Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Kraków: Sprzątanie obiektu i pomieszczeń Sądu Apelacyjnego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 176888 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Krakowie, ul. Mogilska 17, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 4106423, 4108176, fax 0-12 4106426.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie obiektu i pomieszczeń Sądu Apelacyjnego w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie obiektu i pomieszczeń Sądu Apelacyjnego w Krakowie przy ul. Mogilskiej 17 a także pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd przy ul. Mogilskiej 40 (budynek Domar) oraz przy ul. Kieleckiej 2 (budynek Arpis).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Wykonawca musi posiadać pozytywne i udokumentowane doświadczenie w realizacji usług sprzątania odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat i łącznej wartości zamówień minimum 260.000 zł, w tym co najmniej 1 usługi realizowanej na rzecz instytucji publicznej (np. sąd, prokuratura, urząd państwowy, jednostka samorządu terytorialnego). 3. Wykonawca musi wykazać, że posiada zespół ludzi zdolny do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami posiadającymi co najmniej wykształcenie zawodowe, niekaralnymi, kulturalnymi i mających co najmniej 1-roczne doświadczenie w pracy w charakterze osoby sprzątającej. 4. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednią liczbę pracowników niezbędną do wykonania zamówienia, gwarantującą pełną i ciągłą obsadę etatową, zgodnie z zakresem czynności objętych zamówieniem i na tą okoliczność wykonawca musi przedstawić w swojej ofercie stosowną informację. Przy czym wymaga się, aby wykonawca zatrudniał co najmniej 6 pracowników etatowych w tym 4 wskazanych przez zamawiającego (pod pojęciem pracownik etatowy należy rozumieć pracownika zatrudnionego na podstawie umowy o pracę, na czas trwania umowy z zamawiającym i w pełnym etacie). 5. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 260.000 zł. Równocześnie każdy wykonawca przystępujący do mniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, zobowiązuje się - w wypadku gdy jego oferta zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą - zatrudnić na podstawie umowy o pracę 4 osoby sprzątające, wskazane przez zamawiającego na czas określony w umowie (4 pełne etaty). Minimalne miesięczne wynagrodzenie zatrudnionej osoby nie będzie mniejsze niż 1.100 zł brutto miesięcznie. Szczegółowy wykaz osób będzie załącznikiem do umowy z wybranym wykonawcą. Zamawiający zaznacza, że wyżej wymienione osoby spełniają wszystkie powyższe wymagania. Dodatkowo jedna z nich posiada grupę inwalidzką a jedna orzeczony stopień niepełnosprawności. Ocena spełnienia powyższych warunków, o których mowa w ust. 1-5, będzie dokonywana metodą 0-1, tj.spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ); 2. Dokumenty - dla potwierdzenia prawdziwości oświadczeń, o których mowa w ust. 1, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wymienionych w części V SIWY: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; 2) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ); 3) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ); 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ); 5) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymienione powyżej dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wymienione powyżej dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.sa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny w Krakowie ul. Mogilska 17 31-542 Kraków pok. 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:45, miejsce: Sąd Apelacyjny w Krakowie ul. Mogilska 17 31-542 Kraków pok. 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch kompletnych systemów do rejestracji parametrów jakości wody w ciekach dla Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa napędów ortopedycznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia dla zadania: "Budowa oświetlenia na placu zabaw na osiedlu Kalinowym" w trybie zaprojektuj i wybuduj
- 40/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 95 w Krakowie przy ul. Wileńskiej 9B
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krygowskiego przy skrzyżowaniu z ul. Borkowską.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.