eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa materacy przeciwodleżynowych, przenośników taśmowo-rolkowych, urządzeń do mycia głowy u osób leżących - według 4 pakietów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Kraków: Dostawa materacy przeciwodleżynowych, przenośników taśmowo-rolkowych, urządzeń do mycia głowy u osób leżących - według 4 pakietów.
Numer ogłoszenia: 177187 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144279 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6468207, 6468210, faks 012 6468930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materacy przeciwodleżynowych, przenośników taśmowo-rolkowych, urządzeń do mycia głowy u osób leżących - według 4 pakietów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materacy przeciwodleżynowych, przenośników taśmowo-rolkowych, urządzeń do mycia głowy u osób leżących - według 4 pakietów: Pakiet 1 - Materace przeciwodleżynowe statyczne, wierzchnie Pakiet 2 - Materace przeciwodleżynowe, zmienno, wierzchnie, ciśnieniowe, które działają na zasadzie wypełniania na przemian 2 systemów komór powietrznych Pakiet 3 - Przenośniki taśmowo-rolkowe Pakiet 4 - Urządzenia do mycia głowy u osób leżących, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji; a) dopuszcza się składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi Pakiet 1, Pakiet 2, Pakiet 3, Pakiet 4; b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 dla danego pakietu zostaną odrzucone; 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy i uruchomienia (dotyczy wszystkich pakietów), b) wymagania dotyczące serwisu (dotyczy tylko pakietu II): - czas podjęcia naprawy przez serwis - nie dłużej niż 48 godzin, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 5 dni roboczych, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw w przypadku kiedy usunięcie usterki i wykonanie naprawy będzie wymagało importu części zamiennych lub podzespołów, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 14 dni roboczych, - przeglądy techniczne w okresie trwania gwarancji - pierwszy po upływie połowy okresu gwarancji (to jest po 12 miesiącach od daty dostawy); drugi - przed zakończeniem okresu gwarancji - po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności aparatu (pod warunkiem, że wymogi producenta nie stanowią inaczej). Po pierwszych 12 miesiącach użytkowania aparatu wymiana membrany w pompce. - dostępność części zamiennych po ustaniu produkcji zaoferowanego modelu - minimum 7 lat, - Zapewnienie, w siedzibie Zamawiającego, szkolenia pracownikom medycznym bezpośredniego użytkownika (3 osoby dla każdej grupy) oraz pracownikom Sekcji Aparatury Medycznej (2 osoby dla każdej grupy) w czasie zapewniającym prawidłową i bezpieczną obsługę aparatu, zakończone wydaniem świadectwa uczestnictwa;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.83.00 - Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ScanRehab Sp. z o.o., ul. Św. Anny 5, 31-008 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16915,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Promedicom Medyczne Cnetrum Produkcyjno Handlowo Konsultingowe, Rynek Podgórski 7, 30-518 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60186,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55288,78

  • Oferta z najniższą ceną: 55288,78 / Oferta z najwyższą ceną: 55288,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Promedicom Medyczne Centrum Produkcyjno Handlowo Konsultingowe, Rynek Podgórski 7, 30-518 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15420,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14950,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Promedicom Medyczne Centrum Produkcyjno Handlowo Konsultingowe, Rynek Podgórski 7, 30-518 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1188,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.