Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Inowrocław: Przetarg nieograniczony Nr M - 22/2008 na dostawy rękawic chirurgicznych i zabiegowych jednorazowego użytku na potrzeby Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 176884 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony Nr M - 22/2008 na dostawy rękawic chirurgicznych i zabiegowych jednorazowego użytku na potrzeby Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu rękawic chirurgicznych i zabiegowych jednorazowego użytku z podziałem na następujące zadania: Zadanie 1 Rękawice diagnostyczne niesterylne Zadanie 2 Rękawice chirurgiczne, sterylne Zadanie 3 Rękawice chirurgiczne ortopedyczne sterylne Zadanie 4 Rękawice mikrochirurgiczne ,sterylne, Asortyment i ilości określone zostały przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1A Opis zadań w załączniku nr 3 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium można wnosić w następujących formach : -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 -pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wysokość wadium ustala się w następujących kwotach: Zadanie Nr 1 4 800,00 zł Zadanie Nr 2 2 560,00 zł Zadanie Nr 3 30,00 zł Zadanie Nr 4 140,00 zł 1) miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu : Bank : Kredyt Bank PBI S.A. O/Bydgoszcz Nr rachunku: 88150013601213600244300000 Uwaga: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na wskazane konto, wnoszone w papierach wartościowych, oryginały papierów (gwarancje, poręczenia ) należy zdeponować w kasie. Kopie załączyć do oferty. Zamawiający uzna za wadium wniesione przelewem w pieniądzu, jeżeli pieniądze zostały zaliczone na rachunku Zamawiającego. wadium zostanie zwrócone jeżeli : upłynął termin związania ofertą, z wybranym Wykonawcą zawarto umowę, unieważniono postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, Wykonawca złożył wniosek o zwrot wadium po wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca został wykluczony z postępowania, oferta Wykonawcy została odrzucona. wadium Wykonawca utraci jeżeli : odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.5. Termin wnoszenia wadium: do dnia 18.08.2008 r. roku do godziny 9.30. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty postępowania bankowego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.) wzór oświadczenia określa zał. nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca dołącza do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta, c) aktualne( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta, d) oświadczenie oferenta dotyczące spełnienia warunków art. 22 ust. 2 Ustawy z 10 czerwca 1994r. o Zamówieniach Publicznych (Dz.U. Nr 76, poz.344), z późn.zm. (Zał. Nr 2) wg załączonego wzoru, e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia , Wykonawca dołącza do oferty: a) wykaz zrealizowanych i realizowanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym 1 dostawa odpowiadająca swoją wartością łącznej wartości zadań (pakietów) na które składana jest oferta , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dokumenty potwierdzające, że usługi objęte wykazem, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie; 2.5. W celu potwierdzenia znajdowania przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, Wykonawca dołącza do oferty: a) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności-za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy-za ten okres. DO OFERTY NALEŻY OBOWIĄZKOWO DOŁĄCZYĆ: 3.1. oświadczenie o udzielonej gwarancji i rękojmi (minimum 12 miesięcy), 3.2. aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski (Certyfikaty i Deklaracje zgodności CE oraz wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych wraz z opisem której grupy i pozycji grupy dotyczą. 3.3. wykaz zrealizowanych tożsamych zamówień w ciągu ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, 3.4. dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych PSZOZ Inowrocław ul. Poznańska 97 88-100 Inowrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Z-cy Dyrektora ds. Administracyjno - Technicznych PSZOZ Inowrocław ul. Poznańska 97 88-100 Inowrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Rękawice diagnostyczne niesterylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis produktu w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Rękawice chirurgiczne, sterylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis produktu w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Rękawice chirurgiczne ortopedyczne sterylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis produktu w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Rękawice mikrochirurgiczne ,sterylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis produktu w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025roku - I
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
- Dostawa rękawic medycznych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.