikacyjna dla noworodków 3600 szt. 29 Opaska identyfikacyjna dla dorosłych 6 000szt. 30 Przedłużacz do pomp infuzyjnych białe 150 cm. 3000 szt 31 Przedłużacz do tlenu, długość min 4m do 6 m 200 szt. 32 Igła 0,5x25 mm opakowanie 100 szt. 100 op. 33 Igła 0,6x30 mm opakowanie 100 szt. 10 op. 34 Igła 0,7x30 mm opakowanie 100 szt. 60 op. 35 Igła 0,8x40 mm opakowanie 100 szt. 700 op. 36 Igła 0,9x40 mm opakowanie 100 szt. 200 op. 37 Igła 1,1x40 mm opakowanie 100 szt. 100 op. 38 Igła 1,2x40 mm opakowanie 100 szt. 800 op. 39 Przyrząd do przetaczania płynów 30 000szt. 40 Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi 30 szt. 41 Przyrząd do przetaczania krwi 1100 szt. 42 Cewnik Foleya 10 10szt. 43 Cewnik Foleya 14 320 szt. 44 Cewnik Foleya 16 1 410szt. 45 Cewnik Foleya 18 1 840 szt. 46 Cewnik Foleya 20 1 620 szt. 47 Cewnik Foleya 22 460 szt. 47 Cewnik Foleya 24 660 szt. 49 Cewnik Foleya 26 560 szt. 50 Cewnik Foley , wykonany z lateksu, pokrywany obustronnie elastomerem silikonu 18,20,22 (rozmiar w zależności od potrzeb szpitala) 60szt 51 Worek do 14-dniowej zbiórki moczu w systemie zamkniętym, z drenem o długości 110 cm, workiem zbiorczym 2000ml 60szt 52 Dren łączący do odsysania z łącznikiem kapkon CH 24 700szt 53 Sonda Sengstakena roz. 18 24 szt. 54 Łyżki jednorazowe do laryngoskopii 3 i 4 240szt. 55 Maska tlenowa jednorazowa do tlenoterapii z drenem 600szt 56 Łącznik do rur karbowanych( trójnik z portem) 160szt 57 Staza jednorazowa 1000 op 58 Okulary do fototerapii 480szt 59 Maska tlenowa z nebulizatorem dla dorosłych 300szt 60 Maski do ambu dla noworodków i niemowląt, rozmiar 0, 1 i 2 (w zależności od potrzeb szpitala) 20 szt. 61 Maski do tlenu z workiem dla dorosłych 600szt 62 Maski do ambu dla dorosłych, rozmiar 3, 4, 5 (w zależności od potrzeb szpitala) 50 szt 63 Zel do cewnikowania w ampułkostrzykawce 5ml i 10ml. 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis produktu Ilość roczna 1 Oddechowe filtry bakteryjno-wirusowe, mechaniczne 3500 szt. 2 Rurki tracheostomijne roz. 6 ; 7; 8; 9; 10 (rozmiar w zależności od potrzeb szpitala) 30 szt. 3 Siatka przepuklinowa 15x15 10 op. 4 Siatka przepuklinowa 3x 5 8x13REFSPmm-35 64 op. 4 Siatka przepuklinowa 35x22 SPmm-149 3 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego uzytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rurki ustno - gardłowe jednorazowa, nr 3,4 (sterylne) 2000 szt. 2 Rurki ustno - gardłowe jednorazowa noworodkowe sterylna nr 0 dł 50mm 24 szt. 3 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 6 50 szt. 4 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 6,5 60 szt 5 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 7 600 szt. 6 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 7,5 600 szt. 7 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 8 600 szt. 8 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 8,5 400 szt. 9 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 9 200 szt. 10 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 10 100szt 11 Rurki intubacyjne zbrojone niskociśnieniowe nr 6, 7, 8 (rozmiar w zależności od potrzeb szpitala) 60 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis produktu Ilość roczna 1 Drainobag 40 z uniwersalnym łącznikiem do drenów Ch.6-18 (mieszek ssący) 500 szt. 2 Strzykawka j.u. dwuczęściowa 2ml, , opakowanie 100szt 400 op. 3 Strzykawka j.u. dwuczęściowa 5ml, , opakowanie 100szt 500 op. 4 Strzykawka j.u. dwuczęściowa 10ml, , opakowanie 100 sztuk 500 op. 5 Strzykawka j. u. dwuczęściowa 20ml, , opakowanie 100szt 700 op. 6 Strzykawka biała 50ml (60ml) do pomp infuzyjnych 6000 szt. 7 Strzykawka bursztynowa 50ml (60ml) do pomp infuzyjnych 300 szt. 8 Rampa kranikowa 5-drożna 40szt 9 Zestaw do żyły głównej zakładany metodą Seldingera 40szt 10 Strzykawka j.u. 1ml U40 do insuliny , opakowanie 100 szt. 25 op. 11 Aparat do przygotowywania i pobierania leków z butelek 2500 szt 12 Zestaw do ZO z cewnikiem i strzykawką niskooporową( w zależności od potrzeb szpitala) 60 szt. 13 Przyrząd do przetaczania płynów po opróżnieniu jeziorka zatrzymujący płyn w drenie 10 000 szt 14 Strzykawka 100ml Janetta 1 000 szt. 15 Zaciskacz do pępowiny mikrobiologicznie czysty 2 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Elektrody do EKG dla dorosłych 20000 szt. 2 Papier do EKG Aspel 112x25 800 rolek 3 Papier do KTG BTL FC-1400 30 szt. 4 Papier do KTG typ SRF 618 B/210 termoczuły o szer.112mm 112 x 100x 150 400 bl 5 Żel do EKG 0,5 l 60 szt. 6 Żel do USG 5 l Agvasonic 100 40 szt. 7 Żel do USG 0,5 l 520 szt. 8 Papier do defibrylatora roz. 107,75* 23 30 rolek 9 Papier Mitsubishi K61B - oryginalny 300 szt. 10 Papier do EKG Ascard RB1 v.001 58x25 20 rolek 11 Papier do KTG Sonicard Oxford Team 143x150x300 150 bl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis produktu Ilość roczna Producent 1 Wzierniki jednorazowe plastikowe S 5600 szt. 2 Wzierniki jednorazowe plastikowe M 6000 szt. 3 Wzierniki jednorazowe plastikowe L 1800 szt. 4 Szkiełka do cytologii op = 50szt. 70 op. 5 Osłonki lateksowe na głowice USG 1op. -200szt. 12op. 6 Szczoteczki do cytologii sterylne - spiralka 1000 szt 7 Szczoteczki do cytologii wachlarz sterylne 1op. =50szt 45op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Opis produktu Ilość roczna 1 Łącznik do ssaka i tlenu 100szt 2 Wkład do ssaka 1000ml 1000szt 3 Wkład do ssaka 1 500ml - 2000ml 1 000szt. 4 Wkład do ssaka 3000ml 600szt RAZEM:.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 System do zastosowania w krzyżowo-kolcowym mocowaniu pochwy. 4szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis produktu Ilość roczna 1 System leczenia wypadania macicy, wskazany w zabiegach wypadnięcia przedniego i szczytowego poprzez wzmocnienie struktur dna macicy. 5 szt. 2 System leczenia wypadania macicy, wskazany w zabiegach wypadnięcia tylnego i szczytowego poprzez wzmocnienie struktur dna macicy. 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet metodą TOT. Wykonana z niewchłanialnego polipropylenu monofilamentowego. Parametry- szerokość-1,1 cm, grubość - 0,65mm, gramatura- 65g/m2, wielkość porów- 0,90 mm. Brzegi taśmy zakończone są pętelkami. Taśma znajdująca się w osłonce. W zestawie znajdują się dwa narzędzia jednorazowego użytku wykonane z niekorodującego chromu. Ergonomiczne uchwyty zapewniają optymalną kontrolę podczas wprowadzania igły..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis produktu Ilość roczna Producent 1 Testy biologiczne 400szt 2 Taśma bez indykatora 19mm x 50mb 468 rol 3 Taśma z indykatorem 18mm x 55mb 416rol 4 Testy z arkuszem wczesnego ostrzegania 264szt 5 Testy paskowe 104op 6 Testy do kontroli jakości zgrzewu 250 szt 7 Etykiety żółte 468 rol.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia Jednostka miary Przewidywana ilość na 24 m-ce 1 Ręczniki papierowe typu ZZ składane, szare o wym. szer. 23cm. dł. 25cm. gramatura 38g/m2 1op=4000 listków op. 1200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa: parkingu wielopoziomowego, naziemnych parkingów P&R, kładki nad torami wraz z dojściami zlokalizowanej
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (2)
- Przedłużenie subskrypcji licencji VDA
- Świadczenie usług dozoru i ochrony mienia MSCZ
- Rozbudowa i przebudowa układu drogowego składającego się z ulic: Moniuszki, Przemysłowej, Olszowej, Szczęsnej i Grafitowej w Pruszkowie
- Zakup nowego fortepianu.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sprzedaż i dostarczenie akcelerometrów do badań naukowych w Instytucie Nauk o Zdrowiu
- Dostawa wyrobów medycznych (kontrastów) na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.