eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrapkowiceDostawa materiałów jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Krapkowice: Dostawa materiałów jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 177137 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krapkowickie Centrum Zdrowia sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szkolna 7, 47-300 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4467032, faks 077 4467050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcz.krapkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów jednorazowego użtku: cewniki, kaniule, przyrządy do przetaczania płynów, rurki intubacyjne, strzykawki, kaczki, baseny, testy urazowe, paski do glukometru, wkłady jednorazowe,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: 1) podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2) podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; 3) nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) podmiot posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5) podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Oferent musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez oferenta w ofercie na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Oferent winien złożyć (na załączniku Nr II do siwz) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz dokumenty, o których mowa poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty złożony wg wzoru stanowiącego załącznik nr I i szczegółowe formularze ofertowe - załącznik I/1, I/2, I/3, I/4, I/5, I/6, I/7, I/8, I/9. 1.2. Dane dotyczące wiarygodności prawnej oferenta: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej b) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone przez notariusza za zgodność z oryginałem do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielem/ami firmy lub jeżeli jest on/oni wymieniony z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym, o którym mowa w ppkt a) i z niego wynika pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo do złożenia oferty wspólnej złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr VI. Do niniejszych pełnomocnictw nie ma zastosowania Ustawa o opłacie skarbowej, tym samym nie ma obowiązku wniesienia przez Oferenta opłaty skarbowej; c) oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U z 2007 Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.) - załącznik nr II; d) wykaz ważniejszych zamówień w zakresie zgodnym lub podobnym z zakresem zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, na druku stanowiącym załącznik nr III wraz z co najmniej dwoma referencjami od poprzednich zamawiających zgodnie z wymogami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (pkt. III.2); e) zaparafowane: istotne warunki umowy - zał. nr IV. f) oświadczenie Oferenta, że oferowany przez niego asortyment posiada wszelkie dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami dopuszczającymi go do obrotu na polskim rynku i w przypadku wystąpienia takiej potrzeby zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające takie dopuszczenie. g) Wykaz podwykonawców wykorzystanych do wykonania niniejszego zamówienia złożone zgodnie z załącznikiem nr V do SIWZ h) Oświadczenie dotyczące oferty wspólnej złożonej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr VI do SIWZ; i) Oświadczenie zawierające wyszczególnienie zastrzeżonych informacji (dokumentów) stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania z podaniem ich rodzaju oraz numeru strony oferty, na której są zawarte, w przypadku, gdy oferent dokonuje zastrzeżenia (załącznik nr I)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcz.krapkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szkolna 7, 47 - 300 Krapkowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szkolna 7, 47 - 300 Krapkowice - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.