Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-01
Poznań: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, biurowego oraz multimedialnego
Numer ogłoszenia: 176949 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Zachodni , ul. Mostowa 27, 61-854 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 852 76 91, faks 0-61 852 49 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iz.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Naukowo-Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, biurowego oraz multimedialnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 12 x zestaw komputerowy stacjonarny, dostarczenie i instalacja Komputer stacjonarny parametry: nie mniej niż i3-4160 nie mniej niż RAM: 8GB DDR3 nie mniej niż HDD: 1 TB | Windows 10 (lub system umożliwiający darmowy upgrade do Windows 10 przeprowadzany przez dostawcę) w tym: 12 x monitor: nie mniej niż przekątna 21.5 cali rodzaj matrycy TN lub IPS lub VA rozdzielczość nominalna nie mniej niż 1920 x 1080 piksele rodzaj podświetlenia LED, jasność nie mniej niż 250 cd na m wielkość plamki co najwyżej 0.248 mm 12 x klawiatura: komunikacja przewodowa typ klawiatury tradycyjna interfejs USB kolor czarny rodzaj komunikacji przewodowa wersja produktu BOX 12 x mysz: interfejs USB typ myszy optyczna komunikacja z myszą przewodowa rozdzielczość pracy nie mniej niż 800 dpi profil myszki symetryczna liczba przycisków nie mniej niż 2 szt. rolka przewijania 1 szt. 12 x Microsoft Office, dostarczenie i instalacja: Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32 na 64 Bit PL Nazwa: oprogramowanie antywirusowe 12 x oprogramowanie antywirusowe z licencją na 3 lata dostarczenie i instalacja: typ licencji pudełkowa, antywirus antyspyware antyphishing skaner facebooka i tweetera kontrola nośników wymiennych 5x drukarka laserowa: monochromatyczna prędkość druku nie mniej niż 30 stron na minutę gramatura papieru w granicach 60 do 160 dopuszczalne więcej. 1 x Komputer do synchronizacji kopii: Procesor nie mniej niż Intel Core i5-4460 Processor 6M Cache, up to 3.40 GHz ilość pamięci operacyjnej nie mniej niż 8 GB pojemność dysku twardego 1 nie mniej niż 2000 GB pojemność dysku twardego 2 nie mniej niż 2000 GB karta graficznaIntel HD Graphics 4600 system operacyjny Windows 7 Professional 64bit lub późniejsze Zadanie nr 2 11 x laptop, dostarczenie i instalacja: nie mniej niż Core i5-5200U LCD: nie mniej niż 17 cala HD RAM: nie mniej niż 8GB HDD: nie mniej niż 500GB,napęd nagrywarka DVD, Windows 10 (lub system umożliwiajacy darmowy upgrade do Windows 10 przeprowadzony przez dostawcę) 11 x oprogramowanie antywirusowe z licencją na 3 lata odpowiednie dla instytutu naukowego dostarczenie i instalacja: typ licencji pudełkowa, antywirus antyspyware antyphishing skaner facebooka i tweetera kontrola nośników wymiennych 11 x Microsoft Office, dostarczenie i instalacja: Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32 na 64 Bit PL Zadanie nr 3 1 x urządzenie z funkcjami: ksero, drukarka sieciowa, skaner, faks urządzenie wielofunkcyjne do sekretariatu, dostarczenie z oryginalnymi tonerami, i instalacja i uruchomienie z pełną gotowością do pracy) wydruki powyżej 25 stron na minutę i powyżej, wydruki w kolorze format A4 i A3 automatyczny dwustronny podajnikmoryginałów technologia laserowa wyposazona w 4 bębny drukowanie i skanowanie sieciowe komunikacja faksowa drukowanie dwustronne w trybie automatycznym wyświetlacz dotykowy pojemne nie mniej niż 2 zasobniki na papier mieszczące nie mniej niż po 500 sztuk kartek urządzenie do kółkach z możliwością przemieszczania podstawa na kółkach zintegrowana z całością zgodna z oferowanym modelem urządzenia wyprodukowana przez producenta urzadzenia, skanowanie do email, FTP, SMB, USB, twardy dysk min. 50 GB, kompletyny przewidziany przez producenta zestaw tonerów, urzadzenie i wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe (nieuzywane) i wyprodukowane przez producenta oferowanego urządzenia, pamiec RAM min. 512 MB Zadanie nr 4 2 x switche zarządzalne poziomu drugiego: obsługiwane protokoły IEEE 802.1D IEEE 802.1Q IEEE 802.1w IEEE 802.3 IEEE 802.3ab IEEE 802.3s IEEE 802.3i IEEE 802.3u IEEE 802.3x flow control rozmiar tablicy adresów MAC: nie mniej niż 16000 algorytm przełączania: store-and-forward obsługa VLANów tak stackowalność tak liczba portów 1000 Mbit nie mniej niż 48 szt. 3x serwer: Procesor Procesor nie mniej niż Intel Xeon E5-2620v2 Częstotliwość GHz nie mniej niż 2.1 Ilość zainstalowanych procesorów 1 Maksymalna ilość procesorów 2 Dysk twardy Dysk twardy: brak Maksymalna ilość dysków:nie mniej niż 8 Pamięć RAM zainstalowana:nie mniej niż 8 GB System operacyjny:brak Karty rozszerzeń i porty: gniazda rozszerzeń: nie mniej niż 2x PCIe 3.0 Karta sieciowa: 4x 10 na 100 na 1000 Mbit Łączność bezprzewodowa: nie Złącza: nie mniej niż 2 x D-Sub VGA 4 x RJ-45 LAN Technologie złączy: D-Sub, USB Napędy: DVD+ -RW Super Multi Moc zasilacza W: nie mniej niż 550 Obudowa: Rack 3 x dysk twardy: Informacje podstawowe Format cale 2.5 Przeznaczenie: Serwer Pojemność: nie mniej niż 1 TB Obroty na minutę: 7200 Dodatkowe Czas dostępu ms: 4.16 Pamięć podręczna: nie mniej niż 16 MB Średni czas odczytu ms: nie mniej niż 8.5 Średni czas zapisu ms nie mniej niż 9.5 Wersja opakowania: BOX Fizyczne Wysokość mm: 26.1 Szerokość mm: 70.0 Głębokość mm: 101.6 Informacje techniczne Interfejs: SAS 6Gb na s Konfiguracja: automatyczna Zastosowane technologie: SAS Nominalny czas pracy godz nie mniej niż :1200000 4 x twardy dysk : 3.5cala 3TB SATA600 IntelliPower 5400RPM - 7200RPM 64MB, cichy Nazwa: pamięć RAM 1 x pamięć 8GB: Dual:nie Przeznaczenie: Serwer Typ złącza: DIMM Typ pamięci: DDR3 Konfiguracja: pojedyncza kość Chłodzenie: nie Pojemność: nie mniej niż 8 GB Oznaczenie: PC3-12800 Częstotliwość pracy MHz: 1600 Opóźnienia: nie wiecej niż 11 CL Napięcie V: 1.35 Korekcja błędów ECC: tak Ilość modułów: 1 3 x UPS Rack moc wyjściowa: 1500 VA napięcie wejściowe: 230 V częstotliwość: 50 Hz kształt napięcia wyjściowego: sinusoidalny moc wyjściowa: 1350 W kształt napiecia wyjściowego akumul.: sinusoida czas przełączania na UPS: nie więcej niż 6 ms czas ładowania: ok. 4 godz. zimny start: tak sygnalizacja: LCD wymiary: ok. 438 x 86,5 x 436 mm waga: nie więcej niż 18 kg dodatkowe informacje: AVR, filtr fax-modem, oprogramowanie, 1 x złącze EPO, awaryjne wyłączenie zasilania, port rozszerzeń na opcjonalną kartę do zarządzania SNMP/http; 8xIEC OUT, RJ11, RJ45,USB, interfejs: RS-232 Nazwa: switch 4 x switch: liczba portów 10 na 100 Mbit: 8 szt. obsługiwane protokoły: IEEE 802.3i IEEE 802.3 IEEE 802.1x IEEE 802.1p rozmiar tablicy adresów MAC: 4048 prędkość magistrali wew.: nie mniej niż 1.6 Gb na s bufor pamięci: nie mniej niż : 128 KB warstwa przełączania: 2 szybkość przekierowań pakietów: nie mniej niż 1.2 mpps szerokość: 130 mm wysokość: 27 mm głębokość: 130 mm Zadanie nr 5 1 x kamera: 2 mikrofony stereofoniczne kierunkowe w konfiguracji ponad 100stopni Full HD 1080p wbudowana technologia Wi-Fi gniazdo na kartę pamięci, Multi Terminal Micro USB, Wejście linii analogowe audio, Wejście mikrofonu, Wyjście HDMI micro, Wyjście słuchawkowe 1 x aparat fotograficzny lustrzanka z wymiennym obiektywem: matryca przetwornik:od 20 MP rozdzielczość: nie mniej niż 6000 x 4000 pikseli wyświetlacz LCD ruchomy funkcja geolokalizacji: tak wbudowany głośnik: tak Interfejs: USB 2.0 mini jack 3.5mm mini HDMI wyjście video video out.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami, oświadczeniami oraz zaświadczeniami w odpowiedniej formie i w odpowiedni sposób, o którym mowa w pkt IX i pkt XV, a także posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz wykonywania określonej działalności, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, 6) spełniają wymagania określone ustawą PZP oraz niniejszą specyfikacją. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Deklaracja zgodności CE dla wszystkich sprzętów elektrycznych. 2. Poziom emitowanego hałasu, mierzony wg Polskiej Normy PN-N-01307 powinien wynosić nie więcej niż 55 dB dla zestawienia numer 1 i numer 2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób/osoby upoważnionych przez Wykonawcę do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną każdy z podmiotów osobno, 6) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy składającego ofertę, o ile powyższe uprawnienia nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 7) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną każdy z podmiotów osobno.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wyrazony w pełnych miesiącach okres dodatkowej gwarancji na sprzęt - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iz.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Zachodni Instytut Naukowo-badawczy im. Z.Wojciechowskiego, ul. Mostowa 27A, 61-854 Poznań, II pietro sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Instytut Zachodni Instytut Naukowo-badawczy im. Z.Wojciechowskiego, ul. Mostowa 27A, 61-854 Poznań, II pietro sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 7 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku oraz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Szczecinecki".
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.