eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaŚwiadczenie usługi naprawy, konserwacji oraz usuwania awarii urządzeń i instalacji elektrycznych na terenie Gminy Września (oświetlenie uliczne) należące Gminy Września oraz w budynkach należących do Urzędu Miasta i Gminy Września

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-01

Ogłoszenie nr 17702 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.

Września: Świadczenie usługi naprawy, konserwacji oraz usuwania awarii urządzeń i instalacji elektrycznych na terenie Gminy Września (oświetlenie uliczne) należące Gminy Września oraz w budynkach należących do Urzędu Miasta i Gminy Września
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 368919 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, krajowy numer identyfikacyjny 52660100000, ul. ul. Ratuszowa  1, 62300   Września, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 614 362 500, e-mail tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wrzesnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi naprawy, konserwacji oraz usuwania awarii urządzeń i instalacji elektrycznych na terenie Gminy Września (oświetlenie uliczne) należące Gminy Września oraz w budynkach należących do Urzędu Miasta i Gminy Września

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP - 271 / 136 / WIK-RK / 2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi naprawy, konserwacji oraz usuwania awarii urządzeń i instalacji elektrycznych na terenie Gminy Września (oświetlenie uliczne) należące do Gminy Września oraz w budynkach Urzędu Miasta i Gminy Września przy ul. Ratuszowa 1, ul. Rynek 19/20 i Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Chopina 9. 2. Zakres rzeczowy usług objętych umową: 1) ryczałt miesięczny - bieżąca konserwacja i przeprowadzanie okresowych przeglądów i badań: a) czyszczenie, konserwacja, regulacja urządzeń sterowniczych umożliwiającą ich prawidłowe działanie lub bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości, b) kontrola, zabezpieczenie i obsługa urządzeń pomiarowych, c) doraźna kontrola stanu opraw oświetlenia ulicznego, d) czyszczenie opraw oświetlenia ulicznego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, e) kontrola instalacji i opraw oświetlenia wewnętrznego (nie wymagające nakładów materiałowych), f) kontrola instalacji i gniazd wtykowych 230V i 380V (nie wymagające nakładów materiałowych), g) sprawdzanie ciągłości przewodów ochronnych i instalacji odgromowej, h) pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, i) usuwanie na bieżąco zauważonych usterek i nieprawidłowości, j) zabezpieczenie zagrożeń powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych i działań wandalizmu, k) wykonywanie w wyznaczonych terminach, pomiarów elektrycznych (skuteczność zerowania, oporności izolacji instalacji elektrycznych, oporności uziemień roboczych, ochronnych i odgromowych), 2) naprawy urządzeń i instalacji elektrycznych oświetlenia ulicznego i w budynkach wg stawek określonych w kosztorysie ofertowym i faktycznych ilości robót: a) wymiana główek bezpiecznikowych lub wkładek topikowych w gniazdach bezpiecznikowych szaf i tablic sterowniczych, b) wymiana zużytych zabezpieczeń modułowych, c) wymiana zużytych gniazd, wyłączników i pozostałego osprzętu instalacyjnego, d) wymiana przepalonych źródeł światła zgodnie z rodzajem oprawy, dławików i bezpieczników latarnikowych, e) naprawa lub wymiana opraw oświetleniowych, f) czyszczenie, konserwacja, regulacja urządzeń sterowniczych, g) usuwanie na bieżąco zauważonych usterek i nieprawidłowości, h) drobne naprawy, remonty urządzeń i instalacji elektrycznych, 3) sporządzanie i prowadzenie książek obiektów, 4) pełnienie dyżuru energetycznego podczas trwania imprez masowych organizowanych przez Zamawiającego, 5) przygotowanie przyłącza elektrycznego dla organizacji imprez plenerowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50230000-6
Dodatkowe kody CPV: 50232100-1, 50711000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT105691.06
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Elektryczny Marcin Staniszewski,  ,  Gutowo Małe, ul. Centralna 10,  62-300,  Września,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93889.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93889.73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 93889.73
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.