To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-06
Kraków: Dostawa materacy przeciwodleżynowych, przenośników taśmowo-rolkowych, urządzeń do mycia głowy u osób leżących - według 4 pakietów.
Numer ogłoszenia: 177187 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144279 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6468207, 6468210, faks 012 6468930.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materacy przeciwodleżynowych, przenośników taśmowo-rolkowych, urządzeń do mycia głowy u osób leżących - według 4 pakietów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materacy przeciwodleżynowych, przenośników taśmowo-rolkowych, urządzeń do mycia głowy u osób leżących - według 4 pakietów: Pakiet 1 - Materace przeciwodleżynowe statyczne, wierzchnie Pakiet 2 - Materace przeciwodleżynowe, zmienno, wierzchnie, ciśnieniowe, które działają na zasadzie wypełniania na przemian 2 systemów komór powietrznych Pakiet 3 - Przenośniki taśmowo-rolkowe Pakiet 4 - Urządzenia do mycia głowy u osób leżących, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji; a) dopuszcza się składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi Pakiet 1, Pakiet 2, Pakiet 3, Pakiet 4; b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 dla danego pakietu zostaną odrzucone; 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy i uruchomienia (dotyczy wszystkich pakietów), b) wymagania dotyczące serwisu (dotyczy tylko pakietu II): - czas podjęcia naprawy przez serwis - nie dłużej niż 48 godzin, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 5 dni roboczych, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw w przypadku kiedy usunięcie usterki i wykonanie naprawy będzie wymagało importu części zamiennych lub podzespołów, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 14 dni roboczych, - przeglądy techniczne w okresie trwania gwarancji - pierwszy po upływie połowy okresu gwarancji (to jest po 12 miesiącach od daty dostawy); drugi - przed zakończeniem okresu gwarancji - po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności aparatu (pod warunkiem, że wymogi producenta nie stanowią inaczej). Po pierwszych 12 miesiącach użytkowania aparatu wymiana membrany w pompce. - dostępność części zamiennych po ustaniu produkcji zaoferowanego modelu - minimum 7 lat, - Zapewnienie, w siedzibie Zamawiającego, szkolenia pracownikom medycznym bezpośredniego użytkownika (3 osoby dla każdej grupy) oraz pracownikom Sekcji Aparatury Medycznej (2 osoby dla każdej grupy) w czasie zapewniającym prawidłową i bezpieczną obsługę aparatu, zakończone wydaniem świadectwa uczestnictwa;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.83.00 - Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ScanRehab Sp. z o.o., ul. Św. Anny 5, 31-008 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16915,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16350,00
Oferta z najniższą ceną: 2570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16350,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Promedicom Medyczne Cnetrum Produkcyjno Handlowo Konsultingowe, Rynek Podgórski 7, 30-518 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60186,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55288,78
Oferta z najniższą ceną: 55288,78 / Oferta z najwyższą ceną: 55288,78
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Promedicom Medyczne Centrum Produkcyjno Handlowo Konsultingowe, Rynek Podgórski 7, 30-518 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15420,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14950,00
Oferta z najniższą ceną: 13650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14950,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Promedicom Medyczne Centrum Produkcyjno Handlowo Konsultingowe, Rynek Podgórski 7, 30-518 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1188,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 900,00
Oferta z najniższą ceną: 900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa laptopa dla WIMiIP - DE-dzp.272-722/24
- Usuwanie i utylizacja padłych zwierząt z obszarów zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- Dostawa stanowisk badawczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych - 2 Części
- Dostawa galaretek owocowych
- Modernizacja dźwigu w paw. B-4 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-709/24
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Obwodnica Proszowic - etap II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
- Dostawa komory kriogenicznej oraz montaż, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie z jej obsługi
więcej: Lampy ultrafioletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.