Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-06
Kalisz: Adaptacja segmentu 8 D budynku głównego dla potrzeb Oddziału Chorób Dziecięcych w związku z przeniesieniem oddziału z ul. Toruńskiej 7 do obiektu przy ul. Poznańskiej 79 oraz modernizacji segmentu 8 B budynku głównego dla potrzeb Oddziału Urologii w związku z dostosowaniem pomieszczeń do obowiązujących wymogówi modernizacji sali wybudzeń Bloku Operacyjnego przy ul. Poznańskiej 79
Numer ogłoszenia: 177599 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja segmentu 8 D budynku głównego dla potrzeb Oddziału Chorób Dziecięcych w związku z przeniesieniem oddziału z ul. Toruńskiej 7 do obiektu przy ul. Poznańskiej 79 oraz modernizacji segmentu 8 B budynku głównego dla potrzeb Oddziału Urologii w związku z dostosowaniem pomieszczeń do obowiązujących wymogówi modernizacji sali wybudzeń Bloku Operacyjnego przy ul. Poznańskiej 79.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z trzech niepodzielnych zadań: Zadanie Nr 1: Adaptacja segmentu 8 D budynku głównego dla potrzeb Oddziału Chorób Dziecięcych w związku z przeniesieniem oddziału z ul. Toruńskiej 7 do obiektu przy ul. Poznańskiej 79; Zadanie Nr 2: Modernizacja segmentu 8 B budynku głównego dla potrzeb Oddziału Urologii w związku z dostosowaniem pomieszczeń do obowiązujących wymogów; Zadanie Nr 3: Modernizacja sali wybudzeń Bloku Operacyjnego przy ul. Poznańskiej 79.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości określonej poniżej dla poszczególnych zadań: Zadanie nr 1: 9 500,00 PLN Zadanie nr 2: 8 500,00 PLN Zadanie nr 3: 2 000,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie należy dostarczyć wykaz wykonanych robót budowlanych, polegających na przebudowie lub remoncie obiektów ( co najmniej jedna robota budowlana ) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na kwotę nie niższą niż odpowiednio: Zadanie nr 1 - 400 000 PLN (brutto) każda, Zadanie nr 2 - 400 000 PLN (brutto) każda, Zadanie nr 3 - 90 000 PLN (brutto) każda. Wykaz winien być sporządzony w układzie tabelarycznym. W pojedynczym wierszu tabeli należy wyszczególnić informacje na temat robót budowlanych zrealizowanych w jednym obiekcie. W kolumnach tabeli należy wyszczególnić następujące informacje: - miejsce wykonania (obiekt), - nazwa i adres podmiotu na zlecenie którego wykonywane były roboty, - rodzaj wykonywanych robót, - data rozpoczęcia i zakończenia (data odbioru robót), - wartość robót wyrażoną jako kwota brutto w złotych polskich. Wykonawca do wykazu musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dokumentami takimi mogą być: referencje lub rekomendacje odbiorców robót lub protokoły odbiorów potwierdzające wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorysy ofertowe.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych (kondygnacja III - pokój nr 16).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Adaptacja segmentu 8 D budynku głównego dla potrzeb Oddziału Chorób Dziecięcych w związku z przeniesieniem oddziału z ul. Toruńskiej 7 do obiektu przy ul. Poznańskiej 79..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres prac objęty niniejszym zamówieniem: - roboty rozbiórkowe, - kładzenie płytek, - kładzenie wykładzin elastycznych, - roboty w zakresie stolarki budowlanej, - roboty malarskie, - roboty instalacyjne elektryczne, - instalacja systemu telewizji dozorowej, - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. Szczegółowy zakres robót został zawarty w następujących załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieni, stanowiących integralną jej część: - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 1 do SIWZ, - Przedmiarze Robót - Załącznik nr 2 do SIWZ, - Opis techniczny i rysunki. - Załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja segmentu 8 B budynku głównego dla potrzeb Oddziału Urologii w związku z dostosowaniem pomieszczeń do obowiązujących wymogów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres prac objęty niniejszym zamówieniem: - roboty rozbiórkowe, - kładzenie płytek, - kładzenie wykładzin elastycznych, - roboty w zakresie stolarki budowlanej, - roboty malarskie, - roboty instalacyjne elektryczne, - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. Szczegółowy zakres robót został zawarty w następujących załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieni, stanowiących integralną jej część: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 4 do SIWZ, - Przedmiarze Robót - Załącznik nr 5 do SIWZ, - Opis techniczny i rysunki. - Załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja sali wybudzeń Bloku Operacyjnego przy ul. Poznańskiej 79.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotowej modernizacji obejmuje między innymi: 1) wyburzenie ścianki przy słupie nośnym, 2) likwidację gazów medycznych i instalacji elektrycznej z wyburzanej ścianki, 3) wymianę grzejników na grzejniki higieniczne, 4) likwidację umywalki i skucie fartuszka przy umywalce, 5) odsunięcie od ściany drugiej umywalki wraz z niezbędną przeróbką instalacji wodno-kanalizacyjnej, 6) wymiana dwoje drzwi do sali wybudzeń na drzwi automatyczne, przesuwne o szerokości w świetle 140 cm, 7) wymianę kratek wentylacyjnych, 8) demontaż starych lamp bakteriobójczych , 9) ułożenie nowej instalacji wraz z zamontowaniem nowych lamp bakteriobójczych, 10) wykucie drzwiczek do szachtów i zamurowanie otworów, 11) zamontowanie systemowych odbojnic na ściany i naroża, 12) uzupełnienie wykładziny podłogowej, 13) malowanie ścian i sufitów farbą bakteriobójczą, 14) montaż paneli przysufitowych z listwami montażowymi oraz montaż wysięgników na kroplówki, 15) wymianę osprzętu elektrycznego oraz lamp oświetleniowych, 16) wykonanie fartuszka z płytek ściennych przy blacie zabiegowym oraz pozostałe roboty, które wynikają z przedmiaru robót. Szczegółowy zakres robót został zawarty w Przedmiarze Robót - Załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiący integralną jej część.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy zestawów jednorazowych do dializ otrzewnowych ADO oraz CADO
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji sanitarnych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Budowa sieci gazowej średniego ciśnienia na osiedlu Sulisławice w Kaliszu
- Zakup gadżetów z logo uczelni (torba bawełniana, clipboard - reklamowa podkładka z klipsem z zadrukiem, flaga reklamowa)
- Realizacja usługi reklamowej polegająca na wydrukowaniu, ekspozycji, montażu i demontażu banneru wielkoformatowego ul. Majkowska 5 w Kaliszu
- Remont i zabezpieczenie budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy ul. Wał Staromiejski 8a
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja Oddziałów Rehabilitacji Ogólnoustrojowej, Neurologicznej i pomieszczeń zabiegowych w budynku szpitalnym "A" w Małopolskim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Krzeszowicach" II
- Przebudowa Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Neonatologicznego Szpitala SPZOZ w Mławie w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z wyposażeniem
- Roboty budowlane pn. adaptacja pomieszczeń na gabinet zabiegowy Kliniki Urologii.
- Wyk. robót budowlanych w zakresie zadania pn. ,,Przebudowa z modernizacją i doposażenie SOR oraz Zakładu Radiologii i Diagn. Obraz. Szpitala Specj. w Brzozowie Podkarp. Ośrodka Onkologicznego".
- Wykonanie Pracowni Rezonansu Magnetycznego na terenie SP ZOZ w Łapach przy ul. J. Korczaka 23 w Łapach
- Rozbudowa, nadbudowa wraz z wykonaniem niezbędnych urządzeń budowlanych dla Szpitala Powiatowego w Chmielniku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.