Ogłoszenie z dnia 2011-06-29
Tarnów: USŁUGI HOTELARSKIE I RESTAURACYJNE WRAZ Z UDOSTĘPNIENIEM SAL KONFERENCYJNYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA ORGANIZOWANEGO PRZEZ SĄD OKREGOWY W TARNOWIE
Numer ogłoszenia: 177582 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Tarnowie, ul. J. Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 688 74 05, faks 014 688 74 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI HOTELARSKIE I RESTAURACYJNE WRAZ Z UDOSTĘPNIENIEM SAL KONFERENCYJNYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA ORGANIZOWANEGO PRZEZ SĄD OKREGOWY W TARNOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych wraz z udostępnieniem sal konferencyjnych dla uczestników szkolenia organizowanego przez Sąd Okręgowy w Tarnowie w terminie 05.10.2011-07.10.2011 roku dla grupy 80-osobowej oraz 13.10.2011-14.10.2011 roku dla grupy 80-osobowej. 2. CPV 5500000-0 - usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego CPV 5510000-0 - usługi hotelarskie CPV 5511000-0 - hotelarskie usługi noclegowe CPV 5530000-0 - usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych dla grupy 80-osobowej w terminie od dnia 05.10.2011 do dnia 07.10.2011 roku oraz świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych dla grupy 80-osobowej w terminie do dnia 13.10.2011-14.10.2011, zgodnie z przepisami ustawy o usługach turystycznych - t.j. Dz.U.04.223.2268 ze zm. wraz z udostępnieniem sal konferencyjnych w powyższych terminach, b) hotel winien być minimum 3*, zgodnie z przepisami ustawy o usługach turystycznych - t.j. Dz.U.04.223.2268 ze zm. oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich, w których są świadczone usługi hotelarskie (t.j. Dz.U.06.22.169), c) usługa hotelowa: pokoje 1- i 2-osobowe, pokoje 2-osobowe z pojedynczymi łóżkami, d) usługa hotelowa i restauracyjna winna być świadczona na terenie tego samego obiektu, e) hotel musi być wyposażony w jedną salę konferencyjną mieszczącą łącznie grupę 80 osobową w podanych terminach, drugą salę konferencyjną mieszczącą również ok. 50-80 osób i trzecią salę konferencyjną, gdzie może odbyć się posiedzenie dla ok. 10 osób. f) sale konferencyjne winny być wyposażone w następujące media: rzutnik multimedialny, ekran, laptop, tablica (flipchart) + blok papierowy + pisaki + gąbka, stoły do pracy, krzesła, wieszaki oraz powinny mieć zapewnienią obsługę techniczną a także powinny mieć dostęp do węzła sanitarnego i sali restauracyjnej. Sale konferencyjne zostaną udostępnione w ww. terminach całodniowo. W sali konferencyjnej dla grupy 10-osobowej nie jest wymagane zaplecze techniczne. g) sala restauracyjna winna być wyodrębniona dla zaproszonych przez Zamawiającego gości, niedopuszczalne jest podawanie posiłków w ramach pomieszczeń, w których odbywają się posadzenia, h) sala restauracyjna musi gwarantować organizację posiłków w ww. terminach, dla grup 80-osobowych, i) usługa restauracyjna obejmuje łącznie 160 osób, w podziale na dwie grupy - 80 osobowe i polegać będzie na podaniu w wydzielonej sali: śniadania, baru kawowego oraz obiadu i kolacji. j) usługa gastronomiczna: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego serwis kawowy: kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka obiad dwudaniowy + deser + napój kolacja w postaci stołu szwedzkiego + ciepłe danie uroczyste kolacje dla uczestników szkoleń z obsługą muzyczną odbędą się w dniu 06.10.2011 roku oraz w dniu 13.10.2011 roku, k) bezpłatny parking dla gości Zamawiającego, 4. Nadto Wykonawca jest zobowiązany do: a) świadczenia usług restauracyjnych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości dla produktów spożywczych, b) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych - ustawa z dnia 25. sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.06.171.1225 ze zm., c) niezmieniania cen przez cały okres obowiązywania umowy,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hotel Motyl Sp. z o.o., ul. Leśna 1, Krynica-Zdrój, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69950,00
Oferta z najniższą ceną: 69950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108362,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Świadczenie na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów
- Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz nieodpłatny odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich na potrzeby Domu Pogodnej Jesieni w Tuchowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Zakonnego w Tarnowie.
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie posiłków i wydawanie ich w lokalu Wykonawcy osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących nr 8 w Warszawie
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- Zapewnienie miejsc noclegowych dla osób wykwaterowanych z zasobów mieszkaniowych Gminy Bytom i eksmitowanych
- Świadczenie usług rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych w hotelach lub innych miejscach noclegowych na potrzeby Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.