eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczMonitoring systemu wodociągowego i kanalizacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-03

Bydgoszcz: Monitoring systemu wodociągowego i kanalizacyjnego
Numer ogłoszenia: 177090 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. , ul. Toruńska 103, 85-817 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3232294, faks 052 3232294, 3711297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwik.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring systemu wodociągowego i kanalizacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie systemu monitoringu i sterowania siecią wodociągową i kanalizacyjną w oparciu o technologię SCADA, obejmującego: 1) system składający się ze 109 stacji obiektowych umożliwiających zbieranie i transmisję danych pomiarowych. Transmisja realizowana będzie przy użyciu sieci światłowodowej, radiowej lub GSM/GPRS, 2) linie kablowe kabla optotelekomunikacyjnego (długości 27 km) z infrastrukturą do podłączenia urządzeń oraz okablowaniem strukturalnym, 3) zasilanie w 46 komorach pomiarowych, 4) dostawę i zamontowanie urządzeń pomiarowych i sterujących (przepływomierzy, przetworników ciśnienia i poziomu, analizatorów, przepustnic z napędem elektrycznym), 5) dostawę oprogramowania, urządzeń, wykonanie wizualizacji zdalnego sterowania, 6) dostawę oprogramowania do modelowania matematycznego sieci wodociągowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 32.57.30.00 - Komunikacyjny system sterowania 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 32.44.13.00 - System telemetryczny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 492.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50.000,00 euro

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę polegającą na wykonaniu systemu sterowania i wizualizacji w systemie SCADA liczącego co najmniej 400 wejść/wyjść. b) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: -kierownika budowy, -kierownika robót elektrycznych, -kierownika robót wod-kan, -projektanta sieci i instalacji elektrycznych, -projektanta sieci i instalacji telekomunikacyjnych, -geodetę. Wykonawca może, zamiast dwóch (lub więcej) osób do pełnienia jakiejkolwiek z wymienionych wyżej funkcji kierowników lub projektantów, wskazać jedną osobę - pod warunkiem, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia dla tych osób, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 1.2)c). c) Osoby (wymienione w pkt. III.2) pkt 1.2)b)), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia mają posiadać następujące uprawnienia (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zm. (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zm., ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne z późn. zm.): kierownik budowy: -uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji radiowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, -przynależność do izby inżynierów budownictwa, -wpis do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, kierownik robót elektrycznych: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, -przynależność do izby inżynierów budownictwa, -wpis do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, -świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się urządzeniami, instalacją i sieciami na stanowisku dozoru. kierownik robót wod-kan -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, -przynależność do izby inżynierów budownictwa, -wpis do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, projektant sieci i instalacji elektrycznych -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, -przynależność do izby inżynierów budownictwa, -wpis do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, projektant sieci i instalacji telekomunikacyjnych -uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji radiowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, -przynależność do izby inżynierów budownictwa, -wpis do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, geodeta: uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 PLN b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 PLN 4) złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 5) w przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt.III.2) ppkt 1.3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty (z waluty obcej na PLN) przyjmie średni kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 6) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7) Dla osób wymienionych w pkt 6) Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: - dla kierownika budowy, kierowników robót i projektantów: dokument potwierdzający nadanie uprawnień budowlanych, dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa , zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia po 1 stycznia 1995r.) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się urządzeniami, instalacją i sieciami na stanowisku dozoru (dotyczy osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych), - dla geodety: dokument potwierdzający wpis do rejestru osób posiadających kwalifikacje zawodowe w geodezji i kartografii lub świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii. 8) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) 9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa); 10) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 11) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.1), 3.2), 3.4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. c) Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.11)a)a.; 3.11)a)c.; 3.11)b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. III.2) ppkt 3.11)a)b. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.11)a), 3.11)b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie pkt. III.2) ppkt 3.11)c) stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwik.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy - Spółka z o.o. 85-817 Bydgoszcz, ul. Toruńska 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy - Spółka z o.o. 85-817 Bydgoszcz, ul. Toruńska 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 17/06/2009 r. o godz. 10:00. Miejsce spotkania wykonawców - Bydgoszcz, ul. Toruńska 103, sala nr 101. 2. SIWZ będzie przekazywana wyłącznie na pisemny wniosek za zaliczeniem pocztowym po wpłaceniu należności za SIWZ na konto nr: Bank PeKaO S.A. - II/O BYDGOSZCZ Nr 73 1240 3493 1111 0000 4305 9142 albo w siedzibie Zamawiającego. Opłata za SIWZ wynosi 200 zł. 3. Zamówienie dotyczy projektu Bydgoski System Wodny i Kanalizacyjny II, Decyzja Komisji Europejskiej CCI 2004PL16CPE003. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wyniesie 10 % ceny podanej w ofercie..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.