eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaDostawę i montaż dźwigu kuchennego z wymianą instalacji elektrycznej w Domu Dziecka w Stalowej Woli ul. Podleśna 6



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Stalowa Wola: Dostawę i montaż dźwigu kuchennego z wymianą instalacji elektrycznej w Domu Dziecka w Stalowej Woli ul. Podleśna 6
Numer ogłoszenia: 176992 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka w Stalowej Woli, ul. Podleśna 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8420201, fax 015 8420201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dom82@o2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i montaż dźwigu kuchennego z wymianą instalacji elektrycznej w Domu Dziecka w Stalowej Woli ul. Podleśna 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1. dostawę i montaż dźwigu kuchennego o udźwigu 50 kg szt.1 wykonany ze stali nierdzewnej o wysokości podnoszenia - z piwnicy na I piętro ( z pomieszczenia kuchni, na I piętro do aneksu kuchennego), 2 przystanki, kabina nieprzelotowa, drzwi gilotynowe, szyb o wymiarach orientacyjnych 100 x 66 cm i wys. 810 cm ( szyb dźwigu biegnie od piwnicy i kończy się stropem nad I piętrem ) 2. wymianę istniejącej instalacji elektrycznej zasilającej dźwig 3. opracowanie dokumentacji dla UDT 4. usunięcie materiałów pochodzących z rozbiórki poza teren budynku Należy zwrócić uwagę aby dźwig posiadał następujące wyposażenie: - awaryjny zjazd w przypadku zaniku napięcia - kluczykowa blokada zamykania drzwi Na dostawę i montaż dźwigów Wykonawca udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy od daty odbioru przez UDT oraz zapewni przez ten okres bezpłatny serwis gwarancyjny. Wykonawca zapewni i pokryje koszty odbioru dźwigu przez UDT. Prace należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót i zgodnie z załączonymi rysunkami. Wykonawca musi stosować materiały i wyroby zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadające stosowne atesty, aprobaty i certyfikaty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.12 - Windy towarowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.20 - Windy towarowe Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust 1,2. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: o zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) zapewnią 24 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty liczony od dnia daty odbioru przez UDT b) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone referencjami stwierdzającymi ich należyte wykonanie. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia- nie spełnia . .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty : a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące upływem terminu składania ofert. d) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Załącznik nr 3 e) referencje od poprzednich Zamawiających potwierdzających, że w/w roboty zostały wykonane należycie 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 1 b),c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez konsorcjum /spółkę cywilną warunki określone w rozdziale V muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy oferty wspólnej . Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Wykonawcy są zobowiązani zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą techniką na Formularzu oferty - Załącznik nr 1. Zaleca się, aby wszystkie kartki oferty były trwale spięte i ponumerowane. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby podpisujące ofertę . 4. Zgodnie z art. 26 ust 3, ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VI SIWZ lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w rozdz. VI SIWZ, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczony terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w rozdz. VI. 6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7. Oferta i załączniki muszą być opieczętowane i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. W przypadku załączenia do oferty ( jako załącznika ) kopii wymaganego dokumentu, kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby podpisujące ofertę ( osoby uprawnione ). 8. W przypadku, gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez pełnomocnika Wykonawcy należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii lub kopii poświadczonej przez osobę ( osoby) udzielającą pełnomocnictwa. 9.Zamawiający żąda aby w formularzu oferty wykonawca wskazał, część zamówienia którą zamierza powierzyć podwykonawcom. 10. W przypadku oferty wspólnej, składanej przez kilka podmiotów oferta musi spełniać następujące warunki : - wraz z ofertą musi być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum lub spółki cywilnej, podpisana przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia - oferta powinna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela lub partnera wiodącego upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela lub partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów należy je dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono bezpośrednio z umowy konsorcjum lub spółki cywilnej - przedstawiciel lub partner wiodący winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji umowy-należy dołączyć oświadczenie - podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ i umieści ją na stronie internetowej. 12. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści SIWZ niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. Termin na wprowadzenie tych zmian wyniesie co najmniej 7 dni. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którym przekazano i równocześnie umieści ją na stronie internetowej. 13. Ofertę należy dostarczyć w zaklejonym, nieprzezroczystym opakowaniu. Oferta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego i opisana : Dostawa i montaż dźwigu kuchennego z wymianą instalacji elektrycznej w Domu Dziecka w Stalowej Woli ul. Podleśna 6 wraz z nazwą , adresem i nr telefonu Wykonawcy. 14. Na ofertę składają się wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę w opakowaniu ,kopercie a w szczególności wymagane przez Zamawiającego zapisami niniejszej SIWZ : - wypełniony i podpisany Formularz oferty - Załącznik Nr 1 - dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VI SIWZ - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych, ( jeżeli dotyczy) - kosztorys ofertowy - w przypadku oferty wspólnej : a) upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela lub partnera wiodącego do reprezentowania wszystkich Wykonawców b) kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum lub spółki cywilnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiatstalowa.bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka ul.Podleśna 6 37-450 Stalowa Wola pokój administracji.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Dziecka Podleśna 6 37-450 Stalowa Wola pokój administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.