Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Olsztyn: Modernizacja Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Orłowicza 27 w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 177023 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Orłowicza 27 w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Orłowicza 27 w Olsztynie w następującym zakresie: przebudowa wiatrołapu i wejścia głównego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż dodatkowego okna, roboty remontowe części pomieszczeń, docieplenie budynku metodą lekką mokrą, remont instalacji odgromowej, uzupełnienie opaski betonowej przy budynku, remont tarasu, modernizacja instalacji C.O., wywóz materiałów z rozbiórek. Zakres robót został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej opracowanej w czerwcu 2007 r. przez Krzysztofa Olejnika oraz Firmę H-U ES Zbigniew Gilun, ul. Dworcowa 49/76, 10-437 Olsztyn, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, które zgodnie z art. 51 ust.4 ustawy Pzp., zostaną przekazane wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wadium w wysokości 5.500,- zł. Wadium będzie wymagane przed terminem złożenia oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie remontu, przebudowy, termomodernizacji budynku kubaturowego lub budowy nowego obiektu kubaturowego o całkowitej wartości robót min. 200.000 zł. (z VAT). Wymagana robota musi być potwierdzona dokumentami zleceniodawców o jej zakończeniu i należytym wykonaniu (referencje, opinie, protokoły itp.), 3) dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (konstrukcyjno-budowlane) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w zakresie ograniczonym wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (sanitarne-instalacyjne) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, W/w osoby te muszą być członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunku: za każdą należycie wykonaną robotę budowlaną spełniającą warunek Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 1 punkt. Jeżeli Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów, o kolejności Wykonawców decydować będzie łączna wartość robót wymienionych w wykazie, które spełniają wymogi Zamawiającego. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzony wg wzoru będącego załącznikiem nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) wykaz zrealizowanych robót sporządzony wg wzoru będącego załącznikiem nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców, 4) dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały zrealizowane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.), 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia sporządzony wg wzoru będącego załącznikiem nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 6) dokumenty potwierdzające że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia, 7) aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE. Uwaga ! Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.um.olsztyn.pl . Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek: - musi być sporządzony w języku polskim, - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę, - musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką, - upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych lub z dołączonego do wniosku pełnomocnictwa, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. - pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - dokumenty (nie dotyczy pełnomocnictw) należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone na każdej zapisanej stronie klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone (identyfikowalnym podpisem) za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę. Wykonawcy, którzy chcą skorzystać z przepisu jawności postępowania zgłaszają to w formie pisemnej. Zamawiający wyznaczy miejsce i termin wglądu do jawnych dokumentów postępowania. Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielania zamówień, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych . W przypadku wniesienia protestu - umotywowany, pisemny protest należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych pok. 402 (IV piętro). Zamawiający określa sposób porozumiewania się z zachowaniem zasad określonych w art. 27 ustawy Pzp. - pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz informacji oraz zawiadomień faksem lub drogą elektroniczną. W celu sprawnego przekazywania informacji Wykonawca zobowiązany jest we wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu podać numer faksu lub poczty elektronicznej. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje faksem lub pocztą elektroniczną zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. UWAGA: powyższy zapis nie dotyczy protestu.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1501N relacji Brąswałd - Dywity na odcinku około 0,95 km
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1464N relacji Klebark Wielki - Patryki od km 8+650 do km 8+800.
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych.
- Dostawa zestawów do operacji przepuklin, laparoskopii i mocowania siatki
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Budowa, przebudowa, czyszczenie i rozbiórka trzonów kuchennych i pieców pokojowych oraz zakup i montaż pieców przenośnych w gminnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.