eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraZakup wyposażenia kwaterunkowego budynku nr 20 w Czerwieńsku. Spr. nr 55/PN/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Zielona Góra: Zakup wyposażenia kwaterunkowego budynku nr 20 w Czerwieńsku. Spr. nr 55/PN/2009
Numer ogłoszenia: 177409 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra , ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, faks 068 3243307, 3246744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia kwaterunkowego budynku nr 20 w Czerwieńsku. Spr. nr 55/PN/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Meble powinny być wykonane z płyty wiórowej laminowanej dwustronnie. 2.Powierzchnie robocze mebli (blaty regałów, szafek, biurek, stolików i stołów) powinny odpowiadać właściwościom fizycznym, mechanicznym i chemicznym dla płyt o dużej odporności na ścieranie zgodnie z PN-F-06000-2. Należy dostarczyć oświadczenie potwierdzające wykorzystanie płyt produkowanych zgodnie z ww. normą. 3.Płyty i sklejki, z których będą wykonane meble, powinny spełniać wymagania określone dla klasy higieniczności E1. Należy dostarczyć atest higieniczny na każdy rodzaj płyty i sklejki, z których będą wykonane meble. 4.Stosowane w meblach materiały pochodzenia chemicznego (lakiery, kleje, okleiny, tworzywa sztuczne i inne) powinny posiadać atest higieniczny na dany rodzaj materiału. 5.Odporność użytkowa tkanin obiciowych powinna być zgodna z PN-91/82260. Należy przedstawić certyfikat badań odporności układu tapicerskiego na zapalenie - metoda badania: Test Papierosowy i Test Zapałkowy. Wymagany jest atest higieniczny na piankę poliuretanową. Przedstawiony powinien być protokół z badań lotnych i toksycznych produktów spalania materiałów. 6.Elementy konstrukcyjne - nośne szaf, szafek, regałów powinny być wykonane z płyty o gęstości 700kg/m3 i grubości 22 mm, pozostałe elementy z płyty o grubości 18 mm. 7.Powierzchnie elementów zewnętrznych powinny być gładkie, a krawędzie wykończone obrzeżem PCV o szerokości odpowiadającej grubości płyty, o kolorystyce zgodnej z zastosowaną płytą. Niedopuszczalne jest stosowanie oklein papierowych. 8.Powierzchnie elementów metalowych powinny być malowane zgodnie z normą PN-71/H-97053 metodą proszkową. 9.Metalowe podstawy krzeseł powinny być wykonane ze stalowych profili zamkniętych o przekroju czworokątnym o wymiarach 20 x 20 mm. 10.Stykające się z podłożem powierzchnie mebli powinny być zaopatrzone w stopki PCV lub ślizgacze. 11.Do drzwi i drzwiczek należy zamontować uchwyty meblowe metalowe chromowane o rozstawie 96 mm mocowane w dwóch punktach. 12.Uchwyty meblowe należy montować do wewnątrz, komplety kluczy do zamków i kołki montażowe mocować taśmą samoprzylepną wewnątrz szaf lub szafek. 13.Fronty drzwi i drzwiczek wykonać ze słojem wzdłużnym pionowym, a blaty i półki ze słojem poziomym poprzecznym (wzdłuż szerokości mebla). 14.Zamki i okucia meblowe powinny mieć powłokę antykorozyjną. 15.Meble powinny być dostarczone skręcone (nie w elementach paczkowanych). 16.Znakowanie sprzętu kwaterunkowego: Sprzęt kwaterunkowy znakować zgodnie z Przepisami o gospodarce sprzętem kwaterunkowym i gospodarce komunalnej w wojsku syg. Kwat.-Bud. 65/77 oraz Normami i katalogiem sprzętu kwaterunkowego syg. Kwat.- Bud. 116/97 wg następujących zasad: - umieścić na sprzęcie trwały znak określający numer katalogowy i rok produkcji, - wysokość liter: 15mm, - numer katalogowy przedmiotu i rok produkcji należy oznakować w zależności od rodzaju sprzętu i użytego materiału, wypalić, malować farbą olejną lub drukarską bądź oznakować cechownikiem kauczukowym w taki sposób, aby oznakowany przedmiot nie został uszkodzony lub zeszpecony, - w razie zastosowania znakowników do wybijania liter i cyfr na przedmiotach metalowych - dopuszczalne są odstępstwa od kształtu i wielkości liter stosownie do możliwości technicznych wykonania elementów znakownika..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 upzp. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków będzie się odbywać wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; - oświadczenie wykonawcy - kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone przez Wykonawcę o jego aktualności na dzień składania ofert; - kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie pisemne wykonawcy potwierdzające wykorzystanie płyt produkowanych zgodnie z normą PN-F-06000-2; - certyfikat badań odporności układu tapicerskiego na zapalenie - metoda badania: Test Papierosowy i Test Zapałkowy; - atest higieniczny na piankę poliuretanową. Przedstawiony powinien być protokół z badań lotnych i toksycznych produktów spalania materiałów; - atest higieniczny na każdy rodzaj płyty i sklejki, z których będą wykonywane meble oraz na materiały stosowane w meblach pochodzenia chemicznego (lakiery, kleje, okleiny, tworzywa sztuczne i inne)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra 65 - 043 Zielona Góra, ul. B. Chrobrego 7 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - kancelaria. Otwarcie ofert nastąpi 22.10.2009 r. o godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.