Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-26
Fajsławice: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Fajsławice
Numer ogłoszenia: 177260 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fajsławice , Fajsławice 107, 21-060 Fajsławice, woj. lubelskie, tel. 081 5853002, faks 081 5853002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ugfajslawice.bip.e-zeto.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Fajsławice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Fajsławice, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację dwóch placów zabaw, zakup wyposażenia oraz dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń. W skład zamówienia wchodzą następujące części: CZĘŚĆ I. Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Fajsławicach i Zespole Szkół w Siedliskach Drugich. CZĘŚĆ II. Zakup mebli i wyposażenia pomieszczeń. CZĘŚĆ III. Zakup zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych. CZĘŚĆ IV. Zakup sprzętu multimedialnego, ICT i AGD. Szczegółowy zakres robót jest zawarty w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie rzeczy fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 38.65.34.00-1, 39.22.00.00-0, 39.71.34.30-6, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 44.41.17.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Realizacja zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa specjalnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa specjalnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa specjalnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa specjalnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorysy ofertowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugfajslawice.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Fajsławice, 21-060 Fajsławice 107.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Fajsławice, 21-060 Fajsławice 107.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Fajsławice, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Fajsławicach i Zespole Szkół w Siedliskach Drugich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa dwóch placów zabaw: przy Szkole Podstawowej w Fajsławicach i przy Zespole Szkół w Siedliskach Drugich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup mebli i wyposażenia pomieszczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup mebli i wyposażenia pomieszczeń oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Fajsławicach i w Zespole Szkół w Siedliskach Drugich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5.2. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 44.41.17.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Fajsławicach i w Zespole Szkół w Siedliskach Drugich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5.3. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup sprzętu multimedialnego, ICT i AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu multimedialnego, ICT i AGD do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Fajsławicach i w Zespole Szkół w Siedliskach Drugich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.4. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 39.71.34.30-6, 38.65.34.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI FAJSŁAWICE
więcej: przetargi FAJSŁAWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego" - II
- Dostawa środków czystości dla SPZZOZ w Żurominie
- Postępowanie na dostawę sprzętu komputerowego
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-725/24
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali terapii integracji sensorycznej (SI) oraz innego wyposażenia do nowego obiektu CMN znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Dostawa sprzętu do sali doświadczania świata obejmująca jego instalację i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.