To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-10
Jaworze: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 5 części:
I część zamówienia -różne produkty spożywcze;
II część zamówienia -mleko i produkty nabiałowe;
III część zamówienia - warzywa i owoce;
IV część zamówienia - mrożonki;
V część zamówienia -pieczywo i produkty cukiernicze.
Numer ogłoszenia: 17761 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4263 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu, ul. Słoneczna 83, 43-384 Jaworze, woj. śląskie, tel. 33 817 26 21, faks 33 817 26 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 5 części: I część zamówienia -różne produkty spożywcze; II część zamówienia -mleko i produkty nabiałowe; III część zamówienia - warzywa i owoce; IV część zamówienia - mrożonki; V część zamówienia -pieczywo i produkty cukiernicze..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w formularzach asortymentowo - cenowych stanowiących załączniki od 2-6 do SIWZ, z podziałem na poszczególne części, z których każda stanowi odrębny przedmiot zamówienia. 2. Dostawa następować będzie, na podstawie odrębnych zleceń, w ciągu trwania umowy: A) dla części V zamówienia w każdy dzień od poniedziałku do soboty z wyjątkiem świąt od 600 do godz. 630 w ilościach podanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego drogą telefoniczną, z jednodniowym wyprzedzeniem. B) dla części I, cz. II, cz. III, cz. IV dwa razy w tygodniu tj. wtorek i piątek z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. od 7oo do 9oo w ilościach podanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego drogą telefoniczną, z jednodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin dostawy wypadnie w dzień ustawowo wolny Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczy inny termin dostawy. 3. Za zgodą Zamawiającego przedmiot postępowania dostarczany w opakowaniach może posiadać inną gramaturę z zastrzeżeniem, że zachowana zostaje jakość i wartość przeliczeniowa. 4. Zamówienia są realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem oraz w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego, średnio dwa razy w tygodniu. Zamawiający nie ma obowiązku składać zapotrzebowań - ilość i terminy zapotrzebowań zależą wyłącznie od woli Zamawiającego. 5. Dostawa realizowana będzie środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. 6. Dostarczany towar powinien być w początkowym terminie przydatności do spożycia. 7. Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie. 8. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania. 9. Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP. 10. Stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20% artykułów spożywczych, stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.81.10.00 - Pieczywo 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: różne produkty spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Spożywcza MIX Krystyna Jucha, ul. Cieszyńska 493, 43-385 Jasienica, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42607,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43350,31
Oferta z najniższą ceną: 43350,31 / Oferta z najwyższą ceną: 52326,76
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: mleko i produkty nabiałowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Mleczarska, Wieprz 232, 34-122 Wieprz, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69217,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64313,25
Oferta z najniższą ceną: 64313,25 / Oferta z najwyższą ceną: 73295,11
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. BŁAŻEJ, ul. Rzeźnicza, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37734,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25961,17
Oferta z najniższą ceną: 25961,17 / Oferta z najwyższą ceną: 25961,17
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
- Hurtownia Drobiu i Jaj Mirosława Wierzbicka, ul. Łęgowa 28, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11071,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10065,34
Oferta z najniższą ceną: 10065,34 / Oferta z najwyższą ceną: 12155,97
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: pieczywo i produkty cukiernicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC"
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC"
- Rejonowa Spółdzielnia Samopomoc, ul. Stawowa 101A, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34763,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31023,49
Oferta z najniższą ceną: 31023,49 / Oferta z najwyższą ceną: 33748,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI JAWORZE
więcej: przetargi JAWORZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.