Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Biała Podlaska: Dostawa na potrzeby ZWWF w Białej Podlaskiej artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 177068 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa ul. Marymoncka 34, Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego , ul. Akademicka 2, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428712, faks 083 3428712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf-bp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa na potrzeby ZWWF w Białej Podlaskiej artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa według bieżących zamówień do Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2, fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w formularzach cenowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na trzy zadania: 1./ zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych zgodnie z asortymentem i ilościami wy-szczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1. do SIWZ, 2./ zadanie nr 2 - dostawa tuszy, tonerów i taśm barwiących zgodnie z asortymentem i ilo-ściami wyszczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2. do SIWZ. 3./ zadanie nr 3 - dostawa różnego rodzaju papieru zgodnie z asortymentem i ilościami wy-szczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.3. do SIWZ. Zakres rzeczowy wyżej wymienionych zadań został przedstawiony w części ogłoszenia dotyczącego ofert częściowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1.1.) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.4.1.; 2.1.2.) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 pzp tj.: a/ posiadają uprawnienia do wykonania działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentu, o których mowa w ppkt. 2.4.1., 2.4.2.; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.4.1., c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.4.1.; 2.1.3.) zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiajacego w rozdziale III niniejszej SIWZ - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.4.3. - 2.4.6. 2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: 2.2.1.) warunek wymieniony w ppkt 2.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców (muszą wykazać że żaden z Wykonawców nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp ); 2.2.2.) warunek wymieniony w ppkt 2.1.2. lit. a musi spełniać każdy z Wykonawców; 2.2.3.) warunek wymieniony w ppkt 2.1.2. lit. b i c muszą spełniać wspólnie wszyscy Wykonawcy (sumując swój potencjał wiedzy i doświadczenia oraz możliwości techniczne, osoby zdolne do wykonania zamówienia, a także sytuację ekonomiczną i finansową); 2.2.4.) warunek wymieniony w ppkt 2.1.3. muszą spełniać wspólnie wszyscy Wykonawcy. 2.3. Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załaczonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 2.4.1.) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 2.1.2. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. (w/g załącznika nr 3 do SIWZ); 2.4.2.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w ofercie musi znajdować się tylko jeden w/w dokument bez względu na ilość oferowanych do wykonania zadań); Na ofertę ponadto składają się następujące dokumenty: 2.4.3.) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2.4.4.) wypełnione formularze cenowe dla każdego zadania oddzielnie, z cenami za poszczególne pozycje zadania oraz wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty brutto (w/g załącznika nr 2.1., 2.2., 2.3. do SIWZ) - Wykonawca wypełnia tylko formularze w zakresie tych zadań zamówienia, na które składa ofertę; 2.4.5.) w przypadku zaoferowania w zadaniu nr 1 produktu równoważnego jakościowo (inny typ niż podany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1. do SIWZ) - próbka zaoferowanego produktu; 2.4.6.) w przypadku zaoferowania w niżej wymienionych pozycjach zadania nr 3 produktu równoważnego jakościowo (inny typ niż podany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.3. do SIWZ) - specyfikacje techniczne zawierające co najmniej informacje przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia znajdującym się w formularzu cenowym: - poz. 14 formularza cenowego (papier do drukarek biały typu POLJET, format A3); - poz. 15 formularza cenowego (papier do drukarek biały typu POLJET, format A4); - poz. 20 formularza cenowego (papier kserograficzny biały typu POLLUX, format A3); - poz. 21 formularza cenowego (papier kserograficzny biały typu POLLUX, format A4); 2.4.7.) pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2.5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), złożona oferta musi zawierać: 2.5.1.) oświadczenie wymienione w ppkt 2.4.1. potwierdzające, że Wykonawcy wspólnie spełniają warunki określone w ppkt 2.1.2. oraz, że żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp - należy złożyć zgodnie z instrukcją przedstawioną w załączniku nr 3 do SIWZ; 2.5.2.) dokument wymieniony w ppkt 2.4.2. złożony przez każdy podmiot oddzielnie; 2.5.3.) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego (dokument ten w przypadku spółki cywilnej może zastąpić umowa spółki cywilnej jeżeli zawiera w/w informacje); 2.5.4.) oświadczenie określające sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności (dokument ten w przypadku spółki cywilnej może zastąpić umowa spółki cywilnej jeżeli zawiera w/w informacje); 2.5.5.) pozostałe dokumenty wymienione w ppkt 2.4.3. - 2.4.6. powinny być podpisane przez każdego Wykonawcę lub przez ustanowionego pełnomocnika. 2.6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złożona oferta musi zawierać: 2.6.1. )zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.4.2.: a/ aktualny dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający(e) odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.6.1. lit.a, Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6.2.) pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2.4. Wykonawca zagraniczny składa tak jak Wykonawca polski..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf-bp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego
21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 2, pokój 128
w cenie 5,00 zł. lub za zal. pocztowym w cenie 17,00 zł. (5,00 zł - SIWZ + 12,00 zł. - koszty przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego 21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 2 pokój 128 - Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje sukcesywną dostawę według bieżących zamówień do magazynu Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2, fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta artykułów biurowych zgodnie z wymaganym asortymentem i ilościami wyszczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1. do niniejszej SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 165 pozycji wymienionych w formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tuszy, tonerów i taśm barwiących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 obejmuje sukcesywną dostawę według bieżących zamówień do magazynu Za-miejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2, fa-brycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta tuszy, tonerów i taśm barwiących zgodnie z wymaganym asortymentem i ilościami wyszczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2. do niniejszej SIWZ, oraz sukcesywnie odbierać zużyte (wyczerpane) wkłady tuszy atramentowych, kasety tone-rów i taśmy barwiące stanowiące przedmiot zamówienia do czasu zdania wszystkich zużytych produktów, czyli nawet po zakończeniu umowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 84 pozycje wymienione w formularzu ceno-wym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.12.50.00-1, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa różnego rodzaju papieru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 obejmuje sukcesywną dostawę według bieżących zamówień do magazynu Za-miejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2, fabrycznie nowego, pochodzącego z bieżącej produkcji, w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta różnego rodzaju papieru zgodnie z wymaganym asortymentem i ilościami wyszcze-gólnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.3. do niniejszej SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 29 pozycji wymienionych w formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.76.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Usługi pocztowe na rzecz Urzędu Miasta Biała Podlaska w 2025 roku
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dostawa (dystrybucja)) do obiektów Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ksero i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Dostawa przedmiotów promocyjnych.
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.