To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-04
Warszawa: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych i administracji centralnej Uniwersytetu Warszawskiego - VII
Numer ogłoszenia: 177617 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196078 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych i administracji centralnej Uniwersytetu Warszawskiego - VII.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych i administracji centralnej Uniwersytetu Warszawskiego - VII. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Specyfikacja Techniczna. 3.Części 16 i 17 - Finansowane ze środków projektu Nowoczesne metody, leki i terapie w ochronie zdrowia i gospodarce Europy XXI wieku - interdyscyplinarne kształcenie w obszarze nauk biomedycznych na studiach II i III stopnia nr POKL.04.03.00-00-060/12-00. 4.Części 18 i 19 - Finansowane ze środków projektu Projekt Dobra praktyka kluczem do profesjonalizmu w edukacji współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 5.Urządzenia dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. 6.Wszystkie elementy zestawów komputerowych, drukarek, komputerów przenośnych, akcesoriów komputerowych, itp. muszą być fabrycznie nowe (nie używane). 7.Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 8.Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje. 9.Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika. 10.W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 11.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 12.Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 13.Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. 14.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 15.W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część (19 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. 16.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów. 18.W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją. 19.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.41.00 - 30.21.41.00 30.23.62.00 - Urządzenia do przetwarzania danych 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. Części 16 i 17 - Finansowane ze środków projektu Nowoczesne metody, leki i terapie w ochronie zdrowia i gospodarce Europy XXI wieku - interdyscyplinarne kształcenie w obszarze nauk biomedycznych na studiach II i III stopnia nr POKL.04.03.00-00-060/12-00. 2. Części 18 i 19 - Finansowane ze środków projektu Projekt Dobra praktyka kluczem do profesjonalizmu w edukacji współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 Biuro ds. Wspomagania Rozwoju Zestaw komputerowy - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Intaris Sp. z o.o., ul. Ks. Ziemowita 53, 03-885 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4009,80
Oferta z najniższą ceną: 4009,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4034,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 Biuro Gospodarcze 1. Zestaw komputerowy - 1 szt. 2. Zestaw komputerowy - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Intaris Sp. z o.o., ul. Ks. Ziemowita 53, 03-885 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7847,40
Oferta z najniższą ceną: 7847,40 / Oferta z najwyższą ceną: 8733,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 Dział Inwentaryzacji Laptop - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Intaris Sp. z o.o., ul. Ks. Ziemowita 53, 03-885 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3923,70
Oferta z najniższą ceną: 3923,70 / Oferta z najwyższą ceną: 3923,70
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 Biuro Spraw Socjalnych Zestawy komputerowe - 3 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Intaris Sp. z o.o., ul. Ks. Ziemowita 53, 03-885 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12029,40
Oferta z najniższą ceną: 12029,40 / Oferta z najwyższą ceną: 12730,50
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część 5 Studium WF i Sportu Kserokopiarka - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SET UP. Systemy Komputerowe. Możdżonek Grażyna, ul. Płowiecka 70, 04-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2066,40
Oferta z najniższą ceną: 2066,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2284,11
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część 6 Zarząd Samorządu Studentów Notebooki - 3 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SET UP. Systemy Komputerowe. Możdżonek Grażyna, ul. Płowiecka 70, 04-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13073,67
Oferta z najniższą ceną: 13073,67 / Oferta z najwyższą ceną: 15424,20
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część 7 Wydział Historyczny 1. Laptopy - 3 szt. 2. Myszki przewodowe - 3 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Giga Multimedia. Eugeniusz Sienicki., Al. Niepodległości/Armii Ludowej WGE paw. 26/28, 00-609 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7439,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8701,02
Oferta z najniższą ceną: 8701,02 / Oferta z najwyższą ceną: 14077,35
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Część 8 Wydział Orientalistyczny Notebooki - 2 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SAGITO. Sebastian Kaczanowski, ul. Jana Pawła II 23 lok. 22, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8228,70
Oferta z najniższą ceną: 8228,70 / Oferta z najwyższą ceną: 11217,60
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Część 9 Obserwatorium Astronomiczne 1. Zestaw komputerowy - 2 szt. 2. Laptop - 1 szt. 3. Laptop - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Direct Sp. Jawna, ul. Lubelska 20/20A, 03-802 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13821,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17740,29
Oferta z najniższą ceną: 16088,40 / Oferta z najwyższą ceną: 18228,60
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Część 11 Biblioteka Wydziału Lingwistyki Stosowanej 1. Zestawy komputerowe - 4 szt. 2. Dysk zewnętrzny - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Format Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 78, 03-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12722,05
Oferta z najniższą ceną: 12722,05 / Oferta z najwyższą ceną: 19630,80
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Część 12 Biblioteka Wydziału Lingwistyki Stosowanej Skaner - 1 szt..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MICROSYSTEM-GROUP" ANDRZEJ SYNEJKO I JOANNA SYNEJKO SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MICROSYSTEM-GROUP" ANDRZEJ SYNEJKO I JOANNA SYNEJKO SPÓŁKA JAWNA
- Microsystem Group Andrzej Synejko, Joanna Synejko Sp. Jawna, ul. Górczewska 69/73, 01-401 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1107,00
Oferta z najniższą ceną: 1107,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2275,50
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Część 13 Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Tablet multimedialny - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Giga Multimedia. Eugeniusz Sienicki., Al. Niepodległości/Armii Ludowej WGE paw. 26/28, 00-609 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2275,50
Oferta z najniższą ceną: 2275,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3569,46
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Część 18 Wydział Pedagogiczny Notebooki -2 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sagito. Sebastian Kaczanowski, ul. Jana Pawła II 23 lok. 22, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5796,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4846,20
Oferta z najniższą ceną: 4846,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6504,24
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Część 19 Wydział Pedagogiczny Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROIMPEX II SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
EUROIMPEX II SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Euroimpex II Sp. z o.o., ul. Górczewska 228D/40, 01-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2328,39
Oferta z najniższą ceną: 842,55 / Oferta z najwyższą ceną: 2328,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami komputerowymi oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Automatyzacja procesów obsługi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.