To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-22
Zawiercie: ZAKUP I DOSTAWA JAJEK NA POTRZEBY STOŁÓWKI OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU
Numer ogłoszenia: 177222 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149157 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Usług Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721932, faks 032 6721932.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA JAJEK NA POTRZEBY STOŁÓWKI OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jajek na potrzeby stołówki Ośrodka Usług Opiekuńczo - Wychowawczych w Zawierciu. Jajka muszą być świeże, dopuszczone do konsumpcji, dostarczone własnym transportem po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika placówki do stołówki Ośrodka. Przy każdej dostawie musi być doręczony dokument stwierdzający pochodzenie towaru i jego dopuszczenie do obrotu. Ilość potrzebna na każdy dzień umawiana jest ustnie, telefonicznie przez Zamawiającego. Wszystkie produkty powinny być kategorii I i być przydatne do spożycia. Ogólna ilość zamówienia może się zmienić, nie jesteśmy w stanie określić ilości przygotowywanych posiłków w całym okresie trwania umowy. Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymagania HACCP. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SENGAM - BIS JOANNA BEDNARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SENGAM - BIS JOANNA BEDNARCZYK
- FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA SENGAM DARIUSZ BEDNARCZYK, UL. MRZYGŁODZKA 40, 42-400 ZAWIERCIE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 597,40
Oferta z najniższą ceną: 597,40 / Oferta z najwyższą ceną: 597,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Część 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Część 2: Termomodernizacja przy ul. Szkolnej 17. Poprawa efektywności energ. oraz warunków sanit. budynków wielorodzinnych w zasobach g. Zawiercie.
- Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu
- Zakup lub rozbudowa repozytoriów medycznych, w tym zakup usługi serwisowej w chmurze
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "2026 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni MOW im. JANUSZA KORCZAKA W ANTONIEWIE"
- Zakup i dostawa śruty sojowej na potrzeby RGD Brody
- Zakup i dostawa śruty rzepakowej na potrzeby RGD Brody
- Dostawa preparatu do rozkładu pni drzew leśnych.
- "Dostawa artykułów i produktów spożywczych w 2026 roku dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu"
- Sukce dost prod żywn do stoł szkol-przedsz w Pub Przed z Oddzi Integ w Dąbrówce oraz dla sto przed w Bratucicach w okresie 02.01.2026r. do 31.12.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





