To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-14
Łódź: Dostawa i montaż windy wraz z remontem i modernizacją istniejącego szybu windowego w budynku Przychodnia Lecznicza III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Leczniczej 6 (Sprawa nr: 21/2015)
Numer ogłoszenia: 176980 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151678 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6761790, faks 42 6761785.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż windy wraz z remontem i modernizacją istniejącego szybu windowego w budynku Przychodnia Lecznicza III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Leczniczej 6 (Sprawa nr: 21/2015).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Przychodnia Lecznicza przy ul. Leczniczej 6 w Łodzi, który jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/109 i podlega ochronie konserwatorskiej, tj.: 1) dostawa nowego dźwigu; 2) montaż nowego dźwigu; 3) remont i modernizacja szybu windowego; 4) wykonanie niezbędnych prac elektrycznych związanych z instalacją nowego dźwigu wraz z podłączeniem do SSP; 5) wykonanie uzgodnień i odbioru technicznego z UDT; 6) koszty badań i uzgodnień z UDT pokrywa wykonawca; 7) przeszkolenie personelu w zakresie funkcjonowania komunikacji awaryjnej i postępowania w zakresie uwalniania osób uwięzionych w kabinie; 8) przy realizacji zamówienia należy uwzględnić zmianę kolorystyki w stosunku do koloru zapisanego w kosztorysie nakładczym drzwi szybowych automatycznych teleskopowych 1100x200mm - stal malowana proszkowo kolor RAL 7004 oraz zamontowanie w windzie zestawu głośnomówiącego; 9) przed rozpoczęciem robót, kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia Planu BIOZ; 10) przeglądy i konserwacja dźwigów w okresie gwarancji. 2. Inwestycja realizowana na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr DAR-UA-I.26.2014 z dnia 08.01.2014r. oraz na podstawie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr WUOZ-A.5142.438.2013.ES z dnia 09.12.2013r. 3. Opis nowego dźwigu: Nowy dźwig musi być wykonany z zachowaniem obowiązujących norm i przepisów. 1) rodzaj dźwigu: dźwig osobowy z napędem elektrycznym 2) udźwig 1350 kg lub18 osób 3) ilość dźwigów: 1 4) kabina: metalowa o minimalnych wewnętrznych wymiarach (1300x2300x2100mm nieprzelotowa) 5) liczba przystanków/dojść: 4p/4d 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z częścią opisową i kosztorysem nakładczym. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być wykonana zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 5. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, bezwzględne pierwszeństwo należy przyznać projektowi budowlanemu. 6. Wszystkie prace prowadzone będą w ruchu ciągłym Przychodni i nie jest przewidywane jego ograniczenie. 7. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi polskimi normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów i urządzeń. 8. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową (stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ). Przedmiary robót, zawarte w załączniku nr 9 do SIWZ, służyć mogą Wykonawcy jedynie pomocniczo, w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją postępowania, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy. 9. Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie, z p. Witoldem Sradomskim lub p. Jackiem Denuszkiem - tel. (42) 676-18-00. 10. Kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o kosztorys nakładczy, pełnić będzie jedynie funkcję informacyjną, a obowiązującą ceną oferty jest ryczałt obejmujący wykonanie wszystkich robót określonych w SIWZ. 11. Zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.), Wykonawca, tak na etapie sporządzania oferty, jak i podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, powinien przestrzegać podstawowej zasady, że w ramach wykonawstwa budowlanego można wykorzystywać tylko te materiały budowlane dostępne na rynku, które są dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zamawiający nie oczekuje od Wykonawcy przedłożenia stosownych certyfikatów, bądź innych dokumentów tej wagi w ofercie, niemniej na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, będzie wymagał takich dokumentów, przed zastosowaniem tych materiałów i urządzeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i montaż windy wraz z remontem i modernizacją istniejącego szybu windowego w budynku Przychodnia Lecznicza III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Leczniczej 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe i Obrotu Towarowego WINDPOL Sp. z o. o., ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 60/62, 90-337 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181469,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 225014,49
Oferta z najniższą ceną: 225014,49 / Oferta z najwyższą ceną: 278964,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.