Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-02
Sopot: Sukcesywne dostawy prowiantu na statek s/y OCEANIA dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
Numer ogłoszenia: 177657 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN , ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, faks 058 5512130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iopan.gda.pl/index-pl.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Oceanologii PAN.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy prowiantu na statek s/y OCEANIA dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy prowiantu na statek s/y OCEANIA, należący do Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, według ilości i rodzaju określonych w załączniku nr 2 do Specyfikacji, oraz zgodnie z zasadami określonymi poniżej. 2. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP) (Dyrektywa Unii Europejskiej 93/43/EEC w sprawie higieny środków spożywczych) przy użyciu odpowiednich środków transportowych dla artykułów wymagających niskich temperatur. 3. Zamawiane i dostarczane artykuły spożywcze muszą posiadać maksymalnie długi termin przydatności, pierwszy gatunek jakości, przy czym dla dostaw mięsa jest wymagane głębokie mrożenie, o ile w zamówieniu nie zostanie zaznaczone inaczej. 4. Dostarczone towary muszą być opakowane zgodnie z normami pakowania środków spożywczych. dostarczone przez uprawnione osoby transportem odpowiednim do rodzaju przewożonego towaru, przy czym osoby przewożące winny posiadać aktualne świadectwa zdrowia, a samochody - odpowiednie dopuszczenie SANEPIDU. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ asortymentów na inne o zbliżonych właściwościach i cenie, jeżeli z niemożliwych do przewidzenia w momencie ogłoszenia postępowania przyczyn stałoby się niemożliwe dostarczenie któregoś z produktów asortymentowych (tj. np. zaprzestanie wytwarzania tego produktu przez producenta, czego konsekwencją byłaby niemożliwość realizacji zamówienia w tym zakresie). 6. Zamówienie powinno być wykonywane sukcesywnie, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego, transportem własnym Wykonawcy. Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie lub faxem o bieżącym zapotrzebowaniu. 7. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30 % w zależności od potrzeb. 8. Szczegółowe ilości poszczególnych artykułów żywnościowych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zostały zawarte w tabeli zatytułowanej Formularz cenowy, stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 9. Miejsce realizacji zamówienia: s/y Oceania, Nabrzeże zbożowe, Port Gdańsk, ul. Starowiślna 1. 10. Zamawiający informuje, iż w wyszczególnionym asortymencie wskazał minimalne wymagania dotyczące jakości produktów. Wykonawcy mogą zaoferować inne, równoważne produkty o takiej samej lub lepszej jakości.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.21.20.00 - Ziemniaki i warzywa suszone 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.20.00 - Owoce i orzechy 03.14.25.00 - Jaja 15.11.21.00 - Świeży drób 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.13.15.00 - Produkty drobiowe 15.22.90.00 - Mrożone produkty rybne 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w postaci należytego wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie artykułów żywnościowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 70.000 zł brutto każda. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający zastrzega obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie artykułów żywnościowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 70.000 zł brutto każda. Dowodami, o których mowa w lit. b) są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1). 3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w lit. b), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw obejmujący dostawy wymagane dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia - z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączy dowody czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Wykonawca, który we własnym zakresie nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, może polegać na zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji zobowiązany jest jednak udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w postaci dysponowania: co najmniej 1 samochodem z zabudową izotermiczną (izoterma) - zakres temperatury: powyżej 0°C; co najmniej 1 samochodem z zabudową chłodniczą (chłodnia) - zakres temperatury: od -18°C do 0°C oraz co najmniej 1 samochodem z zabudową mroźniczą (mroźnia) - zakres temperatury: poniżej -18°C. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Wykonawca, który we własnym zakresie nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, może polegać na zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji zobowiązany jest jednak udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Wykonawca, który we własnym zakresie nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, może polegać na zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji zobowiązany jest jednak udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej - zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Wykonawca, który we własnym zakresie nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, może polegać na zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji zobowiązany jest jednak udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający zastrzega obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie artykułów żywnościowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 70.000 zł brutto każda.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe -- przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b) formularz ofertowo - cenowy - przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (W związku z klasyfikacją statku naukowo-badawczego Oceania w grupie PKWiU 30.11.33.0 Stawki badawcze, morskie dostawy prowiantu na statek posiadają zerową stawkę VAT), c) Informację czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego - przygotowaną zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, d) pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Mocodawcę kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony, e) dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas realizacji dostawy - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyjątkiem zmian, których wystąpienie Zamawiający przewiduje, tj. w zakresie terminów przewidzianych w umowie, przedmiotu umowy, sposobu wykonania umowy, wynagrodzenia, sposobu i warunków płatności lub komparycji umowy i których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z następujących okoliczności: a) służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy; b) zmiany dotyczące terminów przewidzianych w umowie, sposobu wykonania zamówienia, zakresu przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia oraz sposobu i warunków płatności - w przypadku, gdy wystąpi możliwość wykonania przedmiotu zamówienia w sposób inny od przewidzianego w SIWZ, a zarazem korzystny dla Zamawiającego i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy; c) zmiana dotycząca przedmiotu zamówienia, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy- w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia; d) zmiany dotyczące terminów przewidzianych w umowie - w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę tych terminów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; e) zmiana dotycząca terminów przewidzianych w umowie - w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; f) zmiany dotyczące terminów przewidzianych w umowie - w przypadku konieczności prowadzenia działań przez osoby trzecie uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy; g) urzędowej zmiany, w okresie trwania umowy, wysokości wskaźnika podatku VAT (także obniżka); h) zmiany umowy są konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa, i) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.iopan.gda.pl/bip/przetarg256/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Oceanologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, pok.107.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 09:45, miejsce: Instytut Oceanologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, pok.120.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający, zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Klenczona w Sopocie
- NASADZENIA i pielęgnacja szaty roślinnej SKWER KURACYJNY przy Molo w Sopocie
- Cięcia drzew z zastosowaniem technik alpinistycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Przebudowa układu drogowego ul. Kujawskiej w Sopocie, na odcinku od lasu do ul. Małopolskiej"
- Remont klubu pod sceną
- Zapewnienie schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym, klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień w Gdańsku z podziałem na osiem części
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - POWTÓRKA II
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Antoniego Abrahama w Gdyni z podziałem na 5 części".
- SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN na 2025 r. do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 154 w Warszawie
- Dostawy produktów mącznych świeżych i produktów mącznych mrożonych
- Dostawa pieczywa i bułki tartej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.