Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Warszawa: Usługi w zakresie sporządzania inwentaryzacji budowlanej budynków mieszkalnych położonych na terenie Dzielnicy Wola.
Numer ogłoszenia: 177087 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, fax 022 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie sporządzania inwentaryzacji budowlanej budynków mieszkalnych położonych na terenie Dzielnicy Wola..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla 4 budynków opis techniczny i geodezyjny nieruchomości, zestawienie powierzchni budynku ( w tym zestawienie powierzchni lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi, podaniem sumarycznej powierzchni użytkowej poszczególnych lokali i budynku oraz kubatury i powierzchni zabudowy budynku), zwymiarowane i opisane rzuty wszystkich podziemnych i nadziemnych kondygnacji budynku w skali 1 : 100 (z oznaczonymi lokalami i ich pomieszczeniami) z zaznaczonymi przewodami i wlotami przewodów wentylacyjnych i kominowych, rzut (przekrój ) pionowy budynku, karty lokali, (ewentualnie protokoły pomiarów podpisane przez najemców - właścicieli, tok obliczeń (przedmiar) dla każdej powierzchni). Karty lokali powinny zawierać: datę wykonania inwentaryzacji, zwymiarowany i opisany rzut lokalu oraz pomieszczenia przynależnego z zaznaczonymi przewodami kominowymi i ich wlotami, pionami poszczególnych instalacji, uproszczony zmniejszony rzut kondygnacji z zaznaczeniem usytuowania lokalu i pomieszczenia przynależnego, tabelę opisową: nr lokalu, kondygnacja, zestawienie powierzchni pomieszczeń lokalu (suma) oraz pomieszczenia przynależnego, podpis i pieczęć wykonawcy, Ponadto informuję, iż pomiary powinny być wykonane zgodnie z normą PN-70)B-023 65 w świetle tynków i okładzin. Operat powinien zawierać datę wykonania. Do operatu muszą być załączone kopie stosownych uprawnień zawodowych i dokumenty potwierdzające. członkostwo stowarzyszeń (izby) zawodowych wykonawców. Poszczególne zestawienia i rzuty jak też cały operat inwentaryzacyjny - 3 egz. powinny zawierać datę wykonania, podpis i pieczęć wykonawcy. Zestawienia pomieszczeń i powierzchni lokali zawierać muszą przedmiary określające całkowitą powierzchnię. Młynarska 37 Rok budowy 1937 Kubatura m3 5731 Powierzchnia użytkowa lokali w m2 962,97 Ilość klatek schodowych szt. 1 Ilość lokali użytkowych 1 Ilość lokali mieszkalnych 29 Media: woda, kanalizacja, gaz, centralne ogrzewanie, elektryczność Płocka 37 Rok budowy 1939 Kubatura m3 5298 Powierzchnia użytkowa lokali w m2 9 14,32 Ilość klatek schodowych szt. 1 Ilość lokali użytkowych 2 Ilość lokali mieszkalnych 29 Media: woda, kanalizacja, gaz, centralne ogrzewanie, ciepła woda, elektryczność. Rabsztyńska 19 Rok budowy 1954 Kubatura m3 12054 Powierzchnia użytkowa lokali w m2 2 143,88 Ilość klatek schodowych szt. 4 Ilość lokali użytkowych O Ilość lokali mieszkalnych 71 Media: woda, kanalizacja, gaz, centralne ogrzewanie, elektryczność. Sienna 59 Rok budowy 1937 Kubatura m3 11637 Powierzchnia użytkowa lokali w m2 2254,44 Ilość klatek schodowych szt. 2 Ilość lokali użytkowych 5 Ilość lokali mieszkalnych 40 Media: woda, kanalizacja, gaz, centralne ogrzewanie, elektryczność. Okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - min. 12 miesięcy od daty odbioru dokumentacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.przyjmą warunki określone w projekcie umowy 4.dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat opracowali min. 2 inwentaryzacje budynków w zakresie robót ogólnobudowlanych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załącznik do oświadczenia. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych inwentaryzacji ogólnobudowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat ( min. 2 dokumentacje inwentaryzacyjne) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/index.php?go=4&show=przetargi/info.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Urząd Dzielnicy Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 130 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Urząd Dzielnicy Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 130 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont balkonów (wytypowane piony) w budynkach SMB ,,IMIELIN" przy ul. Hawajska 1,10,13, Malinowskiego 6, Warchałowskiego 1,11,13, Wasilkowskiego 3,4,6,10,14
- Wykonanie przebudowy instalacji gazu w budynkach SMB Imielin przy ul. Hawajskiej 10 i Hawajskiej 14
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- Obsługa techniczna wind oraz platform dla osób niepełnosprawnych zlokalizowanych w Oddziale Terenowym Dolnośląskim
- DZP.261.32.2024 Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w tym wynajmu sal konferencyjnych w Zakopanem w celu organizacji konferencji: "Standardy jakości Erasmusa w praktyce szkolnej" (...)
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu informatycznego firmy Cisco
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace adaptacyjne SOR w ramach zadania "Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zagospodarowania terenów na rzeką Wartą w Sieradzu
- Zakup i montaż garażu dla pojazdu ratowniczo gaśniczego OSP w Sosnówce realizowany w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ulicy Koszary z przyległymi ulicami na terenie osiedla Koszary w Zamościu
- BUDOWA PRZEDSZKOLA GMINNEGO W MIEJSCOWOŚCI KĘBŁOWO W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- "Przebudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Galewice"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.