Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-06
Cieszanów: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Cieszanów, Inżynier Projektu
Numer ogłoszenia: 177100 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cieszanów , ul. Rynek 1, 37-611 Cieszanów, woj. podkarpackie, tel. 016 6311076, faks 016 6311440.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieszanow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Cieszanów, Inżynier Projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Opis głównego projektu w ramach którego mają być prowadzone prace Inżyniera projektu. 1.Przygotowanie dokumentacji projektowej, harmonogramu prac oraz innej niezbędnej dokumentacji w systemie zaprojektuj i wybuduj. Budowa masztów antenowych oraz konstrukcji wsporczej pod anteny. Budowa sieci szkieletowej oraz dystrybucyjnej, Budowa sieci dostępowej. Zakup usług dostępu do Internetu. Projekt przewiduje zapewnienie dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych z terenu całej Gminy Cieszanów będących w trudnej sytuacji materialnej oraz dla 19 jednostek podległych Gminie Cieszanów. Zakup komputerów dla Beneficjentów Ostatecznych. Projekt będzie obejmował swoim zasięgiem: 1.Szkołę Podstawową Niemstów 68 2.Świetlicę młodzieżową Niemstów 63a 3.Bibliotekę oraz Wiejski Dom Kultury Stary Lubliniec 45 4.Zespół Szkół Publicznych Nowy Lubliniec 75 5.Świetlicę młodzieżową Nowy Lubliniec 27 6.Szkołę Podstawowa oraz Bibliotekę w Kowalówce Kowalówka 7 7.Świetlicę młodzieżową Chotylub 65 8.Zespół Szkół Publicznych Dachnów 106 9.Bibliotekę oraz Wiejski Dom Kultury Dachnów 84 10 Szkołę Podstawową oraz Bibliotekę Nowe Sioło 103 11 Szkołę Podstawową Nowe Sioło 15 12.Zespół Szkół Publicznych ul. Jana III Sobieskiego 1, 37-611 Cieszanów 13. Centrum Kultury i Sportu ul. Kościuszki 4, 37-611 Cieszanów 14.Miejską Bibliotekę Publiczną ul. Kościuszki 6, 37-611 Cieszanów 15.Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszanowie ul. Sobieskiego 35, 37-611 Cieszanów Środowiskowy Dom Samopomocy 16. Urząd Miasta i Gminy Cieszanów - ul. Rynek 1, 37-611 Cieszanów. W projekcie przewidziano zakup 30 komputerów dla mieszkańców gospodarstw domowych zagrożonych wykluczeniem cyfrowym oraz 186 szt. komputerów dla jednostek podległych JST. Sprzęt powierzony B.O zostanie ubezpieczony. Z komputerów korzystać będzie też 705 uczniów szkół objętych projektem. Szkolenia Przewiduje się zakup usługi przeprowadzenia szkoleń z obsługi komputera oraz korzystania z Internetu dla użytkowników końcowych tj: dla grupy docelowej oraz dla uczniów szkół objętych projektem. Zakres szkoleń: obsługa komputera, obsługa Internetu, wyszukiwanie informacji, przydatne aplikacje. Liczba przeszkolonych beneficjentów końcowych na komputerach 260 osób w tym: w gospodarstwach dom 30 os. jednostki podległe 43 os 187 uczniów. Promocja i informacja W ramach projektu zostaną przeprowadzone działania promocyjno-informacyjne. Planuje się: Przygotowanie i zamieszanie na stronie internetowej beneficjenta, korespondencji, dokumentach projektowych informacji wraz z logotypami UE oraz POIG na temat projektu; źródła finansowania i wysokości dotacji, Przygotowanie i umieszczenie tablicy pamiątkowej z logotypami UE i POIG, Druk materiałów promocyjnych, Umieszczanie naklejek z logotypami UE i POIG na zakupionym w projekcie sprzęcie. 2. Zarządzanie i administrowanie systemem sieci oraz sprzętu komputerowego w okresie 2 lat realizacji projektu, 3. Szkolenia Przewiduje się zakup usługi przeprowadzenia szkoleń z obsługi komputera oraz korzystania z Internetu dla użytkowników końcowych tj: dla grupy docelowej oraz dla uczniów szkół objętych projektem. Zakres szkoleń: obsługa komputera, obsługa Internetu, wyszukiwanie informacji, przydatne aplikacje. Liczba przeszkolonych beneficjentów końcowych na komputerach 260 osób w tym: w gospodarstwach dom 30 os. jednostki podległe 43 os 187 uczniów. II. Do zadań wykonawcy przedmiotu zamówienia będzie należało pełnienie funkcji Inżyniera Projektu (IP) wykonującego zadania należące do zespołu zarządzającego Projektem, a w szczególności: 1. Ustalenie planu promocji, nadzór nad prawidłową i terminową realizacją działań promocyjnych, w tym artykułów i informacji ogólnych, ogłoszeń, ulotek i plakatów. Nadzór nad prawidłowym oznakowaniem sprzętu, pomieszczeń, dokumentacji i materiałów. Przygotowanie, umieszczanie i aktualizacja informacji dotyczących projektu na stronie internetowej Zamawiającego. Koordynowanie działań informacyjno promocyjnych, w tym udzielanie informacji bezpośrednich zgodnie z wytycznymi i ustalonym planem promocji. 2. Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją szkoleń beneficjentów. 3. Wsparcie Zamawiającego w procesie rekrutacji grupy docelowej beneficjentów ostatecznych, opracowanie planu i regulaminu rekrutacji, opracowanie zasad rekrutacji w przypadku naboru dodatkowego. Uczestnictwo w pracach Komisji Rekrutacyjnej . 4. Przygotowanie projektów dokumentacji postępowań dotyczących zamówień publicznych dla poszczególnych zadań wchodzących w skład projektu, w szczególności ustalanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia i określenie warunków udziału w postępowaniu, określenie kryteriów oceny ofert, przygotowanie projektów ogłoszeń o zamówieniu, SIWZ, projektów umów. 5. Sporządzenie we współpracy ze Specjalistą. ds. zamówień publicznych Urzędu Miasta Cieszanów, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz rekomendacjami instytucji zarządzającej środkami funduszy strukturalnych łącznego przetargu lub przetargów wymaganych podczas realizacji projektu na: a) wyłonienie wykonawcy dostawy sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem, b) wyłonienie projektanta, wykonawcy teleinformatycznej sieci szerokopasmowej wraz z łączem do operatora krajowego sieci Internet i zakupem łącza internetowego (tryb zaprojektuj - wybuduj), c) wyłonienie Operatora Wykonawczego Projektu, d) wyłonienie wykonawcy szkoleń, oraz wsparcie w udzieleniu odpowiedzi na pytania, ocenie złożonych ofert, formułowaniu pism o wykluczeniu wykonawców i odrzuceniu ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty. 6. Opracowanie protokołów dotyczących: odbioru dokumentacji projektowej, odbioru robót budowlanych i zakupionego sprzętu, uruchomienia łączy internetowych, przekazania sprzętu ostatecznym odbiorcom, wykonania promocji i szkoleń, 7. Nadzór nad prawidłową realizacją umów z Wykonawcami w zakresie: wykonania dokumentacji projektowej, robót budowlanych, uruchomieniem łączy internetowych, szkoleniami, dostawą sprzętu, nadzór nad właściwym i terminowym przekazywaniem sprzętu do odbiorców - osób fizycznych i odbiorców - podmiotów publicznych zgodnie z wnioskiem 8. Pomiar i monitorowanie wskaźników produktów i rezultatów wskazanych we wniosku o dofinansowanie, w tym inwentaryzacja składników. 9. Przygotowywanie wymaganych umową o dofinansowanie dokumentów, raportów i sprawozdań wymaganych przez Instytucję Wdrażającą. 10. Weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku oraz ich kwalifikowania. 11. Nadzór nad całością realizacji Projektu we wszystkich fazach jego realizacji, w tym: pod względem formalno - prawnym, terminowym wykonywaniem prac, terminowym zamknięciem i ostatecznym rozliczeniem projektu. 12. Prowadzenie, gromadzenie oraz weryfikacja całościowej dokumentacji związanej z realizacją Projektu. 13. Przekazanie Zamawiającemu po rozliczeniu Projektu wszystkich dokumentów związanych z Projektem w wersji papierowej i elektronicznej oraz pomoc w przekazywaniu dokumentacji do archiwizacji zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie. 14. Bieżąca analiza i aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego i sygnalizowanie Zamawiającemu z właściwym wyprzedzeniem o potrzebie dokonania w nim zmian. Dokonywanie analizy wykorzystania środków finansowych i bieżące informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach w realizacji projektu w stosunku do harmonogramu. 15. Sporządzanie wniosków o płatność oraz nadzorowanie terminowości ich złożenia. 16. Rekomendowanie do zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo-księgowych i umów zawieranych w ramach projektu. 17. Nadzór nad sprawozdawczością projektu. 18. Wspieranie Zamawiającego w monitoringu i ewaluacji projektu. 19. Bieżąca korespondencja, kontakty z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie - Instytucją Zarządzającą, terminowe sporządzanie dokumentów na aktualnych wzorach. 20. Udzielanie wyjaśnień w zakresie realizacji Projektu oraz bezpośrednia współpraca z instytucjami przeprowadzającymi kontrole. 21. Przybycie na każde wezwanie Zamawiającego na miejsce realizowania projektu, niezależnie od ilości odbytych wizyt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.41.00 - 74.26.41.00 74.26.30.00 - 74.26.30.00 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie w realizacji zamówienia, obejmującego nadzór inwestorski nad budową infrastruktury sieci szerokopasmowej o wartości tej infrastruktury co najmniej 500.000 PLN, zrealizowanej w technologii bezprzewodowej -Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie potwierdzone realizacją co najmniej 1 usługi dotyczącej realizacji działań promocyjnych lub nadzoru nad prawidłową i terminową realizacją działań promocyjnych, w tym artykułów w prasie, ogłoszeń w radio lub telewizji, ulotek, plakatów i tablic pamiątkowych oraz nadzorem nad prawidłowym oznakowaniem sprzętu. -Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie potwierdzone realizacją co najmniej 2 usług dotyczących realizacji szkoleń lub nadzoru nad prawidłową i terminową realizacją szkoleń lub 2 cyklów szkoleń w liczbie co najmniej 80 godzin łącznie dla co najmniej 100 uczestników łącznie, z zakresu: obsługa komputera, obsługa Internetu, dostęp do portali informacyjnych, e-aplikacji; -Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie potwierdzone realizacją co najmniej 2 usług dotyczących realizacji zadań nadzoru nad realizacją procesu budowy infrastruktury teleinformatycznej, o wartości tej infrastruktury co najmniej 500 000,00 PLN każdy, w technologii bezprzewodowej,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Inżynier projektu - posiadający wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie IT, ukończony szkolenie (kurs, trening) potwierdzające posiadanie wiedzy w zakresie metodyki zarządzania projektami na poziomie PRINCE2R foundation w aktualnej wersji (potwierdzony imiennym certyfikatem) lub równoważne np. IPMA, Scrum, PMBoK, TenStep, odbyte co najmniej 1 szkolenie (kurs, trening) potwierdzający znajomość zasad udzielania zamówień publicznych lub ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych. 2)Specjalista z zakresu technologii bezprzewodowych - posiadający minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie instalacji oraz konfiguracji sieci opartych o technologie bezprzewodowe, posiadający certyfikat w zakresie WiMAX lub LMDS potwierdzający wiedzę w zakresie instalacji i konfiguracji urządzeń 3)Inspektor nadzoru branży telekomunikacyjnej - posiadający uprawnienia budowlane o specjalności telekomunikacyjnej wydane na podstawie ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) 4)Administrator systemów informatycznych - osoba dysponująca udokumentowanymi kwalifikacjami w zakresie administracji serwerów sieciowych na poziomie zgodnym lub równoważnym z Microsoft Certified Professional 5)Ekspert ds. funduszy UE - osoba dysponująca kwalifikacjami w zakresie znajomości procesów związanych z wykorzystaniem środków pomocowych UE w działaniach związanych z IT. W celu udokumentowania kwalifikacji, wykonawca złoży oświadczenie, że w/w osoba realizowała z powodzeniem projekty w zakresie aplikowania o środki UE w dziedzinie IT, o wartości co najmniej 500 000 PLN. 6)Ekspert ds. rozliczania finansowego wykształcenie wyższe preferowane o kierunku finanse, który posiada nie mniej niż 1 rok doświadczenia zawodowego, dotyczącego ewaluacji projektów oraz rozliczania środków UE przedsięwzięć inwestycyjnych o wartości co najmniej 500 000,00 PLN, pomiarze i monitorowaniu wskaźników, przygotowywaniu raportów i sprawozdań wymaganych przez Instytucję Wdrażającą, analizie i aktualizacji harmonogramu rzeczowo- finansowego, sporządzaniu wniosku o płatność. znajomość : zasad obsługi budżetu programu Generator Wniosków o Płatność przepisów ustawy o finansach publicznych i rachunkowości, zasad księgowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany w zakresie stawki podatku VAT. 2)Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 3)Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.Przekształcenia podmiotowego Wykonawcy. 4)Zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja - odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym. Sposób i termin płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cieszanow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek 1 37-611 Cieszanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek 1 37-611 Cieszanów sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Cieszanów Oś priorytetowa 8.Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.