To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-02
Warszawa: Przygotowanie i publikacja 4 stronicowej wkładki w Gazecie Prawnej.
Numer ogłoszenia: 177343 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165935 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i publikacja 4 stronicowej wkładki w Gazecie Prawnej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i publikacja 4 stronicowej wkładki w Gazecie Prawnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: >Budowa krajowego systemu kwalifikacji - wdrożenie zintegrowanego rejestru kwalifikacji w zakresie organizacyjno- instytucjonalnym< projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MCC-Marketing & Communication Consultants Agnieszka Bejur i Elżbieta Radzka Sp. J., Ul. Czerska 18 lok. 52, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68000,00
Oferta z najniższą ceną: 68000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Przygotowanie i realizacja kampanii PR promującej i upowszechniającej produkty oraz wyniki badań realizowanego projektu pt. >Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego< współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. Znak sprawy: IBE/30/D/2013. Jego przedmiotem było m.in. przygotowanie i publikacja ogłoszeń w prasie. W dniu 10 kwietnia 2013 r. w Suplemencie do Dz.U. UE pod numerem 2013/S 070-116850 r zostało opublikowane w ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu w pkt. VI. 3 - Informacje dodatkowe zawarto następujący zapis: 1. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50% wartości zamówienia podstawowego. 2. Podana w pkt. II.2.1) ogłoszenia o zamówieniu szacunkowa wartość zamówienia bez VAT obejmuje zamówienia uzupełniające, których Zamawiający może udzielić zgodnie z postanowieniami SIWZ i ogłoszenia w kwocie 812 487,80 PLN bez VAT. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 16.07.2013 .r. Wykonawcy - Konsorcjum: 1. Ecorys Polska Sp. z o.o. , Ul. Łucka 2/4/6, 00-845 Warszawa 2. MCC-Marketing&Communikacation Consultants Agnieszka Bajur i Elżbieta Radzka Sp. J. Ul. Czerska 18 lok. 52, 00-732 Warszawa 3. Especto Dariusz Szewczyk, Ul. Widna 27A, 31-464 Kraków. Udzielona wartość przedmiotowego zamówienia uzupełniającego, łącznie z już udzielonymi zamówieniami uzupełniającymi, jest niższa niż kwota wskazana w ogłoszeniu i niższa niż 50% szacowanej wartości zamówienia. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Umowę zawarto z członkiem konsorcjum które było stroną umowy podstawowej. Pozostali członkowie konsorcjum nie wyrazili zainteresowania przedmiotowym postępowaniem. Tym samym należy stwierdzić że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa hydroforni w budynku C-D Kancelarii Sejmu
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa infografik dla Najwyższej Izby Kontroli
- termomodernizacja budynków przy ul. Pod Lipą 1,2,4 i 6 w Warszawie
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w 2025 r.
- Usługa wykonania zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji stoisk promocyjnych podczas targów FOODEX JAPAN 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii
- Zakup usługi doradztwa podatkowego dla Województwa Mazowieckiego w zakresie podatku akcyzowego oraz podatku od towarów i usług na 10 miesięcy w 2025 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na dystrybucji czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region"
- Realizacja usługi przygotowania i prowadzenia kampanii reklamowych online na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- ZP.262.33.2024.MSD Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej
- Usługa na kompleksową obsługę działań informacyjno-promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. PMT, finansowanego w ramach Programu FENG 2021-2027, działanie FENG.02.24 PMT
- "Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych upowszechniających ideę ekonomii społecznej w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na druku czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.