Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-22
Braniewo: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
pn. Organizacja Międzynarodowych Warmińskich Spotkań Twórczych
oraz Pleneru artystycznego Siedem Tłustych Dni na Rzecz Wsi
Numer ogłoszenia: 177586 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Pl. Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6440204, faks 055 6440205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-braniewo.pl, braniewo-sp.bip-wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Organizacja Międzynarodowych Warmińskich Spotkań Twórczych oraz Pleneru artystycznego Siedem Tłustych Dni na Rzecz Wsi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie następujących imprez z cyklu Zdrowotne aspekty rekreacji poprzez propagowanie aktywnych form wypoczynku na terenie Warmii: Zadanie nr 1: V Międzynarodowe Warmińskie Spotkania Twórcze Braniewo - Frombork 9 -21 sierpień 2010 r. Zadanie nr 2: Plener artystyczny Siedem Tłustych Dni na Rzecz Wsi - Stare Siedlisko (Gm. Wilczęta), 22 -29 sierpień 2010 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3. Złożenie oferty cenowej brutto wg Zał. nr 1 - Formularza ofertowego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: braniewo-sp.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Braniewie, 14-500 Braniewo, Pl. Piłsudskiego 2, pok. nr 411.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Braniewie, 14-500 Braniewo, Pl. Piłsudskiego 2, pok. nr 213 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013 Projekt pod nazwą Dom Warmiński - Zdrowotne aspekty rekreacji poprzez propagowanie aktywnych form wypoczynku na terenie Warmii (nr Projektu WND-RPWM.02.02-28-023/09, nr Umowy UDA-RPWM.02.02.28-023/09-00) sfinansowany w wysokości 85% za środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 i 15% ze środków wnioskodawcy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Dostawa mat. opatrunkowych, pieluchomajtek, mat. szewnych, opatrunków, materiałów j. u. (uzupełnienie) oraz leków( ponowienie): płyny infuzyjne, preparaty do odkażania skóry w podziale na zadania
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU BRANIEWSKIEGO
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA SPOTKANIA MIKOŁAJKOWEGO DLA RODZIN ADOPCYJNYCH ORAZ ZAWODOWYCH RODZIN ZASTĘPCZYCH
- Kompleksowa organizacja międzynarodowej konferencji w projekcie pt. "Rozwój polsko-ukraińskiej współpracy w zakresie diagnostyki i leczenia nowotworów"
- Kompleksowa organizacja dwóch edycji Warsztatów Metrologicznych.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie imprezy rekreacyjno-świątecznej z pn. "Świąteczne spotkanie na Woli" na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 55/ZP/24
- DZP.261.52.2024 Usługa kompleksowej organizacji konferencji zamykającej Program Edukacja w dniu 5 grudnia 2024 roku.
- Organizacja konferencji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.