Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Wejherowo: wykonanie robót remontowo-budowlanych w klasopracowniach w ramach projektu Innowacyjnego kształcenia politechnicznego
w branżach : ogólnobudowlanej i elektrycznej i teletechnicznej
Numer ogłoszenia: 177272 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. ks. Edmunda Roszczynialskiego, ul. Dworcowa 5, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6724451, fax 058 6724451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3.wejher.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowo-budowlanych w klasopracowniach w ramach projektu Innowacyjnego kształcenia politechnicznego w branżach : ogólnobudowlanej i elektrycznej i teletechnicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót remontowo-budowlanych w klasopracowniach w ramach projektu Innowacyjnego kształcenia politechnicznego w nw branżach : c. ogólnobudowlanej a. wymiana stropu i podsufitki z wykonaniem izolacji dźwiękochłonnej, b. wymiany posadzki z wykładziny podłogowej , c. malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną wraz z wykonaniem gładzi z gipsu szpachlowego oraz elementów dekoracyjnych na ścianach-pasy i szlaczki), d. malowanie dwukrotnie ścian z dwukrotnym szpachlowaniem, e. malowanie farbą olejną elementów metalowych szt. 9 (rury, grzejniki itp.), f. okładziny ścian z płytek klinkierowych wraz z listwami kątowymi, d. elektrycznej i teletechnicznej d) wymiana przewodów, osprzętu i opraw oświetleniowych, e) montażu instalacji do projektora multimedialnego i ekranu wraz z robotami towarzyszącymi , f) sprawdzenie stanu instalacji wraz z pomiarami .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.43.21.21 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.21 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami stwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 2. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Imienny wykaz personelu kierowniczego, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w branży budowlanej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do jego wykonania na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego branży budowlanej Jeżeli osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie są pracownikami wykonawcy należy załączyć ich pisemną zgodę na podjęcie współpracy przy realizacji niniejszego zamówienia. 6. Wykaz, co najmniej trzech zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 5do SIWZ. 7. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. 8. Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej lub skróconej, na podstawie których skalkulowano poszczególne elementy ceny ryczałtowej wraz z zestawieniem zaproponowanych materiałów . 9. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5, 6, 7. b) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 10 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e) Zgodnie z art.141 Prawo zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp3.wejher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnychnr 3 84-200 Wejherowo ul. Dworcowa 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 84-200 Wejherowo ul. Dworcowa 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn.: "Budowa lub przebudowa lub remont dróg na terenie miasta Wejherowa" z podziałem na części
- Remont elewacji południowej i zachodniej skrzydła A budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie
- Zakup wraz z dostawą komputerów stacjonarnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420G na odcinku Osiek-Tłuczewo
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 720m w L. Rybno na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 400m wraz ze składnicami drewna w L. Mechowo na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej na terenie gminy Janowiec Kościelny
- Budowa budynku dydaktyczno - socjalnego do obsługi pawilonu dydaktyczno - szkoleniowego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie. Etap IV.
- "Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
- Kompleksowy remont budynku przy ul. Stary Rynek 20 w Płocku i terenu działki należących do WFOŚiGW w Warszawie
- Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej w Łowiczu przy ul. Powstańców 1863 roku nr 12 łącznie z miejscami postojowymi i infrastrukturą
- Odrestaurowanie XIX wiecznego wiatraka młyńskiego i utworzenie Regionalnego Centrum Rzemiosła Tradycyjnego na Pomorzu Zachodnim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.