Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-02
Warszawa: Zamówienie uzupełniające na dostawę krzeseł dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-201/2015
Numer ogłoszenia: 177585 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363 , strona internetowa www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na dostawę krzeseł dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-201/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) krzeseł obrotowych pracowniczych - 90 sztuk, b) krzeseł obrotowych pracowniczych - 50 sztuk, c) krzeseł konferencyjnych tapicerowanych - 30 sztuk, d) krzeseł konferencyjnych, siedzisko plastikowe stelaż w kolorze czarnym - 160 sztuk, e) krzeseł konferencyjnych, siedzisko plastikowe stelaż w kolorze metalik - 450 sztuk, na warunkach określonych we wzorze umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zważywszy, że Szpital Pediatryczny WUM został oddany do eksploatacji w czerwcu br. i obecnie jest na etapie organizacji pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przeniesionych do nowego obiektu a także nowych oddziałów szpitalnych, Zamawiający w warunkach prowadzonego postępowania, w treści ogłoszenia o zamówieniu oraz w SIWZ, któremu nadał numer sprawy AEZS-002/2015, przewidział możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na rozszerzeniu dostaw objętych zamówieniem podstawowym, a potrzeby takie zostały ujawnione, Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia Wykonawcy Pokker Office Tadeusz Kubic Spółka Jawna, z siedzibą we Wrocławiu (50-370) przy ulicy Wybrzeże Wyspiańskiego 14/15, w zakresie zwiększenia liczby sztuk krzeseł obrotowych i konferencyjnych, których łączna wartość nie przekracza 20% zamówienia podstawowego. W związku z faktem, że zmianie uległ program studiów na uczelni, co w konsekwencji spowodowało zwiększenie grup studenckich istnieje potrzeba zrealizowania zamówienia uzupełniającego polegającego na zakupie krzeseł konferencyjnych. W budynku Szpitala Pediatrycznego znajduje się kilkadziesiąt sal seminaryjnych, które zostały wyposażone w krzesła w ilości umożliwiającej odbycie zajęć z grupami studenckimi liczącymi około 25 osób. Dokupienie krzeseł umożliwi ich dostawianie do sal seminaryjnych i zabezpieczenie miejsc siedzących wszystkim studentom. Kompatybilność asortymentu ma ogromne znaczenie ze względu na możliwość przenoszenia krzeseł pomiędzy salami i elastycznego dostosowania ich ilości do bieżących potrzeb. W związku z koniecznością zrealizowania zamówienia uzupełniającego na meble, którego potrzeba wynika ze zwiększania ilości personelu w poszczególnych komórkach organizacyjnych szpitala istnieje również konieczność zakupienia dodatkowej ilości krzeseł obrotowych do biurek. Potrzeba kompatybilności asortymentu wynika z faktu, że poszczególne meble pochodzące z nowego zamówienia będą stanowiły wyposażenie już zagospodarowanych pomieszczeń.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Pokker Office Tadeusz Kubic Spółka Jawna, Wybrzeże Wyspiańskiego 14/15, 50-370 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ergonomicznych foteli obrotowych na potrzeby Urzędu Miasta Kielce
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Zakup i dostawa mebli do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętach
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE"
- "Zakup wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz hotelowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach"
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.