To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-06
Gdańsk: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych i środków czyszczących do sprzętu komputerowego oraz nośników do przechowywania danych dla Oddziałów ZUS w: Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku
Numer ogłoszenia: 177462 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129000 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych i środków czyszczących do sprzętu komputerowego oraz nośników do przechowywania danych dla Oddziałów ZUS w: Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych tonerów, taśm, cartridge, bębnów światłoczułych do drukarek, płyt do zapisu danych, taśm magnetycznych oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego dla Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
- Firma Handlowa KOMAX 9 Krzysztof Siembida, ul. Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168033,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 157258,99
Oferta z najniższą ceną: 157258,99 / Oferta z najwyższą ceną: 254725,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz utrzymanie strony internetowej wraz z zapewnieniem gwarancji i opieki powdrożeniowej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku -II
- Dostawa zestawu profilometru 3D dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- wykonanie robót rozbiórkowych 11 budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości wraz z uporządkowaniem terenu
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji
- "Wykonanie monitoringu stanowisk miejsc rozrodu i regularnego przebywania ptaków chronionych objętych ochroną strefową na terenie województwa pomorskiego w sezonie lęgowym 2025 roku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz odbiór zużytych materiałów
- Dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nr 35/TP/2025
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.