Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-16
Łódź: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych
Numer ogłoszenia: 177051 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi , ul. Solna 14, 91-423 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 235 48 00, faks 42 235 48 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
z uwagi na przedmiot zamówienia (działalność nie wymagająca posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji) nie zachodzi konieczność konkretyzowania przedmiotowego warunku. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek, jeżeli złoży odpowiednie oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje przedmiotowego warunku. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek, jeżeli złoży odpowiednie oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje przedmiotowego warunku. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek, jeżeli złoży odpowiednie oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje przedmiotowego warunku. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek, jeżeli złoży odpowiednie oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje przedmiotowego warunku. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek, jeżeli złoży odpowiednie oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie). Uwaga: wspólnicy spółki cywilnej nie mają obowiązku ustanawiania pełnomocnika w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż każda czynność prawna zostanie dokonana przez wszystkich wspólników spółki cywilnej. W takim przypadku wszystkie oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej - chyba, że umowa regulująca współpracę wspólników spółki cywilnej stanowi inaczej. Wówczas wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej, 2) formularze stanowiące Załączniki nr 2a, 3, 4, 5 do siwz podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 2b do siwz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisuje oddzielnie - powyższy zapis ma zastosowanie także w odniesieniu do wspólników spółki cywilnej, 4) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 2b do siwz - w miejscu wykonawca należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana wynagrodzenia umownego: rozliczenie końcowe robót nastąpi w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym oraz ilości jednostek rzeczowych faktycznie wykonanych i potwierdzonych przez koordynatora lub osobę zastępującą, 2) możliwość przedłużenia umowy w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie, nie dłuższym niż do 15 grudnia danego roku. Niekorzystne warunki atmosferyczne to: wysoki stan wód, pokrywa śnieżna lub lodowa - zjawiska te muszą być pisemnie potwierdzone przez koordynatora lub osobę zastępującą koordynatora
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodzkie.pl;www.bip.melioracja.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-423 Łódź, ul. Solna 14, pokój nr 213, tel. (42) 235 48 00, 235 48 27, 235 48 19..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 07:45, miejsce: 91-423 Łódź, ul. Solna 14 pokój nr 405 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont jazu, nr obiektu: KZ/331/40/I-B/1/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa obiektu: Remont jazu, lokalizacja: rzeka/kanał: rz. Ciek Pogorzelec, kilometraż: 8+250, gmina: Sławno, powiat: opoczyński. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i montaż klap stalowych na przepuście wałowym, nr obiektu: KZ/331/40/I-B/2/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa obiektu: Wykonanie i montaż klap stalowych na przepuście wałowym, lokalizacja: rzeka/kanał: rz. Drzewiczka, kilometraż: P - 2+375, gmina: Opoczno, powiat: opoczyński. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kanał Ulgowy m. Łowicza, nr obiektu: KZ/331/40/I-K/6/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa obiektu: Kanał Ulgowy m. Łowicza, lokalizacja: rzeka/kanał: Kanał Ulgowy m. Łowicza, kilometraż: 0+000-1+300, gmina: Łowicz, powiat: łowicki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kanał Strzegociński, Kanał Stradzewski, Kanał Południowy C, Kanał Południowy B, Kanał Południowy, nr obiektu: KZ/331/40/I-K/7/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa obiektu: Kanał Strzegociński, Kanał Stradzewski, Kanał Południowy C, Kanał Południowy B, Kanał Południowy, lokalizacja: rzeka/kanał: Kanał Strzegociński, kilometraż: 3+150, 5+100, 6+040, 8+330, 9+300, 10+900, gmina: Kutno, Krzyżanów, Bedlno, powiat: kutnowski; rzeka/kanał: Kanał Stradzewski, kilometraż: 1+045, 3+500, 4+392, 5+120, 5+462, 5+700, 5+900, 7+560, gmina: Bedlno, powiat: kutnowski; rzeka/kanał: Kanał Południowy C, kilometraż: 0+010, 1+780, 4+430, gmina: Krzyżanów, powiat: kutnowski; rzeka/kanał: Kanał Południowy B, kilometraż: 0+000, 3+875, gmina: Bedlno, Krzyżanów, powiat: kutnowski; rzeka/kanał: Kanał Południowy, kilometraż: 8+200, 11+500, 11+880, gmina: Bedlno, powiat: kutnowski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawa budowli - stopień korekcyjny na rzece Strudze, nr obiektu: KZ/331/40/I-Pd/2/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa obiektu: Naprawa budowli - stopień korekcyjny na rzece Strudze, lokalizacja: rzeka/kanał: rz. Struga, kilometraż: 4+650, gmina: Piątek, powiat: łęczycki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawa budowli - umocnienia podstawy skarpy rzeki Ner, nr obiektu: KZ/331/40/I-Pd/3/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa obiektu: Naprawa budowli - umocnienia podstawy skarpy rzeki Ner, lokalizacja: rzeka/kanał: rz. Ner, kilometraż: 51+275-52+500, gmina: Poddębice, powiat: poddębicki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Naprawa budowli - umocnienia skarpy rzeki Ner przy stopniu, nr obiektu: KZ/331/40/I-Pd/4/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa obiektu: Naprawa budowli - umocnienia skarpy rzeki Ner przy stopniu, lokalizacja: rzeka/kanał: rz. Ner, kilometraż: 59+600-59+630, gmina: Poddębice, powiat: poddębicki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont stopnia korekcyjnego na rzece Ner oraz zamknięcia szandorowego na jazie Bliźnia, nr obiektu: KZ/331/40/I-Pd/14/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa obiektu: Remont stopnia korekcyjnego na rzece Ner oraz zamknięcia szandorowego na jazie Bliźnia, lokalizacja: rzeka/kanał: rz. Ner, kilometraż: 42+650, 50+585, gmina: Wartkowice, Poddębice, powiat: poddębicki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Remont stopni korekcyjnych na rzece Gnidzie, nr obiektu: KZ/331/40/I-Pd/15/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa obiektu: Remont stopni korekcyjnych na rzece Gnidzie, lokalizacja: rzeka/kanał: rz. Gnida, kilometraż: 0+060, 1+260, 1+750, gmina: Łęczyca, powiat: łęczycki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Remont budowli na Kanale Witonia A, nr obiektu: KZ/331/40/I-Pd/16/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa obiektu: Remont budowli na Kanale Witonia A, lokalizacja: rzeka/kanał: Kanał Witonia A, kilometraż: 2+860, 2+940, 3+640, gmina: Witonia, powiat: łęczycki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zabudowa wyrwy i remont umocnień, nr obiektu: KZ/331/40/I-Pd/17/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa obiektu: Zabudowa wyrwy i remont umocnień, lokalizacja: rzeka/kanał: Kanał Ulgowy, kilometraż: 1+540-1+560, gmina: Poddębice, powiat: poddębicki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zabudowa wyrw i remont umocnień, nr obiektu: KZ/331/40/I-Pd/18/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa obiektu: Zabudowa wyrw i remont umocnień, lokalizacja: rzeka/kanał: rz. Ciek Nr 9, kilometraż: 0+705-0+713, 0+725-0+729, gmina: Poddębice, powiat: poddębicki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni obsługi maszyn i urządzeń do wytwarzania i wykańczania wyrobów tekstylnych w ramach projektu "Zawód na medal"
- Usługa organizacji uroczystego bankietu w ramach Konferencji Naukowo-Szkoleniowej pn. Dni Medycyny Pracy-Jubileusz 70-lecia Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dr med.Jerzego Nofera-drugie postępowanie
- ZP/148/2024 - "Dostawa skanera do badania czystości radiochemicznej radiofarmaceutyków z oprogramowaniem sterującym dla ZMN na potrzeby CSK UM w Łodzi - CKD II"
- Budowa magazynu soli drogowej na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
- Dostawa lekkiego samochodu specjalnego
- "Malowanie pomieszczeń wraz z wymianą wykładzin w budynku Prokuratury Regionalnej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 151"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja Parku Dworskiego Raczyńskich w Białośliwiu
- Zabudowa uszkodzeń koryt cieków i wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Gdańsku w podziale na części.
- Wykonanie projektów zagospodarowania terenu działek nr 364/9 i 364/6 obręb Głuchowo, gmina Komorniki z uwzględnieniem oczyszczenia - renowacji stawów
- Udrożnienie koryta Kanału Głównego Wiejskiej Niziny Chełmińskiej w km 5+913 - 6+100 i 7+645 - 9+378
- "Cząstkowy remont dróg przywałowych rzeki Odry i Kanału ULGA lewostronnych i prawostronnych, na terenie gmin Racibórz, Rudnik, Kuźnia Raciborska"
- Montaż i demontaż przegrody śryżowej w Popłacinie w sezonie 2024/2025
więcej: Wodne roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.