Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-02
Warszawa: Dostawa regałów magazynowych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-200/2015
Numer ogłoszenia: 177535 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363 , strona internetowa www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa regałów magazynowych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-200/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 193 szt. regałów magazynowych, na warunkach określonych we wzorze umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.11.00 - Regały .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zważywszy, że Szpital Pediatryczny WUM został oddany do eksploatacji w czerwcu br. i obecnie jest na etapie organizacji pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przeniesionych do nowego obiektu a także nowych oddziałów szpitalnych, Zamawiający w warunkach prowadzonego postępowania, w treści ogłoszenia o zamówieniu oraz w SIWZ, któremu nadał numer sprawy AEZS-069/2015, przewidział możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na rozszerzeniu dostaw objętych zamówieniem podstawowym, a potrzeby takie zostały ujawnione, Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia Wykonawcy KJMK Meble Sp. z o.o., ul. Ks. bp. Bednorza 2a/6, 40-384 Katowice, w zakresie zwiększenia liczby sztuk regałów magazynowych o 193 sztuki, których łączna wartość nie przekracza 20% zamówienia podstawowego. Mając na uwadze fakt, że przeprowadzane przez Sanepid kontrole dopuszczające poszczególne obszary szpitala do prowadzenia działalności medycznej wskazują na konieczność stałego nadzoru zachowania zasad sanitarno-epidemiologicznych w oddziałach szpitala, co ma polegać m.in. na zminimalizowaniu ilości materiałów i sprzętu przechowywanych na terenie oddziałów, istnieje konieczność zorganizowania, w konsekwencji zwiększenia, zaplecza magazynowego dla oddziałów szpitalnych do przechowywania podręcznych materiałów i sprzętu w miejscach do tego przeznaczonych. W tym celu niezbędne jest dokonanie zamówienia uzupełniającego polegającego na zakupie regałów magazynowych identycznych jak wcześniej zakupione. Kompatybilność powyższego asortymentu umożliwi bezpieczne, swobodne łączenie regałów w szeregi, ponadto zapewni to uniwersalność i racjonalność w gospodarowaniu mieniem - posiadane przez Zamawiającego regały magazynowe umożliwiają dowolne rozstawienie półek co pozwala na zracjonalizowanie wykorzystania przestrzeni pomieszczeń magazynowych. Fakt posiadania takiego samego asortymentu pozwoli na dowolne konfigurowanie ustawień i zmiany w tym zakresie, dostosowane do bieżących potrzeb.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
KJMK Meble Sp. z o.o., ul. Ks. bp. Bednorza 2a/6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części.
- Zakup doposażenie do pracowni zawodowych, językowych i pracowni egzaminacyjnej Zespołu Szkół w Głuchowie, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja"
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli i krzeseł dla komórek szpitala - z podziałem na zadania.
- Zakup oraz dostawa wyposażenia meblowego do Starostwa Powiatowego w Łęcznej
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.