eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › remont schodów dla pieszych i muru oporowego położonych przy ul. Owocowej i ul. Korzeniowskiego w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-20

POZYCJA 17706

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: remont schodów dla pieszych i muru oporowego położonych przy ul. Owocowej i ul. Korzeniowskiego w Szczecinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, do kontaktów: Małgorzata Stachurska-Poręba, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444, fax 091 4393003, e-mail: zditm@zditm.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zditm.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont schodów dla pieszych i muru oporowego położonych przy ul. Owocowej i ul. Korzeniowskiego w Szczecinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont schodów dla pieszych i muru oporowego położonych przy ul. Owocowej i ul. Korzeniowskiego w Szczecinie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane dokumenty: a. Oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. h. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. i. Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt h), posiadają wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego. j. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. k. ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; l. pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz; m. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie wypełnionych Tabel Elementów Rozliczeniowych, dokumentacji technicznej, uzupełniony wskaźnikami cenotwórczymi dla sporządzania kosztorysu (stawki roboczogodziny, kosztów zakupu materiałów, kosztów pośrednich, zysku); n. harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający rodzaj robót, ich wartość oraz termin wykonania; o. oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 1 do niniejszej siwz, potwierdzające że: - wykonawca w trakcie realizacji zamówienia wykorzysta materiały o jakości odpowiadającej wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat zgodności z PN, aprobata techniczna); - podczas realizacji przedmiotu zamówienia - w przypadku powstania odpadów - zobowiązuje się udokumentować zagospodarowanie odpadów w sposób zgodny z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. 62 poz. 628) i ustawa z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 132 poz. 622) oraz uchwałą nr VI/106/03 Rady Miasta Szczecina z dnia 27.05.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Szczecina (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego nr 60 poz. 1098). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Celem przeprowadzenia robót jest wykonanie remontu schodów dla pieszych i muru oporowego wraz z budową odwodnienia i przebudową nawierzchni chodników przy dojściach do schodów położonych na ul. Owocowej i ul. Korzeniowskiego w Szczecinie. Roboty wykonywane będą z wyłączeniem ruchu pieszych na obiekcie w czasie prac budowlanych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 120

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 12.000 zł. (słownie złotych: dwanaście tysięcy) w terminie do dnia 17.04.2007 r. do godziny 8:30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego Nr 83 1240 3813 1111 0000 4384 4416 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - w kasie wewnętrznej Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, pok. nr 19; 3) gwarancjach bankowych - w kasie wewnętrznej Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, pok. nr 19; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych - w kasie wewnętrznej Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, pok. nr 19; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) - w kasie wewnętrznej Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, pok. nr 19. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz warunki zawarte w niniejszym ogłoszeniu, tj.: a. Wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują minimum 1 osobą - kierownikiem do koordynowania całości prac, posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego. b. Wykonawcy, którzy wykażą, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonali minimum 1 pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne zamawiający uzna: roboty ogólnobudowlane w których zakres wchodziły roboty brukarskie. c. Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 200.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Niespełnienie warunków, bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku pobrania wydruku SIWZ u Zamawiającego- -Warunki i sposób płatności: - kasa zamawiającego, ( parter pok. Nr 19 ) - przelew na rachunek bankowy nr 46 1240 3813 1111 0000 4384 4403 w Banku PEKAO S.A. I O/Szczecin - za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.04.2007, godzina 09:00, Siedziba Zamawiającego Szczecin ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, pok. 402.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.