To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-15
Lublin: Sporządzanie i wydawanie obiadów dla dzieci w okresie wakacyjnym
Numer ogłoszenia: 177398 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154882 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Grodzka 7, 20-112 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081466 53 00, faks 081 466 53 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie i wydawanie obiadów dla dzieci w okresie wakacyjnym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie i wydawanie obiadów dla dzieci w okresie wakacyjnym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Sporządzanie i wydawanie obiadów dla dzieci w okresie wakacyjnym w Gimnazjum nr 17, ul. Maszynowa 2, 20-218 Lublin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "RELAX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "RELAX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Relax sp. z o.o, ul. Przyjaźni 17,, 20-314 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13688,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14784,00
Oferta z najniższą ceną: 14784,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14784,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Sporządzanie i wydawanie obiadów dla dzieci w okresie wakacyjnym w ZSO 1, ul. Radzyńska 5, 20-850 Lublin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE LUCYNA GOŁĘBIOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE LUCYNA GOŁĘBIOWSKA
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Lucyna Gołębiowska,, ul. Radzyńska 5, 20-850 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5703,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6160,00
Oferta z najniższą ceną: 6160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust. 1 pkt 1) litera a) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Przedmiotowa usługa może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Zastosowanie art. 67 ust. 1 pkt 1) litera a) w przypadku postępowania na żywienie dzieci podopiecznych MOPR w Lublinie w okresie wakacyjnym uzasadnia fakt, iż usługę żywienia uczniów na terenie n/w szkół, w których funkcjonują stołówki w okresie wakacji 2015 roku świadczą firmy zewnętrzne i nie ma możliwości wyboru innego Wykonawcy, który mógłby prowadzić żywienie w szkole - zrealizować przedmiot zamówienia tj: 1. Gimnazjum nr 17, ul. Maszynowa 2, 20-218 Lublin - Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe RELAX sp. z o.o., ul. Przyjaźni 17, 20-314 Lublin 2. Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Radzyńska 5, 20-850 Lublin - Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Lucyna Gołębiowska, ul. Radzyńska 5, 20-850 Lublin Podmioty (firmy zewnętrzne) realizują zadania związane z żywieniem uczniów i są jedynym wykonawcą na terenie danej szkoły. Tak więc nie ma możliwości przeprowadzenia innego konkurencyjnego trybu celem wyłonienia wykonawcy. Spożywanie posiłków przez uczniów, którzy są objęci pomocą w zakresie dożywiania, może odbywać się tylko w miejscu do tego wyznaczonym i w określonym czasie. Ponadto posiłki wydawane uczniom, którzy są objęci pomocą powinny być takie same jak te, które są wydawane pozostałym uczniom w danej szkole. Wprowadzenie innej firmy spowodowałoby wyróżnienie uczniów, którym Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie pokrywa koszty żywienia, mogłoby więc prowadzić do podziału lub w konsekwencji do dyskryminacji tych dzieci. Art. 100 ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r poz. 163) mówi, iż w postępowaniu w sprawie świadczeń pomocy społecznej należy kierować się przede wszystkim dobrem osób korzystających z pomocy społecznej W szczególności nie należy podawać do wiadomości publicznej nazwisk osób korzystających z pomocy społecznej oraz rodzaju i zakresu przyznanego świadczenia. Dlatego uznaje się w pełni uzasadnione udzielenie zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 1) litera a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
- Wymiana bitumicznych urządzeń dylatacyjnych na drogowych obiektach inżynierskich położonych w ciągu dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddział w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.