Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-05-27
Bystra: Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Bystrej - stan surowy II etap
Numer og³oszenia: 177580 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystra-Sidzina w Bystrej , Bystra 373, 34-235 Bystra, woj. ma³opolskie.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bystra-sidzina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Bystrej - stan surowy II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych pn. Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Bystrej - stan surowy II etap. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie stanu surowego dla rozbudowy Szko³y Podstawowej, polegaj±cej na dobudowie do istniej±cego obiektu budynku dydaktycznego wraz z ³±cznikiem. Zaprojektowano dobudowê oddylatowanego ³±cznika oraz segmentu jednokondygnacyjnego z poddaszem u¿ytkowym. Projektowany obiekt nie jest podpiwniczony. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje miêdzy innymi : - wykonanie wykopów fundamentowych pod ³±cznik - wykonanie ³aw i ¶cian fundamentowych ³±cznika - wykonanie konstrukcji ¿elbetowych i murowych parteru - wykonanie stropu gêsto¿ebrowego Teriva III nad parterem wraz ze schodami - wykonanie konstrukcji ¿elbetowej i murowej piêtra - wykonanie konstrukcji drewnianej dachu - wykonanie pokrycia dachu z monta¿em okien po³aciowych - wykonanie kominów ponad dachem z ceg³y klinkierowej Wielko¶æ , zakres i szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±: a) Dokumentacja projektowa -za³±cznik nr 11 do SIWZ b) STWiOR -za³±cznik nr 12 do SIWZ c) Przedmiar robót- za³±cznik nr 9do SIWZ,.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna ¿e warunek jest spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu tego warunku zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
- co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na wykonaniu (budowie,rozbudowie,nadbudowie, przebudowie) budynku u¿yteczno¶ci publicznej co najmniej w stanie surowym o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto (trzysta tysiêcy z³otych )jedno zamówienie , wykonane w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem po¶wiadczenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone, w/g za³±cznika Nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna ¿e warunek jest spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu tego warunku zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
dla uznania, ¿e wykonawca spe³nia ten warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da, by wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje co najmniej nastêpuj±c± osob±: Kierownik Budowy - posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z pó¼n. zm.). Ocena spe³niania warunku nast±pi na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê za³±cznika nr 4 do SIWZ oraz z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nieniu warunku zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ, a tak¿e z³o¿onego o¶wiadczenia o posiadaniu uprawnieñ przez osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 SIWZ. Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394), wówczas wykonawca na w³asny koszt zapewni t³umacza jêzyka polskiego, który zapewni sta³e i bieg³e t³umaczenie w kontaktach pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, a tak¿e zapewni t³umaczenie na bie¿±co wszystkich dokumentów zwi±zanych z realizacj± przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcê, jaki dostarczonych przez Zamawiaj±cego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony ten warunek w sytuacji gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e: -ma op³acon± polisê lub przed³o¿y inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia m wraz z dowodem op³aty.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy,uproszczony kosztorys ofertowy,pe³nomocnictwo, pisemne zobowi±zanie innych podmiotów,parafowany projekt umowy,wykaz zamówieñ zleconych podwykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
22.2. Jakakolwiek zmiana niniejszej umowy i jej za³±czników mo¿e nast±piæ za zgod± obydwu stron, wyra¿ona na pi¶mie w formie aneksu, z zachowaniem zasad i trybu przewidzianego przez ustawê z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z pó¼n. zm.) oraz pkt 22 SIWZ. 12.3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty dotycz±cych terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotowego zamówienia na ni¿ej okre¶lonych zasadach: 1) Termin realizacji zamówienia mo¿e byæ zmieniony w przypadku, gdy opó¼nienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane bêdzie okoliczno¶ci±, która wyst±pi³a z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy po zawarciu umowy: a) gdy zajdzie konieczno¶æ wykonania i zakoñczenia robót objêtych umow± podstawow±, a ich wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji (je¿eli zajdzie taka konieczno¶æ) wymagaæ bêdzie wiêcej ni¿ 1 miesi±c , b) wyst±pienie okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ opracowania oraz uzyskania dodatkowych materia³ów niezbêdnych do prawid³owego zakoñczenia zadania (jak na przyk³ad decyzja pozwolenia na budowê/ zg³oszenia w zakresie koniecznych zmian). c) wstrzymania robót na okres d³u¿szy ni¿ 3 tygodnie spowodowany wykryciem na przyk³ad niewybuchów, niewypa³ów, szcz±tków ludzkich, wykopalisk archeologicznych, pozosta³o¶ci budowli podziemnych, d) wyst±pienia niezgodno¶ci map geodezyjnych ze stanem faktycznym, które spowoduj± przerwê w pracach na okres d³u¿szy ni¿ 1 miesi±c, e) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, f) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, gdy ze wzglêdów spo³ecznych, gospodarczych w trakcie realizacji inwestycji wyst±pi± okoliczno¶ci powoduj±ce, ¿e niecelowym jest wykonanie pe³nego zakresu robót zgodnie z dokumentacja projektow±, np. zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, 2) Dopuszcza siê za zgod± projektanta zmianê sposobu wykonania poszczególnych robót przy zachowaniu parametrów oraz mo¿liwo¶æ zmiany kwoty wynagrodzenia w przypadku zastosowania materia³ów zamiennych, innych technologii lub rozwi±zañ, gdy zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego, nie spowoduje wzrostu kosztów inwestycji lub wp³ynie na przyspieszenie terminu zakoñczenia robót budowlanych. 3) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany osób Kierownika budowy i kierowników robót na wniosek Wykonawcy i tylko sytuacji nieprzewidzianej (np. rozwi±zanie stosunku pracy) oraz zdarzenia losowego jak np. choroba, ¶mieræ itp. i Je¿eli zajedzie konieczno¶æ wprowadzenia takiej zmiany, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów kandydata na stanowisko kierownika budowy lub kierowników bran¿owych z których jednoznacznie musi wynikaæ, ¿e osoba ta spe³nia warunki udzia³u jakie by³y okre¶lone dla tego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Poza przypadkami okre¶lonymi wy¿ej, istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± mog³y nast±piæ w razie zaistnienia, po zawarciu umowy: a) przypadku si³y wy¿szej, lub b) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w tym równie¿ zmiany stawki podatku VAT. 22.4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu realizacji przedmiotu umowy: 1) Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych, innych materia³ów i urz±dzeñ ni¿ przewidziane w dokumentacji pod warunkiem, ¿e: a) zmienne materia³y i urz±dzenia bêd± mia³y lepsze parametry techniczne, bez pogorszenia warunków eksploatacyjnych, b) zmiany te spowoduj± obni¿enie kosztów na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy bez pogorszenia parametrów technicznych materia³ów i urz±dzeñ, c) wynikaæ bêd± z konieczno¶æ usuniêcia b³êdów w dokumentacji lub realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych ni¿ przewidziane w dokumentacji ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, d) przyjête w dokumentacji materia³y lub urz±dzenia s± niedostêpne na rynku, zosta³y wycofane z produkcji e) zamieniony materia³ (urz±dzenia) musi byæ jednorodne dla ca³ego zamówienia 2) Wprowadzenie powy¿szych zmian wymaga pisemnej zgody inspektora nadzoru, projektanta i akceptacji Zamawiaj±cego. 22.5. Pozosta³e zmiany. 1) mo¿liwo¶æ rozwi±zania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku wszczêcia postêpowania upad³o¶ciowego lub otwarcia likwidacji Wykonawcy, 2) rezygnacja przez zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niezrealizowania pe³nego zakresu robót, w sytuacji której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy a nie powsta³ej z winy Zamawiaj±cego ani Wykonawcy, maksymalnie do wysoko¶ci 20% warto¶ci umowy bez ¿adnych negatywnych skutków prawnych i finansowych. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone i termin realizacji skrócony, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami, Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 22.6. Zmiany umowy w rozumieniu art. 144 PZP nie stanowi±: 1) Zmiany danych zwi±zanych z obs³ug± organizacyjno - administracyjn± np. zmiana kont bankowych, procedur zwi±zanych z uregulowaniem p³atno¶ci wobec podwykonawców, 2) Zmiany osób wskazanych w umowie do kontaktów miêdzy Stronami, 3) Udzielenie zamówieñ dodatkowych okre¶lonych w przepisach PZP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bystra-sidzina.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Bystra-Sidzina,Bystra 373, 34-235 Bystra 373, pok.nr 12.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy Bystra-Sidzina, Bystra 373,34-235 Bystra, pokój nr 12.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BYSTRA
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie przegl±dów technicznych sprzêtu medycznego oraz innych urz±dzeñ dla potrzeb CPiT w Bystrej
- ¦wiadczenie us³ugi utrzymania, konserwacji i pielêgnacji zieleni oraz wykonywanie nasadzeñ, drzew i krzewów na terenach zewnêtrznych CPiT w Bystrej
wiêcej: przetargi BYSTRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa ¿³obka przy ul. Kobia³ka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wroc³awiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i monta¿ przydomowych oczyszczalni ¶cieków
- "Remont pomieszczeñ szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zak³adu Karnego w Garbalinie"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Wymiana dachu budynku nr 10 b-c (internat) w Specjalnym O¶rodku Szkolno-Wychowawczym w Zgorzelcu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.