eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoRealizacja szkolenia finansowanego z Funduszu Pracy w zakresieOperator koparko - ładowarki dla 20 osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-03

Radomsko: Realizacja szkolenia finansowanego z Funduszu Pracy w zakresie: Operator koparko - ładowarki dla 20 osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 177548 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku , ul. Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 683 73 56, faks 044 683 73 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupradomsko.i-bip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkolenia finansowanego z Funduszu Pracy w zakresie: Operator koparko - ładowarki dla 20 osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ul. Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko, tel/fax. 683-73-55 do 58, e-mail: lora@up.gov.pl ogłasza przetarg nieograniczony o udzielenie zamówienia o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na realizację szkolenia finansowanego z Funduszu Pracy w zakresie: Operator koparko - ładowarki dla 20 osób bezrobotnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą brać wyłącznie firmy szkolące: 1. Posiadające uprawnienia do wykonania będącej przedmiotem niniejszego zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (właściwe zezwolenia na prowadzenie szkoleń i kursów - zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych), 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - odpowiednie warunki lokalowe i kadrowe, - odpowiedni sprzęt niezbędny do realizacji kursu, - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - gwarantujące ubezpieczenie słuchaczy NW 3. Nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 . 4. Wykonają usługę szkoleniową w dostosowanych ilościowo i jakościowo pomieszczeniach, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.). 5. Przeprowadzą zajęcia dydaktyczne w pracowniach wyposażonych w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne. 6. Zapewnią nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy, który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia. 7. Zapewnia sprawdzenie efektów szkolenia poprzez przeprowadzenie egzaminu końcowego. 8. Zaangażują się w pozyskiwanie miejsc pracy dla uczestników szkolenia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez Wykonawcę warunków, zawartych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów ofertowych i dokonana zostanie na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione ww. warunki, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wystarczającym powodem odrzucenia oferty może być brak któregokolwiek z wymaganych w SIWZ elementów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w przetargu winni złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg Załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późn. zm., Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku: Podmiotów działających wspólnie - umowa, regulująca ich współpracę, zawierającą oznaczenie: - stron umowy ze wskazaniem lidera, - celu gospodarczego, dla którego została zawarta, - czasu trwania umowy, - sposobu prowadzenia spraw, - zasad reprezentacji, - zakresu działania poszczególnych stron, - sposobu ustania współpracy podmiotów, - solidarnej odpowiedzialności stron umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. W przypadku gdy osoby podpisujące ofertę i jej załączniki nie figurują w dokumentach wymienionych powyżej Wykonawca do oferty załączyć musi pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa, treść dokumentu powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych dokonanego przez Wojewódzki Urząd Pracy , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy). 5) wykazu osób, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg załącznika nr 2 do specyfikacji 6) wykazu wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wg załącznika nr 3 do specyfikacji potwierdzonych referencjami (z wyłączeniem referencji udzielonych przez Zamawiającego). 7) wykazu sprzętu, wyposażenia technicznego i materiałów dydaktycznych niezbędnych do wykonania zamówienia jakim dysponuje Wykonawca oraz wskazanie lokalu i miejsca, w którym będą odbywać się zajęcia na kursie wg załącznika nr 1 do specyfikacji 8) oświadczenia ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 5 do specyfikacji. 9) pisemnej informacji na temat działań mających na celu pozyskanie miejsc pracy dla uczestników szkolenia 10) ) w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 8 ppkt. 7 (zapewnienie sprawdzenia efektów szkolenia poprzez przeprowadzenie egzaminu końcowego) Wykonawca załączy stosowną informację w programie szkolenia (załączniku nr 6 do SIWZ) 11) oświadczenie o legalnym oprogramowaniu wykorzystywanym w trakcie realizacji szkolenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń grupowych o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia potwierdzone referencjami - 20
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradomsko.i-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ul. Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko pokój nr 9 tel. 044 683 73 56 wew. 66.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ul. Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko Sekretariat - pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.