eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczeBudowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Kluczach przy ul. Zawierciańskiej 30.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Klucze: Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Kluczach przy ul. Zawierciańskiej 30.
Numer ogłoszenia: 177487 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 032 6428508, fax 032 6428052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Kluczach przy ul. Zawierciańskiej 30..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Kluczach przy ul. Zawierciańskiej 30. a) roboty ziemne b) wykonanie podbudowy mineralnej z kruszywa granitowego c) wykonanie odwodnienia d) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej e) wykonanie ogrodzenia (piłkochwyty siatkowe wysokości 4 m) f) montaż wyposażenia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 36.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu Kod CPV wg słownika 2008: 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275, z 2007). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. o. Klucze Nr 48 1240 4748 1111 0000 4868 2084 z dopiskiem wadium. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo-bankowych odpowiada Wykonawca. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w Urzędzie Gminy Klucze - Referat Księgowości Finansowo - Budżetowej za potwierdzeniem odbioru. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem: - gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Oferenta określone w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, - okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w niniejszej specyfikacji. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10 . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1 .Posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, tzn. rozpoczęli i zakończyli w okresie od 31 lipca 2005 roku do 31 lipca 2008 roku co najmniej jedną umowę na budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej, realizowanej na potrzeby jednego zamawiającego, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych). 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dostarczone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 6 specyfikacji wg formuły (spełnia, nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniona czytelnie, podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania oferenta 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy, 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej: dokumenty te wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo również zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawioną nie wcześniej niż 6 m - cy przed terminem składania ofert. 6) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawioną nie wcześniej niż 6 m - cy przed terminem składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Wykaz osób i podmiotów proponowanych do realizacji zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wg zał. Nr 5.do SIWZ Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych dla kierownika budowy odpowiedniej specjalności, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem. Do uprawnień budowlanych należy dołączyć potwierdzenie członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa (zgodnie z Ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, Dz. U. 5 / 2001poz. 42 z późn. zmianami). 9) Wykazu wykonanych w okresie od 31 lipca 2005 roku do 31 lipca 2008 roku umów (co najmniej jedna) na budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej, realizowanej na potrzeby jednego zamawiającego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg zał. Nr 6 do SIWZ. 10) Referencje potwierdzające, że wymienione powyżej roboty zostały wykonane z należytą starannością. 11) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości co najmniej 50 % wartości umowy brutto. 12) Potwierdzenie wpłaty wadium. 13) Udzielenie gwarancji na wykonane roboty nie krótszej niż 36 miesięcy, a na zamontowane materiały, urządzenia, wyposażenie i armaturę, nie krócej niż okres gwarancji udzielony przez producenta, wytwórcę urządzenia, armatury.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina-klucze.pl/ - link BIP - Przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klucze, ul. Partyzantów 1, 32 - 310 Klucze - pok. nr 305, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Klucze, ul. Partyzantów 1, 32 - 310 Klucze, pok. nr 117 (sekretariat), od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.