eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychydostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-20

POZYCJA 17755

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tychy: dostawa materiałów opatrunkowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 1 im. prof. J. Gasińskiego, do kontaktów: mgr Joanna Nieszporek - Jojko, ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 325 41 25, fax 032 325 41 26, e-mail: zp@szpitaltychy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitaltychy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 1 w Tychach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: znak CE, deklarację zgodności lub Zgłoszenie/Wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 9 pakietów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 11 620,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 2. wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) tj. wykonał co najmniej 5 dostaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; 3. wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informację zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 4 do SIWZ i b)oryginał lub kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)oryginał lub kserokopia aktualnych zaświadczeń naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; wykaz powinien zawierać dane zawarte w zał. nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Jakość 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltychy.pl. Opłata: 36,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.04.2007, godzina 12:00, WSS Nr 1 Tychy - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: data wysłania ogłoszenia: 16/03/2007 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1. 1) Krótki opis: ( siatki opatrunkowe, gaza, kompresyopaski, podkłady podgipsowe, serwety oper. setony). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.11.14, 33.14.11.13. 3) Wielkość lub zakres: 37 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2. 1) Krótki opis: taśma chirurgiczna, folia bakteriobójcza, przylepce do wenflonów, plastry,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.11.11, 33.14.11.12. 3) Wielkość lub zakres: 22 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3. 1) Krótki opis: opaski gipsowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4. 1) Krótki opis: gaza, lignina, wata. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.11.14, 33.14.11.15. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5. 1) Krótki opis: kompresy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.11.19. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6. 1) Krótki opis: lignina, molinea, opaski peha-crep. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 4 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7. 1) Krótki opis: chirurgiczna folia oper. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 4 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8. 1) Krótki opis: opatrunki hydrokolidowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 10 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9. 1) Krótki opis: serwety oparacyjne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.