Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-13
Raciborowice: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń
Numer ogłoszenia: 177071 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie , Lubków 63, 59-720 Raciborowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 738 93 43, faks 0-75 731 00 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 Nazwa zadania: -Dostawa fabrycznie nowego rozdrabniacza do zrębkowania gałęzi- Przedmiotem zamówienia jest dostawa (do siedziby Zamawiającego Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej zs w Lubkowie) fabrycznie nowej kołowej rozdrabniarki do zrębkowania gałęzi o średnicy max 250 mm, współpracującej z ciągnikiem napędzanym za pośrednictwem wałka napędowego z ciągnika o mocy 55 kW. - Załadunek ręczny - Podwieszana czołowo do ciągnika do transportu - Wydajność od 5 - 10 T-h Wymagania dodatkowe: Instrukcja obsługi, katalog części zamiennych oraz stosowne atesty, deklaracje zgodności CE, które są niezbędne do realizacji ww. zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 Nazwa zadania: -Dostawa fabrycznie nowej przerzucarki kompostu z napędem VOM- Przedmiotem zamówienia jest dostawa (do siedziby Zamawiającego Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej zs w Lubkowie) fabrycznie nowej kołowej przerzucarki pryzm kompostu z napędem VOM - Przerzucarka boczna kołowa współpracująca z ciągnikiem napędzana za pośrednictwem wałka odbioru mocy, reduktora, dla minimalnej mocy ciągnika 55 kW oraz ze skrzynią biegów pełzającą, - Przerzucarka zawieszana - czołowo w czasie transportu do ciągnika, - Szerokość czynna przerabianej pryzmy min. 3,0 m, - Wysokość przerabianej pryzmy min. 1,5 m. Wymagania dodatkowe: Instrukcja obsługi, katalog części zamiennych oraz stosowne atesty, deklaracje zgodności CE, które są niezbędne do realizacji ww. zamówienia. 5. Wymagania dot. gwarancji. Dostawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru, oraz od odpowiedzialności za wady ukryte wynikające z obowiązujących przepisów prawa Kodeksu cywilnego. 6. Podpisany bezusterkowy Protokół odbioru końcowego stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania 42.99.61.00 - Rozdrabniarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Dostawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w punkcie 1. b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Dostawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez Dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) Dostawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 4. Ofertę Dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Dostawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty wymagane w ofercie: 1) Wypełniony formularz ofertowy - (ZAŁĄCZNIK NR 1 ) 2) Zaakceptowany i podpisany wzór umowy (ZAŁĄCZNIK NR 3) 3) Inne dokumenty wymagane specyfikacją B. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1, 2 Prawa zamówień publicznych (ZAŁĄCZNIK NR 2), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, VI.1. Dostawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI ust. B 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa w pkt a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI ust. B 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Dostawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz a tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę. VI.2. Oferta wspólna 1. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty wspólnej przez Dostawców (np. konsorcjum). 2. Dostawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał niniejszego pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie należy dołączyć do oferty. 3. Każdy z partnerów oddzielnie złoży dokumenty wymagane w rozdziale VI pkt B 1 i 2 SIWZ. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnianie warunków zawartych w SIWZ partnerzy mogą złożyć wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie
Lubków 63
59-720 Raciborowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie Lubków 63 59-720 Raciborowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego rozdrabniacza do zrębkowania gałęzi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (do siedziby Zamawiającego Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej zs w Lubkowie) fabrycznie nowej kołowej rozdrabniarki do zrębkowania gałęzi o średnicy max 250 mm, współpracującej z ciągnikiem napędzanym za pośrednictwem wałka napędowego z ciągnika o mocy 55 kW. - Załadunek ręczny - Podwieszana czołowo do ciągnika do transportu - Wydajność od 5 - 10 T-h Wymagania dodatkowe: Instrukcja obsługi, katalog części zamiennych oraz stosowne atesty, deklaracje zgodności CE, które są niezbędne do realizacji ww. zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.00.00-2, 42.99.61.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowej przerzucarki kompostu z napędem VOM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (do siedziby Zamawiającego Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej zs w Lubkowie) fabrycznie nowej kołowej przerzucarki pryzm kompostu z napędem VOM - Przerzucarka boczna kołowa współpracująca z ciągnikiem napędzana za pośrednictwem wałka odbioru mocy, reduktora, dla minimalnej mocy ciągnika 55 kW oraz ze skrzynią biegów pełzającą, - Przerzucarka zawieszana - czołowo w czasie transportu do ciągnika, - Szerokość czynna przerabianej pryzmy min. 3,0 m, - Wysokość przerabianej pryzmy min. 1,5 m. Wymagania dodatkowe: Instrukcja obsługi, katalog części zamiennych oraz stosowne atesty, deklaracje zgodności CE, które są niezbędne do realizacji ww. zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.