To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-22
Warszawa: Sukcesywna dostawa papieru i kartonu na potrzeby Centrum Usług Wspólnych
Numer ogłoszenia: 17711 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17464 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6946359, faks 22 6946076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa papieru i kartonu na potrzeby Centrum Usług Wspólnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru i kartonu do drukowania na potrzeby Centrum Usług Wspólnych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia przysługującego wykonawcy za realizację zamówienia, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej, wg asortymentu wskazanego w załączniku 1a do SIWZ. 2.Ilości poszczególnych rodzajów papieru stanowią orientacyjne wartości szacunkowe. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć ilości w poszczególnych pozycjach w zależności od rzeczywistych potrzeb. 3.Zamawiający ma również prawo do niezrealizowania pełnej szacunkowej wielkości zamówienia, określonej w tabeli powyżej. Zamawiający gwarantuje zrealizowanie zamówienia w wysokości 70% łącznej ceny ofertowej brutto. Realizacja pozostałych 30% zamówienia uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 4.Zamawiający z każdego wskazanego papieru będzie zamawiał formaty w zależności od potrzeb. 5.Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment w ciągu 2 dni roboczych licząc od daty przekazania przez Zamawiającego zamówienia częściowego, przesłanego Wykonawcy pocztą elektroniczną. 6.Specyfikacja papieru: Papiery arkuszowe offsetowe, powlekane i kartony: Opakowanie zgodnie z PN-85/P-50045/06; Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do przywołanej normy. Przechowywanie i transport zgodnie z PN-85/P-50045/01; Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do przywołanej normy. Podstawowe wymagania dla papierów określają poniższe tabele: Papier dwustronnie powlekany Własność (jednostka) Wartość Gramatura (g/m2) 70-350 Grubość (mm) 0,078 - 0,176 Białość ISO (%) 98 - 99 Białość CIE 118-132 Nieprzezroczystość (%) 89 - 98,5 Połysk (%) 23 - 74 Wskazane formaty mogą być realizowane we wszystkich gramaturach w każdym formacie w podanym przedziale. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 30197630-1 - papier do drukowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.73.30 - Dziurkacze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Igepa Polska Sp. z o.o. ul. Siwka 11, 31-588 Kraków, ul. Siwka 11, 31-588 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 368790,00
Oferta z najniższą ceną: 368790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 378200,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.